Lakier wygląda jak z fabryki (wysoki połysk), mimo że tworzywo błotnika pofalowane (zniszczone?). Jakoś mi się to kłóci w odbiorze. Mapa wypukłości na reflektorach trochę jakby nie taka.
Fajny pomysł, szopa klimatyczna :)
Super, bardzo mi się podoba.
"Prawie" robi wielką różnicę-tu akurat bardzo widoczną; na renderze Quadysza nie widać żadnych uproszczeń modelu takich jak na modelach w grach. Poza tym, porównanie z renderami z Forzy czy Drive Club to w sumie raczej komplement-tam pracuje na to armia ludzi ze stosownym zapleczem.
Ogólnie całkiem fajnie, chociaż faktycznie, samochód momentami trochę jakby sztucznie się zachowywał. No i tuman kurzu i pyłu - za szybko leci do góry, za szybko znika.
Na desce rozdzielczej jest za dużo Plaka ;)
Kurcze, zapomniało mi się trochę o forum - pewnie z racji tego, że moja miłość do dziergania w 3d trochę przygasła... Ale na koniec prac z tym modelem - 2 rendery:
Tło i hdr do oświetlenia nie są oczywiście mojego autorstwa.
Dzięki za komentarze, pozdrawiam :)