-
Animacja Andreya Klimova "Azarkant"
:) moze i tak spekulacje opieram na tym co dzieje się na Youtube , albo raczej mam taką nadzieje ze tak się stanie. Ja czekam na taki motion capture :) ... piękniej ? ;)
-
Animacja Andreya Klimova "Azarkant"
http://andrewklimov.blogspot.com/ Niezłe , jeszcze tylko brakuje dobrego i taniego rozwiązania na motion capture do domu :) Mimo że coraz więcej takich śmiałych i dużych projektów "one man band" , to się cieszę bo ważniejsze staną się pomysły i scenariusze w zalewie super renderów , symulacji i efektów specjalnych.
- Animacja 3D: DTTC skit
-
Deadfall Adventures Cinematic
Witam ! Dziękuję za komentarze. Ja na razie szybko ponieważ przygotowujemy właśnie mały artykuł i making of. Chcieli byśmy sie podzielić różnymi ciekawymi aspektami projektu. Chciałem podziękować wszystkim którzy pracowali przy tym projekcie za zaangażowanie oraz inicjatywę . Każdy odegrał bardzo ważną rolę w tym niewielkim teamie. Pomijając kwestie wariackiego timingu , bardzo cieszy mnie fakt że budujemy coraz bardziej wydajny workflow. Projekt głównie opierał się o nowe dla nas doświadczenia z Vray for Maya oraz 3d Max. Udało nam się dość szybko opanować ogromne ilości geometrii , displacementu , tekstur , fochy renderera :) , osobliwe sposoby kompozycji które mocno przyśpieszyły produkcje . Część ważnych rozwiązań scenariuszowych było narzucone ale i tak jesteśmy wszyscy tu zadowoleni z progresu jaki nasza mała firma dokonała. Pozdrawiam.
-
StarCraft II: Heart of the Swarm Opening Cinematic
...a różnice po miedzy PROMETHEUS a ALIEN... Ten sam reżyser , i temat a jednak , nie umniejszając nowemu , klimat był jak dla mnie słabszy, trochę inny. To samo Gwiezdne Wojny i inne obecnie coraz częstsze kontynuacje czy remake-i. Wątpię ze już nie potrafią. Poza tym człowiek jak jest młodszy to bardziej potrafi się jarać i przeżywać. A pamiętacie Another World intro ? :) to był dla mnie klimat.. pozdro
-
StarCraft II: Heart of the Swarm Opening Cinematic
bardzo fajne . .. dodam tylko ze możne już przestajemy być targetem :) Ja już spotkałem się z ludźmi którzy nie do końca wiedza co to Gwiezdne Wojny :) ... starzejemy się... pozdro
-
Tutorial z programowania w Maya poziom 01 - 3 części
fajna incjatywa... MEL-oman :)
-
TELEVISOR - CINEMATIC - Shading artist
TELEVISOR www.televisor.pl Poszukuję osoby na stanowisko: SHADING & RENDERING Forma zatrudnienia: KONTRAKT na 4-5 miesięcy (lub innej formie) Wymagania: - zaawansowana znajomość MAYA & MENTAL RAY - doświadczenie w pracy nad dużymi scenami - doświadczenie poparte przykładami prac ( fotorealistyczny rendering ) - znajomość zagadnień związanych z współczesnymi technikami shadingu oferujemy: - praca nad cinematikiem do znanego na świecie tytułu dla dużego dystrybutora. - dobre warunkami finansowymi - współpraca z osobami doświadczonymi przy dużych zagranicznych filmowych produkcjach. Kontakt: [email protected]
-
Premiera nowego Intra do Wiedźmina 2
Wielki respekt , wielki progress .Jak Wy to ogarneliscie ?... Mam nadzieje ze to Was dopisze do DIGIC I BLUR-a jako najlepszych w cinematikach... Gratulacje !!
-
Wesołych Świąt!
Wesolych , jak najwiecej raytracingu , finalgathera , global illumination ,partikli ,kayframow i brushow :) wszystkim....
- "Kosmostumostów" L.U.C
-
Mattepainter
TELEVISOR www.televisor.pl reklama Poszukiwany pilnie MattePainter jedno zlecenie , freelance Obowiązki: realistyczny background do uprzestrzennienia w 3d oraz do printu - duzy format , dostepne materialy ze stockow Wymagania: realizm , terminowosc Możliwe kierunki rozwoju: dalsza wspolpraca nie tylko przy projektach reklamowych Kontakt: [email protected] Chodzi o projekt reklamowy w ktorym trzeba wykonac realistyczne tlo swiateczno-zimowe :) jest to dosc pilne. Potrzebny bedzie dosc duzy format oraz mozliwosc rozdzielenia na warstwy tak aby mozna bylo projektowac to na geometrie 3d. Zamieszczam tu ogloszenie poniewaz nie wiem kto jest teraz dostepny. Pozdrawiam ---------------------------------- * informacja wymagana do publikacji ogloszenia
-
animacja 3D: Kanon Basni Polskich
bardzo fajne , przetestuje na swoim 3 letnim mistrzu. Niedawno ogladalem "Neverending Story" , byl zachwycony i przerazony na raz ale wciagnelo. Moim zdaniem kluczem jest roznorodnosc i mam nadzieje ze taka bedzie. pozdrawiam
-
Wiz: Lagune of Nador
hyper realism - dzisiaj juz takiego okreslenia uzywa sie zamiast realizmu :) w tych kategoriach jest to bradzo realistyczne :) dobra robota , pozdrawiam
-
Flexible production r&d
:) , mam nadzieje ze to nie umniejszylo wiecej z tego zabawy niz porzydku , a mi nie zawsze o to drugie chodzi. pozdrawiam
ROPA
Members
-
Rejestracja
-
Ostatnia wizyta