Skocz do zawartości

KICI

Members
  • Liczba zawartości

    97
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Miasto (opcjonalne)

  • Miasto
    Opole

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

KICI's Achievements

Rookie

Rookie (2/14)

  • Reacting Well Rare
  • First Post Rare
  • Collaborator Rare
  • Conversation Starter Rare
  • Week One Done

Recent Badges

37

Reputacja

  1. KICI

    Artur Owśnicki - Demoreel 2024

    I jak, pracujesz już gdzieś? Jakby co, to kilka dni temu pojawiła się ciekawa oferta: Industrial Light & Magic Senior Creature Modeler https://www.linkedin.com/jobs/view/4084201209
  2. Wystarczy zbakeować animację kamery i zapisać plik w ASCII a potem otworzyć w AE. Ok, działa. Ale jak kamera ma sheka (tego stadardowego dla kamery w Attribute) z parametrami noise to już nie działa. Próbowałem eksportować kamerę do alembica, wcześniej zmieniając Shake na Film Offset (z dokumantacji Maya wynikja, że to prawie to samo). Owszem Alembic już to zapisuje i da się to zbakeować, ale AE tego nie widzi...
  3. KICI

    Artur Owśnicki - Demoreel 2024

    A! To już wiem teraz kto modelował postaci w GODFIRE: RISE OF PROMETHEUS i dlaczego tak źle mi się je potem animowało w cinematiku 😉 😄 Ogólnie mega robota! Gratuluję skila!
  4. "Film jest oficjalną koprodukcją pod patronatem Ministerstwa Mediów Indii, polskiego Ministerstwa Kultury i Dziedzictwa Narodowego, a także polskiej Minister Edukacji." "Animacją zajęło się indyjskie studio Ssoftoons współpracujące ze światowymi liderami, takimi jak Disney, Sony i Viacom. „Dzięki nowoczesnej technologii Unreal Engine, wykorzystywanej do tej pory głównie w branży gier wideo, przeżyjemy tę historię tak, jak nigdy wcześniej”"
  5. A to ciekawostka. Najlepsze są komentarze: Znalazłem też artykuł: https://film.wp.pl/quo-vadis-wraca-na-ekrany-trudno-wymyslic-dla-uczniow-gorsza-kare-7087585195547392a
  6. KICI

    Seventh Level

    Dzięki, zamierzałem wrzucić 😉
  7. KICI

    Seventh Level

    Projekt niekomercyjny. Testowałem różne nowe narzędzia łącząc techniki AI i "tradycyjne". Rig, animacja w Maya, render Arnold. Making of
  8. Co tu pisać... szacun. Jest gdzieś "lista płac" dostępna? :-)
  9. Ogrom lokacji z ogromem detali. Mega. Bardzo fajnie wyszedł ruch postaci. Nagrany mocap mocno trzeba obrabiać po nagraniu? Jego obsługa to pewnie własne - wewnętrzne oprogramowanie? A jak z mimiką? Ta kamerka z mocapu jest potem wykorzystywana w 100% czy trochę czyszczona, korygowana? A może służy raczej jako referencja?
  10. KICI

    The LOOP

    Remake Katedry? ;-) Technicznie - szacun.
  11. Kiedy kolejna legenda? I co tym razem?
  12. Smok "przewija się" w TWARDOWSKY 2.0. Delikatnie ale jest :-)
  13. Kalka kalką a ciekawe jak sama historia. Ktoś oglądał?
  14. Trochę nie kumam czemu niektórzy się tak mocno spinają. Nie wiem czy dobrze rozumiem założenia legend, ale odbieram je jako pastisz różnych gatunków filmowych z mocnym przymrużeniem oka. Do tego, to dobre przygotowanie do czegoś poważniejszego (bo chyba trudno byłoby zaistnieć Wiedźminowi w takiej konwencji, przynajmniej w Polsce, a już na pewno na tym forum ;-)) Załóżmy, że mam takiego wieloryba klienta jak Allegro, które wykłada dużą kasę i chce zrobić swoją reklamę. Pozwala na formę i rozmach w FX jakiej w Polsce nie było a do tego top aktorzy. Po pierwszym odcinku ilość osób która to obejrzała jest zdecydowanie większa niż zakładano. Na pewno ma to swoje przełożenie na samą reklamę Allegro. Nie ma? To teraz co? Nie robić więcej bo jest garstka ludzi którym się to nie podoba? No sorry. Miałby to głęboko wiadomo gdzie ;-)
  15. Ciekawe kiedy nie będę mógł w starym CS otworzyć pliku zapisanego w najnowszej wersji...
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności