Czemu UDK?
Moim zdaniem materiały za monotonne, otarcia/zadrapania w obu modelach przesadzone, tzn większość tekstury jest dosyć prosta a te jasne miejsca otarć strasznie kontrastują. Spróbuj może z jakimś lekkim gradientem, lekkimi odbarwieniami, subtelnym brudem i do tego trochę bardziej subtelnych i losowych otarć (w paru miejscach mocniejszych).
Teraz to trochę wygląda jakbyś pojechał w paru miejscach square brushem na 100% opacity.
Normale całkiem dobrze wypalone, jeśli chodzi o siatkę to trochę geometrii mogłeś sobie odpuścić ale ja nie widzę jakichś na 100% zmarnowanych verteksów (no chyba, że na środku tej największej części w aparacie, jeśli nie ma mirrorowanych tekstur).
Można by je trochę inaczej rozłożyć, dołożyć tam gdzie widać kanciastości a zabrać tam gdzie są minimalne wytłoczenia na przyciskach widoczne tylko pod kątem, śruby to w ogóle mogłyby być tylko na teksturze.
Generalnie bardzo dobrze na start, daj sobie spokój z UDK.