Czołem, z mojego punktu widzenia wygląda fajnie. Jest klimat, jest jakaś historia za co najmniej 2 obrazkami.
Co do rzeczy, na które zwrócił bym uwagę na Twoim miejscu przy kolejnych pracach:
Widok 1:
- biała obwódka przy krawędziach budynków (zwłaszcza widać to na przykładzie dachu po prawej stronie) - zakładam że to ze względu na wycinanie alpha mapą tła.
W photoshopie jest opcja fajna do usuwania tego (po tym jak już zastosujesz maskę z alpha map, (apply layer map) w opcjach Layer masz Matting i dalej Defringe albo Remove White / Black mating)
- zwróć uwagę na przebijające się obok obróbki blacharskiej lukarny światło z wnętrza - albo trzeba by to w photoshopie poprawić, albo dociągnąć tam model i sprawdzić czy nie "przecieka" :)
- lepsza rozdzielczość nieba (tła) by się przydała. Warto zainwestować w kilka zdjęć ze stock'a
Widok 2:
- tekstura displacement jest odwrotnie chyba (spadek dachówki)
- brakuje obróbek blacharskich przy lukarnie
- brakuje rynny spadkowej przy lukarnie
- brakuje mocowania rynien pionowych
- i poziomych :)
- podoba mi się kadr
- podoba mi się materiał mozaiki (choć ta na słupie fajniej wygląda niż ta na podmurówce - chyba z ciemną fugą lepiej się prezentuje)
- fajna trawa
Widok 3
- za duży bump tynku.
- brakuje alpha mapy w liściach bluszcza
- brakuje obróbek blacharskich kominów i lukarn
- fajny materiał szkła
- ładne krzaki
- trawa fajna, ale do takiego ujęcia lepiej pasowała by chyba przycięta. Ludzie generalnie lubią mieć porządek na podwórku, moi klienci raczej wolą jak trawa jest skoszona :D)
- fajny kadr, brakuje tylko jakiegoś zwornika - np. dziewczynka / chłopiec idący tą ścieżką.
Widok 4
- świetne niebo!
- o krawężnikach już pisali przedeną koledzy, więc nie będę się powtarzał
- linie drogowe raczej nie są pół przezroczyste
- fajne krzaki.
Widok 5
- tak jak pisali przede mną o tych deskach :)
Widok 6
- poprostu mi się podoba :)