Skocz do zawartości

mrkrzysiek

Members
  • Liczba zawartości

    3 850
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

  • Wygrane w rankingu

    9

Ostatnia wygrana mrkrzysiek w dniu 12 Sierpień 2013

Użytkownicy przyznają mrkrzysiek punkty reputacji!

1 obserwujący

Miasto (opcjonalne)

  • Miasto
    Siedlce

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

mrkrzysiek's Achievements

Apprentice

Apprentice (3/14)

  • Very Popular Rare
  • First Post Rare
  • Collaborator Rare
  • Posting Machine Rare
  • Conversation Starter Rare

Recent Badges

341

Reputacja

  1. mrkrzysiek

    Fluffy

    wow nice work
  2. ładny ładny 🙂
  3. mrkrzysiek

    MilitaryDevice

    Bardzo fajne pudełko z cylindrami Damian 🙂
  4. no ja w serialu wiedźmin maiłem luz robotę 😄 ale fakt w tym roku sie przeorałem bo przed trafieniem do Trailera Wiedzmina 4 odpowiadałem za Crossfire'a było wesoło xD to w notce to mówią właśnie o tej wersji Redów silnika pewnie dodają takie zmiany jakie potrzebują pod gre a które mieli już wypracowane w swoim silniku tak podejrzewam w Pi jest dział co robi na UE projekty ale to chyba nie jesteśmy jeszcze tak zawansowani aby wprowadzać jakieś wielkie zmiany w silniku ten trailer to było pierwsze podejście działu animacji do UE wiec wiele wiele nauki i walki z mniejszymi lub większymi problemami 🙂
  5. mhy w sumie nie wiem co mogę powiedzieć tak oficjalnie, ale generalnie to jest jakaś wersja silnika CDP i Epicowa różniąca się od oficjalnego czymś, tak dokładnie to nie wiem czym, na pewno mieliśmy wsparcie techniczne z obu FIrm były dopisywane rzeczy pod FX i kilka innych rzeczy z ktrymi mieliśmy problemy, wiem ze u nas powstała Camera ze wsparciem lensów filmowych wiec może o to chodzi 🙂
  6. na pocieszenie mogę powiedzieć że w Pi tak łatwo nie było xD
  7. kurde a ja tą walkę robiłem 😞 sory Klicek ze cię zawiodłem 😄
  8. fajna praca, gdyby nie ten pokład, który strasznie się rzuca w oczy niska jakością tekturki a szkoda w mokrej wersji trochę lepiej to wygląda i tak nie gryzie w oczy 🙂, mogła być naprawdę świetna pracka
  9. przyjemna pracka, najbardziej mi się podoba z tych co wrzuciłeś, bardzo fajny klimat
  10. mrkrzysiek

    Suzuki Jimny

    czasem tu zaglądam ale nie zawsze zalogowany 😄 ale widzę dużo starych nicków wiec zawsze miło 😄
  11. mrkrzysiek

    House in The Forest

    fajne te grzybki 🙂
  12. bardzo fajna pracka 🙂
  13. mrkrzysiek

    Suzuki Jimny

    Witam, witam 🙂 w wolnych chwili po pracy sobie klikam coś i testuje i czasem jakiś obrazek z tego wychodzi🙂 dawno mnie tu nie było wiec podrzucę na przypomnienie o sobie 🙂 soft: 3ds Max i Corona
  14. Ciuch Ciuch :) jak zawsze detal pierwsza klasa :)
  15. Ybbgal my mieliśmy HDRI z planu o kulkach można poczytać np tutaj http://akromatic.com/gadgets-info/ mieliśmy też ColorChecker http://www.xrite.com/categories/calibration-profiling/colorchecker-passport-video co do skanu to był plan obfotografowany i Agisoft zrobił resztę, jeśli dobrze kojarzę :) co do instalacji bety pod max'a nie mam pojęcia na jakim etapie jest tam teraz Arnold, ale jeśli nie chcesz korzystać z Maya to raczej warto teraz po co czekać jeśli już się można się bawić co do Disttributerd Rendering to MtoA go nie ma a jak wygląda sprawa w dużych studiach nie wiem jeśli chodzi o Arnolda :) akurat ILM używał Arnolda ale to nie jest ich bazowy renderer główny to Renderman, może Hyperionem się bawią od Disneya na pewno męczą też Vraya :) a Weta raczej go nie odpala ;) maja RenderMana i swój wewnętrzny renderer Manuka
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności