General Straw Posted October 26, 2004 Posted October 26, 2004 Przegladalem sobie twardziela i znalazlem niedokonczonego tego oto ponizej gostka. A wiec poprawilem, dokonczylem, i na tym forum wystawilem :) Malo poly bo tylko 1510 ale szkoda mi bylo zeby sie model marnowal. Info na temat modelu i tekstur na dole w obrazku.
Im@ginner Posted October 26, 2004 Posted October 26, 2004 fajny koleś :) teksturki są bardzo dobre, podoba mi się koncept (twój? :P)
KLICEK Posted October 26, 2004 Posted October 26, 2004 rowniez powrzucam ochy i achy ;) och ach ! fajny modelik
Nimrod Posted October 26, 2004 Posted October 26, 2004 Świetne! Szczególnie tekstury. Od razu skojarzyło mi się z Gothic'iem, pewnie przez ten miecz.
sith_LORD Posted October 26, 2004 Posted October 26, 2004 bardzo zacnie..jestem pod wrażeniem.. nic tylko czekać na więcej takich..doskonała textura...i rozłozenie poly.. pozdrawiam sith
Elldrigar Vallar Posted October 26, 2004 Posted October 26, 2004 Wow, superowy koleś;-D Lubie takie klimaty;-) Ps. Tak tylko biadole i biadole, w koncu usze ja sie za coś wziąśc na powarznie, Przerabianie ksiązek i tutoriali mi sie znudziło;-D Pozdrawiam E.v.
wololo Posted October 26, 2004 Posted October 26, 2004 gothic! pierwsze co pomyslalem. :) bardzo fajne :)
_michal Posted October 27, 2004 Posted October 27, 2004 dołączę się do peanów :) świetny model, pokaż texturkę!!!
Hatred Posted October 27, 2004 Posted October 27, 2004 0_o normalnie zostalem rozpiepszony! az mi sie wierzyc nie chce ze kolo 1,5k trisow O_o ZAJEBISTY (a wykopcie mnie za przeklinanie warto bylo) naucz mnie...
ftorek Posted October 27, 2004 Posted October 27, 2004 ehh - no mistrzostwo generale jak zwykle w twoim przypadku :) ale (ha! - tylko zeby nie bylo ze marudze) - jego buty wygladaja troche jakby to byly adidasy albo inne salomony - w sensie - troche zbyt nowoczesne mi sie zdaja i nie pasuja mi tu :) i jeszcze te cztery klamry na klacie - nie bylo ich na innym twoim obiekcie?? - to oczywiscie nie jest zarzut - tak sie po prostu zastanawiam :) pozdrawiam i jeszcze raz gratuluje
Max Schreck Posted October 27, 2004 Posted October 27, 2004 Wyje.....khmm... super. Tekstura pierwsza klasa.
tweety Posted October 27, 2004 Posted October 27, 2004 cholernie mi się podoba :) może dorobisz mu jakąś panienkę bo pewnie biedak się nudzi u ciebie na twardzielu??
Luke3D Posted October 27, 2004 Posted October 27, 2004 Super. bardzo fajne tekstury i wogóle wszystko
Łukasz Jaskólski Posted October 27, 2004 Posted October 27, 2004 Profesjonalna robota. Miejscami przydały by się trochę głębsze cienie ( np. na plecach pod zbroją , pod klamrami ,paskami itp.) -zwiększyło by to iluzję wypukłości. Świetine różnicujesz materiały. Chętnie zobaczyłbym jakiś Twój model w nowej technologii ( mapowanie normalnych i specular a'la DOOM3 ) Pozdrawiam
General Straw Posted October 27, 2004 Author Posted October 27, 2004 Moze nie tyle na normal mapach bo nie chce mi sie siedziec nad postacia 3 tygodnie. Ale faktycznie jakis chociaz sam modelik highpoly by sie przydal. Design jest moj stad tez buty zbyt "sportowe" :) Natomiast kramle byly na wipie tego goscia dawno temu. W Gothica nie gralem :)
h4sh Posted October 27, 2004 Posted October 27, 2004 normal mapy robi sie bardzo latwo, wez tego gostka,wrzuc go do zbrusha, zrob displacementy, a wynik renderujesz jako normal map. Wiec mialbys low poly ale z calkiem fajnymi detalami
Łukasz Jaskólski Posted October 27, 2004 Posted October 27, 2004 Napisałem o mapowaniu normalnych ponieważ jest ono już standardem w "gierowym" przemyśle; modele standardowe będą powoli znikać . Podobnie jak H4sh polecam Zbrush. Program poprostu mnie powalił. Jest niesamowicie prosty w obsłudze, intuicyjny ,a przede wszystkim diabelnie szybki w modelowaniu i teksturowaniu.Zrobienie modelu low poly za pomocą Zspheres ( taki system wstępnego modelowania) trwa może z godzinę , możesz go wtedy eksportować do maxa czy innej mayi i zmapować .Następnie iportujesz z powrotem do ZB i zagęszczasz model nawet do kilku milionów poly dodając detale. Wystarczy teraz zrobić normal map i tyle na temat modelowania. Tak wykonany model możesz pomalować w 3d. Więc miast 3 tygodni zrobienie modelu high poly to raczej kwestia kilku dni. Oczywiście inaczej należy podejść też do tekstury - mapa diffuse pozbawiona jest światłociania , charakter materiału określa się mapą specular.( to tak jakby ktoś nie wiedział ) W razie jakichś pytań proszę mejlować :)
haliq Posted October 27, 2004 Posted October 27, 2004 OIOIOIOIOIO (spokojnie, to tylko szajba, zawsze tak robie kiedy widzę ładne modele). Z twoim talentem do texturowania to box wyglądałby jak kałach. Tylko czemu ten miecz jest taki krótki? Powinien być olbrzymi. Lubie jak napakowani wojowie dzierżą miecze większe od nich. PS. Zamiast przeglądać dysk zagrałbyś w Gothica!
soda Posted October 28, 2004 Posted October 28, 2004 Bardzo ładnie texturka skóry na spodniach i butach i barkach powala:]
Guest donMario Posted October 28, 2004 Posted October 28, 2004 super git przy takiej ilości poly, texturka pełen profesjonal, normalnie czadzior, niewiem kiedy naucze się takiej jakości texturki robić.......
Unikorn23 Posted November 2, 2004 Posted November 2, 2004 EEEEEEEEE niewiem co powiedzieć :/ poprostu wypas. tekstura jak mazenie. w modelu nie podoba mi sie jedynie dlugosc miecza... troche za krótkie ostrze jak na dwie łapki. Co ja tam się bede mądrzył ;) WIELKIE BRAVO.
spinoza Posted November 7, 2004 Posted November 7, 2004 ... śliczny (oldschoolowy ???:) modelik , nie psuj go mapą normalnych ...:)
ftorek Posted November 7, 2004 Posted November 7, 2004 hyhy - fajne okreslesnie spinoza - oldskulowy - i like it :D
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now