Napisano 5 Październik 20177 l Hej, Chciałbym podzielić się ostatnim projektem który mieliśmy okazję zrealizować. Wszystko wyrenderowane na GPU i V-Rayu RT. Tekstury w większości pozyskane przy pomocy Dabarti Capture. Robaki ręcznie malowane w Substance Painterze, podrzeźbione w Zbrushu i podrasowane proceduralnie w 3ds Maxie. Roślinność zrobina przy pomocy GrowFX i Forest Pro. Images produced at Dabarti Studio. Creative direction by Tomasz Wyszołmirski CG Artists: Monika Olizarowicz, Szymon Sadowski, Marcin Karkowski, Paweł Wiśniewski Shameless lazy HR: Poszukuję ludzi do pomocy, zdalnie lub potencjalnie na miejscu w Białymstoku. Jeżeli ktoś coś to proszę o kontakt na [email protected] . ;) Pozdrawiam, Tomasz.
Napisano 6 Październik 20177 l Shameless lazy HR: Poszukuję ludzi do pomocy, zdalnie lub potencjalnie na miejscu w Białymstoku. Jeżeli ktoś coś to proszę o kontakt na [email protected] . ;) To to chyba wytluscic trzeba.... Świetna praca :).
Napisano 6 Październik 20177 l Niesamowita praca, ujęcie boczne ze świetlikiem trzymającym napój to czysta poezja :) Pozdrawiam.
Napisano 6 Październik 20177 l absolutnie genialne. Gratulacje dla teamu, swoją drogą niezly sposób, by zareklamowac rekrutację ;)
Napisano 11 Październik 20177 l Swietnie wyszlo, szczegolnie wszystkie owady. Pajak naslabiej, ten jego odwlok taki malo przekonujacy, no i listki od paproci wam sie troche zlaly;) Ale ogolnie to usper i wykonanie i sam projekt. Takze gratulacje dla zespolu. Swietlik w pajeczynie pijacy cole mnie rozwalil :D PS. Jak cos to moge wam pomoc ale tylko zdalnie :) Pozdrawiam