Skocz do zawartości

Sebek

Members
  • Liczba zawartości

    15
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

  • Wygrane w rankingu

    1

Ostatnia wygrana Sebek w dniu 9 Marzec 2011

Użytkownicy przyznają Sebek punkty reputacji!

Miasto (opcjonalne)

  • Miasto
    Warszawa

Sebek's Achievements

Newbie

Newbie (1/14)

13

Reputacja

  1. Firma Mindpower z siedzibą w Warszawie poszukuje osób do zasilenia swoich szeregów na stanowisku "Freelancer - Grafik 3d". Od kandydatów oczekujemy: - dobrej znajomości 3DSmax (preferujemy 2011), Photoshop - umiejętności modelowania low poly, teksturowania (postacie, propy, pojazdy, budynki) - mile widziana znajomość UDK - dobrej znajomości języka angielskiego CV, Portfolio oraz zgodę na przetwarzanie danych osobowych prosimy wysyłać na adres: [email protected] W temacie proszę o wpisanie "Praca - Freelancer - Grafik 3D"
  2. Sebek

    Od tyłu?

    Zaznacz cala animacje w graph editorze, edit> scale wybierz z oknem opcji w i ustaw skale -1 a pivot w srodku animacji (czyli jak masz 200 klatek to 100) i gotowe.
  3. Sebek

    pliczek bvh

    mozliwe ze nazwy kosci sa niezgodne ze standardem http://www.character-studio.net/bvh_file_specification.htm
  4. Tak na szybko, możesz spróbować mia_material_x i ustawić preset glazed_ceramic.
  5. Sebek

    Fallof material w maya

    Jezeli chodzi ci falloff z maxa z ustawieniami fallof direction Camera z axis to mozesz wrzucic node Sampler info i poczepic z niego Facing ratio do node Ramp w vCord i gotowe.
  6. Sebek

    Flipping Extrude Tool

    To niebieskie kółko na manipulatorze przełącza local/world, jeżeli nie zadziała, to możesz dać extrude i bez ruszania wybrać narzędzie translacji i dopiero przesunąć te edge.
  7. Sebek

    Problem z obracaniem

    u mnie zadzialalo wyzerowanie wartosci we wlasciwosciach kamery Pivots>World Space>World Rotate Pivot
  8. Mam problem z cieniem od dymu zrobionego z particle clouda. Ma master layer sie renderuja a na render layerze cieni juz nie. W overridach particleSahpe dla warstwy cieni ma wylaczone Primary Visibility i Recieve Shadows reszta bez zmian. Cast shadows oczywiscie na ON. Swiatlo directional, raytraced shadows, w opcjach mentala raytracing wlaczony. Swiatlo i particle sa na warstwie cieni oczywiscie. Co moglem przegapic?
  9. Mozesz tez uzyc Character Mappera. Najpierw tworzysz sobie character sety obu postaci. Odpalasz character mapera, mapujesz z jednego na drugi. Tworzysz klip w trax editorze i poprostu kopiujesz go do docelowego character seta. W digital tutors Nonlinear animation with maya trax jest wyjasnione zarowno retargeting jak i character mapper.
  10. Sebek Render niestety nie było już czasu na poprawki
  11. niezbyt udana próba skoku z trampoliny w sumie basen jest pusty wiec zawsze mogło być gorzej :)
  12. Sebek

    Problem ze scena

    Kiedys tez tak mialem, sprawdz czy nie masz w bip'edzie w zakladce Copy/Paste w Posture albo Pose duzej ilosci zapisanych poz.
  13. Daj na stope Set Planted Key w zakladce Key Info, a pozniej rozwin IK w tej samej zakladce i ustaw Pivot na piete. (najprawdopodobniej defaultowo pivot jest w miejscu pomiedzy stopa a paluchem)
  14. Sebek

    Napompowane obiekty, baloniki

    soft body modifier
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności