Szyx Napisano 4 Sierpień 2016 Napisano 4 Sierpień 2016 (edytowane) W tym roku tematem animacji zaliczeniowej na pierwszym roku Informatyki był "Żółw". W ten sposób rozpoczął się mój, trwający semestr, wyścig po piątkę. Oczywiście regularna praca nad animacją przez kogoś, kto animował wcześniej tylko gierki na game jamach spowodowała drobne zaniedbywanie innych przedmiotów i w ten sposób to moja jedyna piątka w tym semestrze. Audio też pozostawia wiele do życzenia, z tym w ogóle nie mam żadnego doświadczenia. Koniec końców, było fajnie na tym siedzieć :) Edytowane 4 Sierpień 2016 przez Szyx
Graft Napisano 4 Sierpień 2016 Napisano 4 Sierpień 2016 Całkiem spoko, ale tego audio to Ci ludzie nie wybaczą :P
osael Napisano 4 Sierpień 2016 Napisano 4 Sierpień 2016 Heh, spoko. Jedna z lepszych polskich etiud studenckich ostatnimi czasy (ale to nie znaczy, że jest dobra, po prostu wszystkie inne są tragiczne). Wszystko płynie, trochę kiepskie acting choices, no i kilka problemów w rigach, ale hey - jest fajnie. Są dobre podstawy. I co mnie fascynuje - we dwóch (?) opędzlowaliście cały 4 minutowy short (można go ścisnąć do 2, a nawet mniej) i zrobiliście to o wiele lepiej niż większe teamy z innych szkół (swoją drogą jaka szkoła?). Gratulacje! Short ukończony. Nic tylko dalej się rozwijać! ps: audio totalnie do wymiany, powiedzcie to koleżance od której pożyczaliście mikrofon ;-)
zio_mal Napisano 5 Sierpień 2016 Napisano 5 Sierpień 2016 Fajne, gratuluję. Ja dodam, że mi najbardziej przeszkadza ciągły ruch kamery. Jak widzę "projekt na zaliczenie przedmiotu" to obawiam się słabego poziomu, a tu proszę, także zostałem miło zaskoczony. Gdzieś, widać pomogło to: " animował wcześniej tylko gierki na game jamach ":) Jeszcze raz gratulacje:)
wroniec Napisano 5 Sierpień 2016 Napisano 5 Sierpień 2016 Gratuluję determinacji i ukończenia. Fajne. Skrócenie do 2 minut, wyeliminowanie pływania w kamerze i animacji i przerysowanie póz podciągnęło by film o kilka oczek. Chyba zabrakło mentora.
Szyx Napisano 5 Sierpień 2016 Autor Napisano 5 Sierpień 2016 @osael: Wkład kolegi, który ma "Producing Credit" (xD) to flaszka whiskey po otrzymaniu piątki w indeksie i użyczenia procesora do jednego ujęcia, projekty były po prostu zlecone do wykonania w parach. Swoją drogą wszystko renderowane w Blender Internal 1-2,5 min na klatkę na moim buczącym, laptopowym i7, po nocach. Tak, koledzy z pokoju mnie już nie lubią. Problemy z audio- problem jest taki, że nie wiem co by było, gdybym miał pomoc osoby trzeciej. Studia to studia (1 rok Informatyki AGH), praca miała być studentów, nikogo innego, voice acting swoją drogą. Jeżeli kiedykolwiek będę się w to bawił to od początku będę miał kogoś, kto ma pojęcie o audio. @zio_mal: Potraktowałem to zaliczenie przedmiotu troszkę poważniej niż większość, bo wiedziałem, że będzie fajna zabawa i możliwość zrobienia czegoś przynajmniej trochę zabawnego. Generalnie semestr był lekki, można było trochę olewać i siedzieć nad żółwiem. @wroniec: Parę rzeczy i tak poszło pod nóż, przy powstawaniu pierwszych zmontowanych wersji widać było podstawowy problem, który został również w finalnym szorcie. Zbyt dużo nudnego set-upu dla krótkiego pay-offu, który nawet nie jest tak zabawny jak myślałem, głównie przez audio. Sam też żałuję, że nie ma więcej statycznych ujęć, jak człowiek nie ma doświadczenia to szaleje z kamerą, jest lekcja na przyszłość. Co do problemów z animacją i riggami- to wszystko jest bardzo pracochłonne żeby zrobić dobrze, ja miałem niecały semestr (Temat został ogłoszony bodajże po 3 tygodniach a i trzeba było oddać wcześniej), jestem to sobie w stanie wybaczyć. Wielkie dzięki za wszystkie komentarze. Fakt, że film sprawił, że ktokolwiek chociaż trochę się uśmiechnął znaczy wiele więcej niż jakakolwiek ocena. Są lekcje na przyszłość i przede wszystkim- wiedza, że można coś takiego ogarnąć w przyzwoitym czasie.
blinq Napisano 5 Sierpień 2016 Napisano 5 Sierpień 2016 Jak na pierwszą animację to rewelacja. Koledzy wyżej bardzo ładnie wypunktowali niedociągnięcia więc nie będę się powtarzał. Gratuluje! :)
Blenderowicz Napisano 17 Sierpień 2016 Napisano 17 Sierpień 2016 nie źle, nie źle. Wszędzie rozpoznam ten blenderowy "niedorobiony" defocus i vector blur :P Fakt mogło być trochę krótsze.
achaja Napisano 22 Wrzesień 2016 Napisano 22 Wrzesień 2016 Kurcze świetna! Odbieram ją bardzo pozytwnie, a żółw cóż... po prostu uroczy! Gdzie studiujesz? Od dawna zajmujesz się animacją? Zakładam że z rysowaniem mialeśtez trochę do czynienia, bo concept potaci i ogólnie świata w animacji świetny
marso Napisano 26 Wrzesień 2016 Napisano 26 Wrzesień 2016 (edytowane) Kochany żółw. I takie powinno mieć się nastawienie!:) Edytowane 7 Luty 2018 przez marso
Pawelkos Napisano 26 Wrzesień 2016 Napisano 26 Wrzesień 2016 Zolwik slodziak:) szkoda tylko ze przez wiekszosc filmy wzdycha (zdecydowanie za czesto, zaczelo mnie to troche irytowac:]). Reszte minusow wspomnieli juz koledzy. Ale i tak bardzo fajnie:) Pozdrawiam
Ania Napisano 28 Listopad 2016 Napisano 28 Listopad 2016 Bardzo sympatyczne, zwłaszcza żółw. Trochę zbyt powolne. Mimika jakby wszyscy byli niewyspani - u żółwia można to uzasadnić, ale ptaki powinny mieć szybsze ruchy. Następnym razem przełam trochę symetrię w animacji (szczególnie w ujęciach twarzy od przodu to widać). Niekiedy wystarczy przesunąć mrugnięcie lewego oka o kilka klatek względem prawego i jest dużo lepiej, albo żeby jeden kącik ust się ciut spóźnił. Jak na pierwszą animację świetne.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się