Skocz do zawartości

wesol

Members
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

  1. wesol odpowiedział n-pigeon → na odpowiedź w temacie → Aktualności (mam newsa)
    zapisz do .usda
  2. wesol odpowiedział Pixelnoise → na odpowiedź w temacie → Animacje
    Naprawdę fajne masz prace, ujęcie ze znikającymi żetonami cudo ;) mała rada, przed wypuszczeniem mp4 do YT nałóż delikatnego graina/ziarno na pierwsze ujęcia, bo Ci kompresja gradienty zjadła.
  3. wesol odpowiedział n-pigeon → na odpowiedź w temacie → Blender
    cześć, powinien być efekt bump'a. Aby odpalić displament musisz przełączyć cycles na experimental i w settngs materiału wybrać metodę True. Na obiekt nałożyć modyfikator Subsurf i zaznaczyć Adaptive.
  4. wesol odpowiedział rly → na odpowiedź w temacie → Aktualności (mam newsa)
    Myślę ze jest to łączenie sił niż przejęcie konkurencji w stylu autodesku. Max od wersj 2018 ma porządny render(może mental nim był ale raczej nie używany) z licencją którą zdecydowanie uderza w corone i vray, ponieważ pozwala tylko liczyć na jednym komputerze co powinno wystarczyć do wizualizacji.
  5. wesol odpowiedział n-pigeon → na odpowiedź w temacie → Blender
    spaliłam mi się karta graficzna, używam głównie do cycles dlatego pytam tu. Chce kupić gtx1070 i zastanawiam się czy jest sens dołożyć do 1080? bo w testach na razie nie widać wielkiej różnicy, a cena sporo droższa.
  6. wesol odpowiedział pxl666 → na odpowiedź w temacie → Blender
    Można, opcje są w zakładce Textures https://dl.dropboxusercontent.com/u/4261448/trawa.blend
  7. wesol odpowiedział n-pigeon → na odpowiedź w temacie → Blender
    wydaje mi się ze tu masz obszerny tutorial w tematyce. http://samoloty3d.pl/wm-000_p.xml pewnie znasz ;)
  8. wesol odpowiedział n-pigeon → na odpowiedź w temacie → Blender
    Wielkie dzięki! :) Wszystko działa świetnie jak zmniejszyłem skalę, poprawna mi raczej nie potrzebna a zmniejszanie odbywa się na empty wiec mogę "fallow" sobie dostosować. Poprawiłem delikatnie Twój wzór bo jak zamieniłem na coś o nie symetrycznym kształcie to przeskakiwał ze 180 na 0. var+1.5708 if var
  9. wesol odpowiedział n-pigeon → na odpowiedź w temacie → Blender
    cześć, próbuje zrobić efekt meksykańskiej fali. Zamiast ludzi animuje w rotacji sześcian. Chciałbym żeby w momencie najechania okręgu sześcian obracał się o 90* i po odjechaniu wracał do pierwotnie formy(rotacja 0) miej więcej przedstawiłem to na http://imgur.com/a/y3hJS udał mi się zrobić animacje prostym driverem ale nie potrafię zablokować animacji tylko do 90* https://dl.dropboxusercontent.com/u/4261448/rotacja.blend Jak by ktoś miał jakiś pomysł, ew jakie hasła googlować to byłbym bardzo wdzięczny.
  10. wesol odpowiedział andylbn → na odpowiedź w temacie → Blender
    Tak jak McGavish pisze musisz ustawić Export path. Masz jakieś komunikat w konsoli? Windows -> Toggle System Consol upewnij się ze nazwa katalogu to render_corona
  11. wesol odpowiedział andylbn → na odpowiedź w temacie → Blender
    addon https://bitbucket.org/coronablender/render_corona/get/master.zip corona https://www.dropbox.com/sh/kgzu0cqy903ygmb/AABGI0AanZucdaEKPEOfRwJza/!Standalone/2016-08-22?dl=0 testowałem na 3 kompach i na wszystkich działa.
  12. wesol odpowiedział vertexnoob → na odpowiedź w temacie → Maya
    Jaką dystrybucje polecanie, do domu raczej do nauki i zabawy niż do pracy? Zastanawiam się nad fedorą i centose. Czytałem też ze redhat'a można legalnie zainstalować.
  13. cześć, orientuje się ktoś może czy można zainstalować HOUDINI APPRENTICE na stacji roboczej w pracy, na ktorej są inne komercyjne programy? wersja houdiniego posiada znak wodny i ograniczenie wielkości renderu, więć i tak to jest do nauki. ale zastanawiam się jaką polityke ma producent i nasze polskie prawo. Dzięki!
  14. wesol odpowiedział Aleksander Samuel → na odpowiedź w temacie → Editing & Compositing
    ctrl + C w premier i ctrl + V w AE. tyle żeby przenieść projekt ;)
  15. wesol odpowiedział Sebazx6r → na odpowiedź w temacie → Blender
    w obu przepadkach musisz nacisnąć ctr przy 2 wyborze, przy edga'ch, vertexach, poligonach. w standardowych addonsach znajdziesz Dynamic Spacbar menu, powinno trochę pomóc, ewentualnie zainteresuj się tematem pie menu.

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności