Skocz do zawartości

Pixelman

Members
  • Liczba zawartości

    17
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Miasto (opcjonalne)

  • Miasto
    Szczecin

Pixelman's Achievements

Newbie

Newbie (1/14)

10

Reputacja

  1. Ale czas szybko leci ,pamiętam prawie początki maxa ,wersja dosowa :)
  2. Fajny modelik ,z początku myślałem że to może było robione nurbsami :).Nieżle musiałeś się narobić robiąc to w 3dsmax ,dobra robota.
  3. Fajna pracka ,tylko postać jest jakaś dziwna ,jakby zrobiona z wosku
  4. Używasz do modelingu rhinocerosa ,ST ,Maya ,czy może coś jeszcze z innej bajki?
  5. Nic ciekawego , filmik strasznie nudny
  6. Widzę że cała scena jest zainspirowana z katalogu mebli pewnej polskiej firmy:)
  7. Fajna pracka ,szkoda że to tylko głowa:)
  8. Zna ktoś dobrą metodę exportowania modeli ze studiotoolsa na 3dsmaxa? umnie wychodzą cyrki robiąc to za pomocą plików obj ,albo iges.Modele są nie kompletne otwierając je 3dsmaxem ,albo brak plaszczyzn.Może ktoś coś doradzi?
  9. Pixelman

    Solid Works

    Wspaniały soft dla inżynierów ,nadaje się raczej do modelowania konstrukcji mechanicznych,jakieś obudowy,matryce odlewnicze itp.
  10. Szkoda kasy na materiały HELION-a ,niema to jak standardowy opis 3dsmaxa zintegrowany z softem + dobre tutoriale video (w jezyku angielskim )
  11. W szczecinie jakies 5 lat temu testowano takie tramwaje jak pokazał tomeg ,pewnie jakość szczecińskich torów była do bani i nic z tego nie wyszło:(.W Hanover to mają dopiero pojazdy ,klapa opada.
  12. Qrcze,aż 100 godzin na taki model ,sporo.Ale całkiem fajnie wygląda.
  13. Podoba mi się design tego pociągu, kawał dobrej roboty w SolidWorks .Sithlord ,szkoda że nie dostałeś oryginalnej wersji projektów w solidzie ,sam byś sobie wyeksportował modele wg. własnego uznania .Niema nawet problemu z importem projektów solidworks w forme nurbs w 3dsmax.
  14. Chyba pora zabrać się za poznanie sofciku maya:)
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności