-
Witcher 3 - models
Jest CIOS !!! Czad prace !!!
-
Tomala teczka
Tomala, czad robora !!! Pozdrawiam ;)
-
teczka3d: klicek art dump
Jest co pokazać :) Git prace
-
Teczka: sketches, speeds, doodles
bardzo fajne speed'y
- Andrzej "Firebat" Marszałek postacie v2
-
Teczka 3d: Quentin
Bardzo fajne, ale błagam - popraw mu brwi...
- Lamborghini Miura SV (1971)
- Teczka 3D: Dłubanie w mixerze
- Modele Firebata
-
Teczka 3d: Modeling organiczny i inne.
Dla mnie łokieć niżej (ale minimalnie). Przedramię jest za długie co do ramienia przynajmniej dla mnie. Miednice też za szeroka w stosunku do żeber + w miednicy kość udowa za bardzo odstaje. Oczywiście te standardy anatomii bierz z przymrużeniem oka, bo zawsze są odstępstwa ;) Bardzo fajne prace. Pozdrawiam
-
Teczka 3D:postacie
czaszka bardzo fajna, choć zęby niestety - kiszka warto zagarnąć temat protetyki zębów, bo zęby maja duży wpływ na wygląd postaci (choć są małe w stosunku do calej postaci). Poza tym przyda to się przy tworzeniu różnych orków, goblinów itp. jako podstawy: człowiek dorosły ma; górna prawa strona: 2xsiekacze (jedynka, dwójka), 1xkieł (trójki), 2xprzedtrzonowe (czwórki, piątki), 2xtrzonowe (szóstki, siódemki) ; ewentualnie 3x trzonowe jak występuja zęby "mądrości" - ósemki przedtrzonowe z zewnątrz podobne są do kłów; ale są dwu-guzowe. szóstki i siódemki są 4-ro guzowe, ósemki są największe 5-cio guzowe. Naprawdę warto pobawić się w protetykę zębów i wydłubać sobie, górną i dolną szczękę z zębami. przy okazji będziesz miał gotowy zestaw zębów, żeby później pakować go do różnych główek ;)
- Teczka 3D: Gemin
-
Cyanide sculpting
z tego co mi się udało dopatrzeć na fotach, ta róża jest przyszyta czarną nitką (chyba) w poprzek zaraz przy górnej części łodygi... więc i łodyga powinna mieć zgięcie na wysokości tej "nitki" (którą dorobisz w minute) .....
-
Cyanide sculpting
Ogólnie napisałbym, że jest super - ale masz skill'a i wiem, że stać Cię na lepsze wykończenie, więc się będę czepiał specjalnie ;) płatki zewnętrzne róży są za grube; powinny być takiej grubości jak te wewnętrzne (na pewno to zauważyłeś tylko chyba leń Cię złapał). Ta marynarka niby ok, ale myślę że stać Cię na lepszą. Ja osobiście zrobiłbym ja od nowa za pomocą zsphere + edit-topology; ładną z wywiniętymi klapami a na końcu nałożyłbym delikatną fakture + mocniejsza faktura na górnej części klap marynarki. jeśli chodzi o szwy na ubraniu - http://www.thegnomonworkshop.com/store/category.php?page=1 tam masz tutka darmowego "How to Create An Alpha for Clothing Seams" , musisz się tylko zarejestrować na tej stronie. Dopieść te dodatki jak tą głowę - a potem zasadź pracę na na stronie ZBrushCentrum ;)
-
Cyanide sculpting
trochę brzegi klapy od marynarki (wewnętrzna strona) takie postrzępione; popraw je, bo szpecą taką fajną głowę ;) i dorób szwy na marynarce jeśli chodzi o róże to np z kulki zrób jeden płatek róży za pomocą pędzli move (szczególnie move elastic). a potem powielaj je (lekko pomniejszają/powiekszając kopie) i układaj aż powstanie kwiat. drugi sposób to wykorzystując metodę poniżej (trzeci film od gory "CURVE-TRI-FILL BRUSH Narrator: Paul Gaboury "): http://www.zbrushcentral.com/showthread.php?161537-ZBrush-4R2-ZClassroom-Movies.-Update-1