-
Liczba zawartości
332 -
Rejestracja
-
Ostatnia wizyta
-
Wygrane w rankingu
2
Ostatnia wygrana Kir4 w dniu 16 Październik 2021
Użytkownicy przyznają Kir4 punkty reputacji!
Miasto (opcjonalne)
-
Miasto
Warszawa
Ostatnie wizyty
Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.
Kir4's Achievements
-
Druga kompozycja mega, tylko po co LUT'y używać przy takich pracach. Lepiej 10minut więcej przy kolorowaniu posiedzieć i uzyskać głębie obrazu. Ale bardzo cieszy progress, oby tak dalej Maciek, wielkie kurła pozdro i tak trzymaj!
-
Kir4 obserwuje zawartość → SHOWREEL 3D/ANIMATION - DAMIAN BYLINA - OCTANE RENDER - CINEMA 4D , [Wip]Lamborghini Aventador LP750 , [WIP] PORSCHE 2018 GT2 RS i 1 inny
-
Hejo! Coś w wolnym czasie dłubię, model z sieci. Pomysłów mam sporo, póki co, na ten moment pracuję nad detalami i poprawą topologii, bo jeszcze jest sporo miejsc, w których nie podoba mi się ułożenie siaty. Nad kompozycją jeszcze rozmyślam, wstępny szkic, pozdro! 2k: https://i.imgur.com/ibPehcR.png[/img]
-
Przepiękna robota! Czekam na efekt finalny, sam @kliment woroszyłow by się nie powstydził takiego modelu. @Krzych masz jakąś stronkę z referencjami? Czy blueprint i zdjęcia, czy same zdjęcia? Props, i czekam na więcej, pozdro!
-
Hejka! Dawno mnie tutaj nie było, więc witam wszystkich! Przez nadmiar pracy, zaniedbałem troszkę aktywność. Trenuję automotive, niestety sprzęt powoli zaczyna odmawiać posłuszeństwa. Mam dzieję że uda mi się wyciągnąć w 4k ujęcia. Model darmowy, głównie trenowanie oświetlenia, shaderów. Do poprawy wlecą felgi i opony + tarcza hamulcowa, światła jeszcze będą miały korektę. Model przeszedł delikatną retopologię, ale jeszcze brakuje sporo do perfekcji. Marzy mi się ładna animacja, ale nie wiem czy sprzęt mi wyrobi, wybaczcie za szum! Ciągle szukam swojego stylu. Pozdrawiam serdecznie! #Octane #C4D
-
automotive [WIP] Mercedes AMG 2014 - Animacja/Shooty
Kir4 odpowiedział Kir4 → na temat → Work in progress (WIP)
Niestety sampli poskąpiłem i zbiłem z 2k na 1k i troszkę różnica jest odczuwalna szczególnie przy szklę 😞 Ale rozdziałka nadal 4k. Zastanawiam się teraz czy nie lepiej w 4k renderować z mniejszą ilością sampli i zeskalować finalnie do 2k czy od razu w 2k animację renderować z większą ilością sampli. Zapuszczę render jeszcze zanim pójdę spać z podwójną ilością sampli i zobaczę jaka różnica będzie ze szkłem. Pozdrówki! -
automotive [WIP] Mercedes AMG 2014 - Animacja/Shooty
Kir4 odpowiedział Kir4 → na temat → Work in progress (WIP)
Kolejny renderek w 4k, powoli zaczynam łapać koncept i ścieżkę 😄 Krople wody nadal nie wyglądają tak jak chcę, ale na nich skupie się już przy symulacji, musi starczyć prowizorka bo szkoda czas tracić na pojedyncze ujęcie w wypadku gdy czeka jeszcze masa roboty. Pozdrówki! -
Focke Wulf Fw 190 D9 & Jumo 213 engine
Kir4 odpowiedział kliment woroszyłow → na temat → Work in progress (WIP)
Jak zwykle niemożliwy 🙂 Zazdroszczę determinacji. Śledzę od lat i poziom jak zwykle zaskakuje za każdym razem. Fajnie, że trafiłeś na czas, gdzie możesz w pełni skille wykorzystać i się pobawić 🙂 Pozdro! -
automotive [WIP] Mercedes AMG 2014 - Animacja/Shooty
Kir4 odpowiedział Kir4 → na temat → Work in progress (WIP)
Dzięki wielkie 😄 Krople będą zmienione, właśnie siadam nad projektem. Krople na pewno muszą spływać i przylegać bardziej do samochodu, rzuciłem szybko w nocy clonerem sphere i wrzuciłem żeby później nie zapomnieć o wodzie 🙂 -
Hejka, przymierzam się do zrobienia animacji, chciałbym pobawić się światłem oraz enviro. Model nie mojego wykonania. Dojdą pewnie poprawki topologii i inne szczegóły. Krople deszczu zarzuciłem tak o, więc na pewno będzie poprawiane bo nie odzwierciedla prawidłowo + lakier jeszcze do poprawy poleci. Ogólnie trening koncepcji/kadrowania/światła/kolorów etc. Pozdrówki! Render 4k https://i.imgur.com/1tSs3lT.jpg
-
Cześć wszystkim! Przedstawiam wam showreel, zlepek prac wykonanych w 3D z roku 2019. Główny renderer, z którego korzystałem to Octane oraz Corona w mniejszym stopniu redshift/vray. Wszystkie modele zawarte w showreelu są moje, poza Bentleyem. Większość materiałów narzuconych na modele, są to materiały proceduralne. Model Bentleya, przeszedł mocną obróbkę począwszy od świateł kończąc na oponach i karoserii ( retopologia ). Główne modele scenerii to: - Tank - M24 Chaffe - Aircraft - F4U Corsair - Budynki ( Waldenburg ) - Bentley ( Światła / tarcza hamulcowa itp. ) - Felgi BBS Scenariusz był tworzony spontanicznie. Wszystkie prace były renderowane w warunkach domowych. Pomimo, że tamten rok był bardzo nie udany, to jestem wdzięczny za wiedzę oraz umiejętności, które nabyłem dotychczas. Specyfikacje: GTX760/1070 I7 3770k 4,8GH'z 32 GB RAM Za dźwięk jest odpowiedzialny kompozytor/producent: Nick Road Colossal Trailer Music.
-
W między czasie zewnątrz się psuję 🙂 Pozdr
-
Ahooy, coraz bliżej do animacji, jeszcze tylko dym, trochę poprawek, zabrudzeń wpadnie i można riggować czołg. Cała scena ma około 2,3gb vram. Modele wszystkie moje, aktualnie bez postpro jedynie delikatne podciągnięcie kolorów. Światło jeszcze nie tykane, bo ogień zrobi robotę wraz ze strzałami z samolotu, oraz czołgu ( aktualnie prowizorka ). Pozdrówki!
-
pojazd Szlifujemy Samochodzik ( bentley _ )
Kir4 odpowiedział Kir4 → na temat → Work in progress (WIP)
Hejka! Aktualnie robię showreel, więc znajdzie się tam troszkę renderów, które ujrzą świat dzienny. Tak dla smaku stopklatka 🙂 Pozdrówki! -
Paweł Jaruga - jak zmieniła się sztuka grafiki 3D i jak ona zmieniła mnie
Kir4 odpowiedział adek → na temat → Aktualności (mam newsa)
Święta prawda, 5 lat nauki topologi, optymalizacji scen etc. Daje siwe znaki. Obecnie wolę siąść nad sceną i zamiast dlubania i redukowania za każdym razem liczbę poligonow, to wolę sobie czasem pozwolic na pracę sprzętu, bo sprzęt ma pomagać nie utrudniać:) Zdarza się tak że wiele czasu potrafi zaoszczędzić sprzęt i potrafi zrobić więcej w parę minut niż optymalizowanie co 20 minut sceny. Co innego bycie pasjonata i robienie sobie Tak o, A co innego jak klient goni i potrzebuje danego efektu na ta chwilę i w dupie to ma czy scena będzie miała 2mln poli, czy 20mln po prostu ma wyglądać. Co innego jak odgórnie dostajesz zadanie np. Wymodelowanie obiektu z ograniczoną ilością poli, do game devu. Tam polygony maja znaczenie i na dzien dzisiejszy raczej tylko tam. To juz nie te czasy ze masz 256mb ramu i musisz cos zrobic, dzisiaj mozesz sobie pozwolic na wiecej. Po to technologia sie rozwija, zeby mogla nam umozliwiac wiecej. Gdyby ominac technilogie i 90% grafikow 3d skupialoby sie na samej optymalizacji to wiedzmin 3 wygladalby graficznie jak gta vc, przez co nie uzyskalibysmy tak ladnej grafiki i efektow. Sam nie mam pro maszyny obecnie, ale do moich zastosowan wystarczy w zupelnosci wystarczy wybrany renderer i dobre gpu albo cpu plus ram i starczy. 32gb ramu, to podstawa.- 8 odpowiedzi
-
- 1
-
- amd
- paweł jaruga
- (i 5 więcej)
-
Dzięki Panowie, jutro ew. dzisiaj wieczorem podeślę siatkę modeli. Na chwilę obecną sporo pracy mam, i nie mogę przenieść projektu z domu do pracy 😞 Ale żeby nie zastygnąć dłubię sobie abstrakcje, żeby nie tracić zapału.