Napisano 25 Styczeń 200619 l Nowy renderer, którego testy próbne wyglądają bardzo obiecująco, szczególnie kaustyki robione za pomocą Monte-Carlo path tracing. [link]
Napisano 25 Styczeń 200619 l słyszycie? to vray i mental przemijają z wiatrem :( ciekawe, bardzo ciekawe. już niedługo będą tylko cztery przyciski: preview, good, best, final solution. :]
Napisano 25 Styczeń 200619 l ciekawe, bardzo ciekawe. już niedługo będą tylko cztery przyciski: preview, good, best, final solution. :] niestety tweety ma racje :( ale fajnie wyglada renderek ;)
Napisano 25 Styczeń 200619 l Wątpie żeby aż taka automatyzacja zastąpiła wszystkie renderery. Do niektórych celów, np. animacji gdzie bardziej liczy się post-produkcja i kompozycja niż sam render. Takie rozwiązania napewno znajdą swoje zastosowanie w designie i wizualizacjach wszelkiego rodzaju. Można w ten sposób łatwo przedstwić swój projekt bez konieczności zgłębiania się w miliony ustawień renderera. Napewno będzie więc popyt na tego typu renderery ale nie zostaną wyeliminowane "tradycyjne" systemy umożliwiające pełną kontrolę na obrazem. Jeśli chodzi o ten renderer to bardzo ładnie wygląda abberacja chromatyczna :) Tweety, ja Ci dam przemijają, Ty tak mówisz, ten co fotografuje radzieckimi lustrzankami ? :D Pozdrawiam
Napisano 25 Styczeń 200619 l cool, warto to śledzić... ciekawe, kiedy będzie chociaż wersja beta available.
Napisano 25 Styczeń 200619 l może skończą szybciej niż maxwella :] aberracje to tylko post processing... lipa
Napisano 25 Styczeń 200619 l Interesujące, interesujące. Ciekawe w jakiej cenie i na jakie platformy będzie.
Napisano 25 Styczeń 200619 l Wątpie żeby aż taka automatyzacja zastąpiła wszystkie renderery. Do niektórych celów, np. animacji gdzie bardziej liczy się post-produkcja i kompozycja niż sam render. Takie rozwiązania napewno znajdą swoje zastosowanie w designie i wizualizacjach wszelkiego rodzaju. Można w ten sposób łatwo przedstwić swój projekt bez konieczności zgłębiania się w miliony ustawień renderera. Napewno będzie więc popyt na tego typu renderery ale nie zostaną wyeliminowane "tradycyjne" systemy umożliwiające pełną kontrolę na obrazem. to była taka przenośnia: ogólnie okazuje się, że coraz częściej twórcy nowych rendererów kładą nacisk na automatyzację, pozostawiając grafikowi bardzo niewiele pola do popisu: ot wciśnij tutaj kilka materiałów potem ustaw ze dwie opcje, poczekaj z jakieś 80h i masz super-hiper-duper render. tylko, że ponad 3/4 odwali za niego komputer. poza tym wydaje mi się, że takie czyste super azutomatyzowane renderery przydadzą się tylko w vizkach, nie w czysto artystycznej formie grafiki (bez obrazy dla vizek). Tweety, ja Ci dam przemijają, Ty tak mówisz, ten co fotografuje radzieckimi lustrzankami ? :D hehe. fakt. ale cóż ja poradzę? bez gruntownego remontu enginu Mentala już niedługo zniknie tak samo jak scanline :(
Napisano 25 Styczeń 200619 l Nie wiem czym sie zachwycacie, nie ma tam nic czego by do tej pory inne renderery nie oferowały + duuużo szumu:)
Napisano 25 Styczeń 200619 l nie widze w nim nic szczególnego ... no może poza szczególnie długimi czasami renderingu :P
Napisano 25 Styczeń 200619 l ...co to za szum? Automatyzacja automatyzacją...to może się to rzeczywiści bardzo przydać architektą itd...Wizualizacje itp...ale racja racją...jak ktoś chce narzucić rzażenie promienie wtórnych lub jakąć ładną Klaustykę to przyda sie więcej opcji:D
Napisano 7 Luty 200619 l Autor homepage: http://homepages.paradise.net.nz/nickamy/index.html download: http://homepages.paradise.net.nz/nickamy/indigo.html forum: http://www.flipcode.dxbug.com/board.php?forum=9 hehe, jednak darmowy :] aha no i zwie się Indigo
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto