Skocz do zawartości

Postac3d: Odgrzewany kotlet - czyli pan z mieczem :)


Rekomendowane odpowiedzi

Napisano

Przegladalem sobie twardziela i znalazlem niedokonczonego tego oto ponizej gostka. A wiec poprawilem, dokonczylem, i na tym forum wystawilem :)

Malo poly bo tylko 1510 ale szkoda mi bylo zeby sie model marnowal.

Info na temat modelu i tekstur na dole w obrazku.

ok.jpg

  • Odpowiedzi 29
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano

ehh - no mistrzostwo generale jak zwykle w twoim przypadku :)

 

ale (ha! - tylko zeby nie bylo ze marudze) - jego buty wygladaja troche jakby to byly adidasy albo inne salomony - w sensie - troche zbyt nowoczesne mi sie zdaja i nie pasuja mi tu :)

 

i jeszcze te cztery klamry na klacie - nie bylo ich na innym twoim obiekcie?? - to oczywiscie nie jest zarzut - tak sie po prostu zastanawiam :)

 

pozdrawiam i jeszcze raz gratuluje

Napisano

Profesjonalna robota.

Miejscami przydały by się trochę głębsze cienie ( np. na plecach pod zbroją , pod klamrami ,paskami itp.) -zwiększyło by to iluzję wypukłości.

Świetine różnicujesz materiały.

 

Chętnie zobaczyłbym jakiś Twój model w nowej technologii ( mapowanie normalnych i specular a'la DOOM3 )

 

Pozdrawiam

Napisano

Moze nie tyle na normal mapach bo nie chce mi sie siedziec nad postacia 3 tygodnie. Ale faktycznie jakis chociaz sam modelik highpoly by sie przydal.

Design jest moj stad tez buty zbyt "sportowe" :)

Natomiast kramle byly na wipie tego goscia dawno temu.

W Gothica nie gralem :)

Napisano

normal mapy robi sie bardzo latwo, wez tego gostka,wrzuc go do zbrusha, zrob displacementy, a wynik renderujesz jako normal map. Wiec mialbys low poly ale z calkiem fajnymi detalami

Napisano

Napisałem o mapowaniu normalnych ponieważ jest ono już standardem w "gierowym"

przemyśle; modele standardowe będą powoli znikać .

 

Podobnie jak H4sh polecam Zbrush. Program poprostu mnie powalił.

Jest niesamowicie prosty w obsłudze, intuicyjny ,a przede wszystkim diabelnie szybki w modelowaniu i teksturowaniu.Zrobienie modelu low poly za pomocą Zspheres

( taki system wstępnego modelowania) trwa może z godzinę , możesz go wtedy eksportować do maxa czy innej mayi i zmapować .Następnie iportujesz z powrotem do ZB i zagęszczasz model nawet do kilku milionów poly dodając detale.

Wystarczy teraz zrobić normal map i tyle na temat modelowania.

Tak wykonany model możesz pomalować w 3d.

 

Więc miast 3 tygodni zrobienie modelu high poly to raczej kwestia kilku dni.

Oczywiście inaczej należy podejść też do tekstury - mapa diffuse pozbawiona jest światłociania , charakter materiału określa się mapą specular.( to tak jakby ktoś nie wiedział )

W razie jakichś pytań proszę mejlować :)

Napisano

OIOIOIOIOIO (spokojnie, to tylko szajba, zawsze tak robie kiedy widzę ładne modele). Z twoim talentem do texturowania to box wyglądałby jak kałach. Tylko czemu ten miecz jest taki krótki? Powinien być olbrzymi. Lubie jak napakowani wojowie dzierżą miecze większe od nich.

PS. Zamiast przeglądać dysk zagrałbyś w Gothica!

Napisano

super git przy takiej ilości poly, texturka pełen profesjonal, normalnie czadzior, niewiem kiedy naucze się takiej jakości texturki robić.......

Napisano

EEEEEEEEE niewiem co powiedzieć :/ poprostu wypas. tekstura jak mazenie. w modelu nie podoba mi sie jedynie dlugosc miecza... troche za krótkie ostrze jak na dwie łapki. Co ja tam się bede mądrzył ;) WIELKIE BRAVO.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się



×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności