Skocz do zawartości
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Max3D.pl

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Loki

Members
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

  1. Czołem, z mojego punktu widzenia wygląda fajnie. Jest klimat, jest jakaś historia za co najmniej 2 obrazkami. Co do rzeczy, na które zwrócił bym uwagę na Twoim miejscu przy kolejnych pracach: Widok 1: - biała obwódka przy krawędziach budynków (zwłaszcza widać to na przykładzie dachu po prawej stronie) - zakładam że to ze względu na wycinanie alpha mapą tła. W photoshopie jest opcja fajna do usuwania tego (po tym jak już zastosujesz maskę z alpha map, (apply layer map) w opcjach Layer masz Matting i dalej Defringe albo Remove White / Black mating) - zwróć uwagę na przebijające się obok obróbki blacharskiej lukarny światło z wnętrza - albo trzeba by to w photoshopie poprawić, albo dociągnąć tam model i sprawdzić czy nie "przecieka" :) - lepsza rozdzielczość nieba (tła) by się przydała. Warto zainwestować w kilka zdjęć ze stock'a Widok 2: - tekstura displacement jest odwrotnie chyba (spadek dachówki) - brakuje obróbek blacharskich przy lukarnie - brakuje rynny spadkowej przy lukarnie - brakuje mocowania rynien pionowych - i poziomych :) - podoba mi się kadr - podoba mi się materiał mozaiki (choć ta na słupie fajniej wygląda niż ta na podmurówce - chyba z ciemną fugą lepiej się prezentuje) - fajna trawa Widok 3 - za duży bump tynku. - brakuje alpha mapy w liściach bluszcza - brakuje obróbek blacharskich kominów i lukarn - fajny materiał szkła - ładne krzaki - trawa fajna, ale do takiego ujęcia lepiej pasowała by chyba przycięta. Ludzie generalnie lubią mieć porządek na podwórku, moi klienci raczej wolą jak trawa jest skoszona :D) - fajny kadr, brakuje tylko jakiegoś zwornika - np. dziewczynka / chłopiec idący tą ścieżką. Widok 4 - świetne niebo! - o krawężnikach już pisali przedeną koledzy, więc nie będę się powtarzał - linie drogowe raczej nie są pół przezroczyste - fajne krzaki. Widok 5 - tak jak pisali przede mną o tych deskach :) Widok 6 - poprostu mi się podoba :)
  2. Jak na moje niekształcone oko - świetne to jest! Pytanie zadam choć odpowiedź pewnie znam ("różnie":D) - z Twojego doświadczenia, ile czasu zajmuje Ci opracowanie od początku (tzn. od "czystego modelu") do końca (finalny render bez samego renderowania) takiego modelu np. tego hełmu? Z czystej ciekawości.
  3. Zaiste godne!
  4. Świetna praca. Gratulacje!
  5. Jak tylko coś będę wiedział o wynikach - dam znać tutaj (też jestem ich ciekaw). Generalnie Autorka jest komunikatywna, więc spokojnie odpowie na maile (prędzej czy później :D), można spokojnie zatem pisać z pytaniami do autorów Agata.Migalska(a)vuw.ac.nz - oczywiście zamiast (a) trzeba wstawić @, z resztą mail jest na końcu ankiety podany. Z ciekawostek - opracowanie powstaje w kooperacji polsko - nowozelandzko - amerykańskiej.
  6. Moja znajoma opracowuje pewną publikację naukową. W związku z tym przygotowała małą ankietę. Całość nie powinna zająć wam więcej niż 5-10 min. Generalnie chodzi wpływ kompozycji na odbiór obrazu. Jeśli ktoś będzie miał chwilę - zachęcam do poświęcenia kilku minut w słusznej sprawie :) https://imagesurvey.pythonanywhere.com Loki
  7. Loki odpowiedział mrkrzysiek → na temat → Animacje
    Świetne, jednym słowem. Gratuluję zarówno pracy przy takich projektach jak i umiejętności.
  8. Świetne, zwłaszcza za WIP.
  9. Gratulacje - świetna praca.
  10. Loki odpowiedział mercedesslr → na temat → Architektura
    Bardzo porządna praca. Szczególnie 2 ujęcie mi się podoba. Brakuje może troche jakichś niedoskonałości (typu liście / trochę bardziej przybrudzony tynk itp), ale nie jest to w mojej opinii mankament jakiś poważny. Osobiście podrasował bym nieco postprodukcję, pokazać bardziej ciepłotę tego wejścia przeszklonego (drewno - ciepłe oświetlenie), i zimno / pochmurnie na zewnątrz - balansując kolorami), nawet idąc nieśmiało w kierunku takich pseudo HDR zdjęć. Ogólnie dobre wrażenie to sprawia i jest porządną bazą. Kadrowanie Twoje własne czy takie dokładnie były zdjęcia referencyjne? (Jeśli Twoje - to znów 2 najbardziej mi się podoba). W 3 ujęciu - również moim zdaniem lampy nieco za bardzo wyszły na pierwszy plan. Niemniej - to dość trudne ujęcie do pokazania.
  11. Huracan - miedziane jak dla mnie za bardzo się błyszczy - teraz wygląda jak gdyby było dodatkowo polakierowane bezbarwnym. Za to poduszkowe - bardzo fajne. Szczególnie czarna wersja.
  12. Reanimator - dobra sugestia :) Na forum już było sporo modeli spełniających kryterium "odpowiedniej wypukłości w rejonie klatki piersiowej" które spokojnie mogły by powalczyć w takim konkursie. W sumie drukarka 8 tys pln kosztuje - piechotą nie chodzi, a i firma znana w brażny i rozpoznawalna.
  13. Wystarczy chyba .max + obj i może jeszcze fbx. Reszta softu i tak jest w stanie to zaimportować. A taka paczka, jak pisze SWRSC wydaje się dobrym rozwiązaniem. Sam pewnie bym kupił.

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.