Lemeridien Napisano 18 Grudzień 2016 Napisano 18 Grudzień 2016 Witam forumowiczów, mam taki problem, że od wersji 2015 i testowanej w tej chwili 2017 co jakiś czas kręci się kółko wskaźnika i nic nie można zrobić, zawiecha....... mam bardzo mocny sprzęt i nie sądzę żeby to była jego wina, ale jest to bardzo denerwujące gdy co jakiś czas przez chwilę nic nie można zrobić i trzeba czekac...... aż jakby się coś zapisało i można te 15 minut znow plynnie dzialac... czy to kwestia ustawien? od czego to zalezy?
Lemeridien Napisano 18 Grudzień 2016 Autor Napisano 18 Grudzień 2016 2x xeon 32 ram pamieci i karta nvidia gtx 1080
Maciek Jutrzenka Napisano 18 Grudzień 2016 Napisano 18 Grudzień 2016 dyski SSD podejrzewam? więc to nie raczej problem zapisu danych myślę że to po prostu typowe bugi związane z maxem :P a tak serio to. Skontaktowałbym się z Traitorem, bo on serio lubi ten program i serio coś o nim wie.
asdf Napisano 18 Grudzień 2016 Napisano 18 Grudzień 2016 Czy Twoja scena zajmuje dużo miejsca? Możesz wyłączyć autozapis kopii zapasowej w customize/preferences/files/auto backup ale jeśli max się zawiesi mozesz stracić niezapoisane postępy. Lepszym wyjściem będzie przeniesienie projektu na dysk SSD, albo linkowanie do obiektów z innej sceny XREF
VAstudio Napisano 3 Styczeń 2017 Napisano 3 Styczeń 2017 na 100 % masz ustawiony autozapis co 5 min. Zmień ten czas powiedzmy co 30 min lub wyzej, a w miedzyczasie zapisuj scenę "ręcznie" Oczywiście, takie rozwiązanie wiąże się z wiadomymi problemami / konsekwencjami
Dziuba Napisano 6 Styczeń 2017 Napisano 6 Styczeń 2017 (edytowane) Szczerze powiedziawszy, to ja mam SSD Samsung 950 PRO, który ma prędkość zapisu 1gb/sec i przy większych projektach też mi te kółeczko potrafi na te 3-5sec wyskoczyć(gdy oczywiście projekt jest mniejszy niż 3-5gb, powiedzmy 1gb), czyli 3ds musi mieć jakiś problem z wydajnością po swojej stronie :) Edytowane 6 Styczeń 2017 przez Dziuba
SWRSC Napisano 7 Styczeń 2017 Napisano 7 Styczeń 2017 Wyczyść asset tracking (strip path na teksturach), problem zniknie.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się