MiRi
Members-
Liczba zawartości
132 -
Rejestracja
-
Ostatnia wizyta
Miasto (opcjonalne)
-
Miasto
Gdynia
MiRi's Achievements
Newbie (1/14)
13
Reputacja
-
Ciekawy efekt i ładny render! Aczkolwiek, w cząsteczki w compo mają o wiele słabszą grawitacje niż pęknięcia, mogły by ciekawie wyglądać gdyby także zawisły w płynie organizmu. Tak czy siak świetna robota!
-
Witam, chciałem zaprezentować mój reel, znajdują się w nim pracje z roku 13/14, większość robiona w blenderze, lecz sa też animacje z 3ds max'a, renderowane w VRay'u, symulacje FumeFx i Thinking Particles. Pozdrawiam i czekam na konstruktywną krytykę :)
-
Świetny reel, zwłaszcza android dla MFF
-
Dzięki za rady, jak wrócę z przerwy to przemontuje i zmienię czcionkę na początku, myślę jeszcze czy nie zmonotować inaczej intra Hey mielec, gdyż jest trochę za długie, a z chęcią bym je pokazał w portfolio.
-
Ładnie wygląda, szkoda tylko że nie dodałeś Fog'a do materiału wody, ale pomysł świetny. Ile się ta scena renderowała?
-
Kakaku, już niestety nie będę zmieniał napisów, aczkolwiek masz rację co do tego początkowego "ehhh" :) Berger, te końcowe symulacje były testem 2 rozdzielczości. Pierwsza jest Low Quailty, liczyła się około godziny, druga ponad 2, niestety dokładnie nie pamiętam gdyż były one robiono jeszcze przed wakacjami.
-
Witam! Po dłuższym czasie znalazło się kilka prac, z których chciałem złożyć portfolio, wyszedł mi z tego ten oto filmik: Soft: 3dsMax FumeFx RayFire After Effects do compositingu Z chęcią przeczytam wasze komentarze i uwagi
-
Wtedy wydawało nam się że tak, lecz i tak chcemy doprowadzić projekt do końca.
-
Witam! Razem ze znajomym zaczęliśmy kampanie na Kickstarterze, po dwóch tygodniach nie idzie nam zbyt dobrze, lecz nie tracimy nadziei i kontynuujemy pracę. Przez 2 tygodnie pracowaliśmy nad kilkoma scenami do traileru który mamy zamiar wykonać, wyszedł nam z tego taki oto teaser. Po zakończeniu kampanii będziemy umieszczać wszystkie modele i sceny online na lenicji CC, na Kicstarterze mamy też kilka update'ów które mogą was zainteresować. http://www.kickstarter.com/projects/887054341/project-warzone/posts Jeśli chodzi o programy których urzywamy to 3ds max, blender, vray i fumefx. Czekam na komentarze, konstruktywną krytykę i wszelkiego rodzaju porady.
-
Bardzo fajnie rozkładasz siatkę, ale z uchem coś się śmiesznego dzieje
-
heheh :D, dobry Jocker
-
O wiele lepiej wyszedł ten czerwony :).Ten nowy biały przepalony bielą na krańcach samochodu, jeśli używasz GI polecam wykorzystać Light Catche jako podgląd. A możesz pokazać ustawienia VRay'a i mam jeszcze jedno pytanie czy korzystasz z normalnej kamerki czy z kamerki VRay'a? Poza tym pozdrowienie dla znajomego z Mielca ;)
-
Wrzucam nowe rendery, dokończone textury i potencjometry. Na razie gitarka umieszczona w takim miejscu, gdy zrobię kabel i wzmacniacz umieszczę ją w bardziej "profesjonalnym" otoczeniu. Plasti, tył gitary nie jest jeszcze wymodelowany.
-
Spoko chłopaki, dzisiaj wieczorem dokończę texturki, poprawię błędy, dodam także stojak i wrzucę kilka renderów.
-
Witam! Po długim okresie poznawania maxa, wreszcie ruszyłem swoje 4 litery, usiadłem przed komputerem i stwierdziłem, że zrobię gitarę. Akurat mam piękną, żywą referencje tego modelu obok fotela. Model będzie kończony w najbliższych dniach, liczę na konstruktywną krytykę, jeśli się komuś podoba, niech także wyrazi swoje zdanie. To Starszy render, jeszcze bez tekstury i stroiki są źle ułorzone.