Skocz do zawartości

mrkrzysiek

Members
  • Liczba zawartości

    3 843
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

  • Wygrane w rankingu

    9

Ostatnia wygrana mrkrzysiek w dniu 12 Sierpień 2013

Użytkownicy przyznają mrkrzysiek punkty reputacji!

1 obserwujący

Miasto (opcjonalne)

  • Miasto
    Siedlce

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

mrkrzysiek's Achievements

Rookie

Rookie (2/14)

  • First Post Rare
  • Collaborator Rare
  • Posting Machine Rare
  • Conversation Starter Rare
  • Week One Done

Recent Badges

327

Reputacja

  1. fajna praca, gdyby nie ten pokład, który strasznie się rzuca w oczy niska jakością tekturki a szkoda w mokrej wersji trochę lepiej to wygląda i tak nie gryzie w oczy 🙂, mogła być naprawdę świetna pracka
  2. przyjemna pracka, najbardziej mi się podoba z tych co wrzuciłeś, bardzo fajny klimat
  3. mrkrzysiek

    Suzuki Jimny

    czasem tu zaglądam ale nie zawsze zalogowany 😄 ale widzę dużo starych nicków wiec zawsze miło 😄
  4. mrkrzysiek

    House in The Forest

    fajne te grzybki 🙂
  5. bardzo fajna pracka 🙂
  6. mrkrzysiek

    Suzuki Jimny

    Witam, witam 🙂 w wolnych chwili po pracy sobie klikam coś i testuje i czasem jakiś obrazek z tego wychodzi🙂 dawno mnie tu nie było wiec podrzucę na przypomnienie o sobie 🙂 soft: 3ds Max i Corona
  7. Ciuch Ciuch :) jak zawsze detal pierwsza klasa :)
  8. Ybbgal my mieliśmy HDRI z planu o kulkach można poczytać np tutaj http://akromatic.com/gadgets-info/ mieliśmy też ColorChecker http://www.xrite.com/categories/calibration-profiling/colorchecker-passport-video co do skanu to był plan obfotografowany i Agisoft zrobił resztę, jeśli dobrze kojarzę :) co do instalacji bety pod max'a nie mam pojęcia na jakim etapie jest tam teraz Arnold, ale jeśli nie chcesz korzystać z Maya to raczej warto teraz po co czekać jeśli już się można się bawić co do Disttributerd Rendering to MtoA go nie ma a jak wygląda sprawa w dużych studiach nie wiem jeśli chodzi o Arnolda :) akurat ILM używał Arnolda ale to nie jest ich bazowy renderer główny to Renderman, może Hyperionem się bawią od Disneya na pewno męczą też Vraya :) a Weta raczej go nie odpala ;) maja RenderMana i swój wewnętrzny renderer Manuka
  9. Ybbgal a co chcesz wiedzieć dokładnie bo jakoś nie widzę tutaj pytań czysto technicznych od ludzi, więc i nikt z ekipy się nie odzywa po za Tomkiem bo to on miał wpływ na historie, dialogi, aktorstwo i takie tam :) a co do twoich pytań to render w Arnoldzie ludzi od renderingu było 5 osób, proces oświetleni wyglądał tak, że na początek 3 osoby świeciły szary wstępny model pod shoot, następnie były testy już z shaderami i dogrywanie jednego z drugim, warstw w renderach nie było jakoś dużo wszystko zależało od ujęcia, głownie było to warstwy Bazyliszek, shadow, contact shadow, piasek, kurz, eyeLight, i refleksy bazyliszka w otoczeniu, plus sporo dymów do kanionu, gdzieniegdzie był renderowana naczepa i lustro, i chyba tyle, otoczenie było zeskanowane mniej lub bardziej dokładnie wiec jakieś najbliższe otoczenie posiadaliśmy znośne, Finalne rendery puszczały 4 osoby, ujęcia z Bazyliszkiem Michał Pancerz oraz Przemysław Patyk, żołnierze kamienni oraz rozbijanie ściany to rendery Pawła Szklarskiego, odpowiadał również za shadery i look tych sekwencji oraz za shader Bazyliszka i żołnierzy z kamienia, FX dostawaliśmy z Houdini'ego w postaci alembic'ów - piasek rozpadanie się przedmiotów a jako VDB - kurze i chmury do kanionu i chyba tyle renderingowo sam Bazyliszek to shadery zrobione w alShaders nad którymi pracował głownie Mateusz Sroka pod okiem Wojtka Idziego, co do textur stawiam ze Bazyliszkiem zajmował się głownie Tomek Zaborek i Żaneta Szabat, pióra zrobione w yetim przez Krzysztofa Dębskiego, animacja w Maya, kompozycja w Nuke plugin'ów nie znam :) xypnise na Arnolda przeszliśmy już dawno temu, czemu pytanie nie do mnie, ale z mojej perspektywy daje trochę większe bezpieczeństwo co do finalnego renderu, ale czy to ważne to tylko narzędzia i w obu da się zrobić ładny obrazek,
  10. jakoś jeszcze nikt nie wrzucił więc ja wstawię to tutaj Trailer do nowej gry 11 Bit Studio zrobiony przez ekipę Platige Image.
  11. Tak rendering to mtoA dzięki za komentarz, mam nadzieję, że wyjdzie nam lepiej światło w kolejnych produkcjach
  12. Hej, to nie nasza robota my tylko wykonaliśmy główny trailer, w imieniu ekipy dzięki za miłe słowa :) a tym czasem idę dalej mieszać w tym wiadrze co Norden pisał
  13. dzięki za miłe słowa ;) Jaras a coś proponujesz :D
  14. Witam po dłuższej przerwie od forum, nadszedł czas by w końcu coś wrzucić a więc poniżej krótki przegląd z kilku projektów przy których pracowałem w ostatnich latach. https://vimeo.com/168439724
  15. :) skromnie jak zawsze w detalu :)
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności