Hatred Napisano 9 Listopad 2004 Napisano 9 Listopad 2004 Pewnie juz wszyscy tam byli ale ja zapodam tu linki do wysmienitych tutoriali o malowaniu texturek, ktore znalazlem kiedy uczylem sie malowac texturke do Greeba. http://www.planetquake.com/polycount/cottages/qbranch/ http://www.planetquake.com/polycount/ http://cgtalk.com/showthread.php?t=61068 http://www.bobotheseal.com/ http://www.planetquake.com/skindom/features/cloth/index.shtml http://www.cgchat.com/forum/showthread.php?threadid=18643 http://www.seizure57.pwp.blueyonder.co.uk/tuts/cb.htm http://www.psionic3d.co.uk/ chcial bym zebyscie sie pochwalili co wy zmnalezliscie 1
KLICEK Napisano 9 Listopad 2004 Napisano 9 Listopad 2004 super sprawa i super inicjatywa :) jak cos znajde u siebie w zbiorach to wrzucam odrazu.
Hatred Napisano 9 Listopad 2004 Autor Napisano 9 Listopad 2004 aha tu mam jescze tutka ktorego Soda gdziesz wyszperal na necie b fajny
ftorek Napisano 9 Listopad 2004 Napisano 9 Listopad 2004 aaa - jaaa chceee taaablet!!! :) kuchnia - niezle :)
soda Napisano 9 Listopad 2004 Napisano 9 Listopad 2004 Metoda jest naprawdę Cool!! Maluje się w PS na czarno biało i na to w overlayu warstwę z kolorem się narzuca:] Do tej pory jestem pod wrażeniem prostoty tej metody:]
Hatred Napisano 9 Listopad 2004 Autor Napisano 9 Listopad 2004 ftorek jak mnie przyjmiesz to bede nosil tablet do pracy :)
spinoza Napisano 10 Listopad 2004 Napisano 10 Listopad 2004 ... z moich zbiorów ... ps. nie dawać tabletu ftorkowi, miał wacoma i popsuł :)
_michal Napisano 17 Listopad 2004 Napisano 17 Listopad 2004 włoski by Ben Mathis: http://www.poopinmymouth.com/process/hair_tutorial/hair_01.htm
FRODO Napisano 18 Listopad 2004 Napisano 18 Listopad 2004 to może i ja coś dodam http://www.shipbrook.com/jeff/skintut/
_michal Napisano 27 Listopad 2004 Napisano 27 Listopad 2004 http://www.planetquake.com/polycount/cottages/b1ll/step_head_champ.jpg Nie będę załączać po pliczek duży jest, ale warto pooglądać.
Hatred Napisano 28 Listopad 2004 Autor Napisano 28 Listopad 2004 Kurde empeck jak widze kolejne tutki do dochodze do wniosku ze brak mi zdolnosci i talentu :(
_michal Napisano 14 Grudzień 2004 Napisano 14 Grudzień 2004 Hatred -> skąd ja to znam ;) http://www.planetunreal.com/identitycrisis/tutorials/skinning.shtml
_michal Napisano 18 Marzec 2005 Napisano 18 Marzec 2005 Jak ktoś będzie malować samoloty to może mu się przyda: http://www.skinnersheaven.com/ kilka tutków do malowania textur do serii Il2
DarCon Napisano 18 Marzec 2005 Napisano 18 Marzec 2005 Dzięki Panowie za temat i linki :) w miare możliwości postaram się odwdzięczyć
Hatred Napisano 15 Kwiecień 2005 Autor Napisano 15 Kwiecień 2005 na takie cos ostatnio sie natknelem na CGtalk, workflow podobny do tego z gory
Por@szek Napisano 15 Kwiecień 2005 Napisano 15 Kwiecień 2005 Moze dasz linka od razu do cgtalk'a i polycounta, sadze ze to wystarczy, tylko trzeba by przetrzepac cale forum. http://www.cgtalk.com http://www.polycount.com powinno styknac
_michal Napisano 17 Kwiecień 2005 Napisano 17 Kwiecień 2005 Znalazłem na cgtalku, może się przyda, tutoriale stowrzone przez tucho z http://www.glest.org:
w!e8 Napisano 11 Maj 2005 Napisano 11 Maj 2005 Metale-bardzo dobra strona... http://st.burst.cc/tutorials.htm Enjoy!
ribel Napisano 13 Maj 2005 Napisano 13 Maj 2005 ello. Bardzo fajne tutki. Mój problem polega na tym, iż chcę nauczyć się tworzyć teksturki do postaci i otoczenia w stylizacji cartoon. Chodzi o teksturki do gry. Najbardziej interesuje mnie uzyskanie efektu podobnego do tekstur gier w styly Rayman'a (2 i 3 część), Beyond Good & Evil ,Worms3d, i innego typy dobrych gier platformowych 3d. Nigdzie (jak narazie) nie mogę znajść żadnych tutek albo choćby jakichś wytycznych. Jeśli ktoś może mi pomoc to z góry thx.
Hatred Napisano 29 Maj 2005 Autor Napisano 29 Maj 2005 troche to nie na czasie, ale skoro nikt sie nie wypowiedzial lepszy odemnie to moze ja cos zasugeruje: namaluj texturke kilkoma kolorami, potem pobaw sie burnem i dodgem samym, powinno wyjsc kreskowkowo
Gacu666 Napisano 16 Czerwiec 2005 Napisano 16 Czerwiec 2005 Jest gdzieś na necie może jakiś video tut do mapowania? Kurcze ja pomimo, ze czytam te tutki to dalej mapować nie potrafie :/
Hatred Napisano 17 Czerwiec 2005 Autor Napisano 17 Czerwiec 2005 mapowania znaczy sie rozkladania UVW? czy mapowaniu malowaniu texturek? bo wsumie ten topic byl tylko o malowaniu texturek ale jakis pankracy zmienil opis topiku
arcade Napisano 17 Czerwiec 2005 Napisano 17 Czerwiec 2005 Gacu: http://www.max3d.pl/forum/showthread.php?t=4376 nie wiem czy widziałeś, według mnie jest bardzo fajny... Fakt, że to absolutne podstawy. Jakby ktoś miał inne to dołączam się do prośby o udostępnienie linków :D pozdrawiam :)
nielot007 Napisano 17 Czerwiec 2005 Napisano 17 Czerwiec 2005 na http://www.3d-palace.com jest dobry (wedlug mnie) video tutek sam sie z niego uczylem:) pozdro
Hatred Napisano 17 Czerwiec 2005 Autor Napisano 17 Czerwiec 2005 czyli unwrapowanie :P macie to: http://www.ran3d.com/tutorials/k-bar/k-bar01.asp http://www.3dtotal.com/ffa/tutorials/max/joanofarc/joanmenu.asp ja sie z tego uczylem
_michal Napisano 17 Czerwiec 2005 Napisano 17 Czerwiec 2005 http://www.poopinmymouth.com/tutorial/tutorial.htm tu też jest kilka.
Hatred Napisano 17 Czerwiec 2005 Autor Napisano 17 Czerwiec 2005 nom pop ma dobre tutki, ostatnio je sciaglem all :) polecam naprawde, a czego nie polecam to jakis automatycznych cudek ktore same unwrapuja recznie moze schodzi dluzej ale wszytko jest tam gdzie tego chcecie, wszytko tak jak chcecie i pelna kontrola, czyli to co w low poly najwazniejsze :D w glowie znasz na pamiec gdzie kazdy vortex dales :D
Gacu666 Napisano 17 Czerwiec 2005 Napisano 17 Czerwiec 2005 Aaaaa teraz to mnie przytłoczyliście ilością tutków ^^. Dzięki wielkie, tak chodziło o unwrap. Samą teksturke to jeszcze pół biedy bo już rysowałem to i owo, ale do mapowania cierpliwości nie nabrałem jeszcze :D, możliwe, że dzięki wam nabiorę ;).
Kakrotto13 Napisano 17 Czerwiec 2005 Napisano 17 Czerwiec 2005 dzieki nielot007 tej strony szukalem od wiekow ;D
Kakrotto13 Napisano 18 Czerwiec 2005 Napisano 18 Czerwiec 2005 tylko qrr czemu zadne .avi z tej strony nie dziala !! albo jest blad , albo slychac sam dzwiek ;/
Kakrotto13 Napisano 18 Czerwiec 2005 Napisano 18 Czerwiec 2005 a qrde juz mam ;) sorki za zasmiecanie ;D
_michal Napisano 18 Czerwiec 2005 Napisano 18 Czerwiec 2005 Hatred - automatyczne cudo z Wings3d + późniejszy tweak ręczny jednak daje radę ;)
Hatred Napisano 18 Czerwiec 2005 Autor Napisano 18 Czerwiec 2005 kruca widzialem to kiedys w akcji ale jestem tak leniwy ze tego nei sprobowalem, sam niweim dlaczego :) sztuczka z reactorem tez jest niezla, chodz nigdy sie do neij nie przekonalem
Hatred Napisano 3 Lipiec 2005 Autor Napisano 3 Lipiec 2005 http://div.dyndns.org/EK/tutorial/froofy/ fajne futerko :)
arcade Napisano 3 Lipiec 2005 Napisano 3 Lipiec 2005 wow, właśnie takiego czegoś do futra szukałem :D thx :D
arcade Napisano 11 Sierpień 2005 Napisano 11 Sierpień 2005 hej, wspominaliście kiedyś o pół automatycznym mapowaniu... Jakie znacie narzędzia do robienia czegoś takiego? Spróbowałem na razie texportera i musze przyznać że to bardzo przydatny plugin, ale nie ma większego zastosowania przy bardziej skomlikowanych bryłach - za dużo trzeba edytować. Jakie są jeszcze sposoby? pozdrawiam :)
Kakrotto13 Napisano 11 Sierpień 2005 Napisano 11 Sierpień 2005 nie wiem moze texture layer II , Deep UV ;]
arcade Napisano 11 Sierpień 2005 Napisano 11 Sierpień 2005 Sprawdziłem też automatyczne mapowanie w Wingsie (tutek Klicka :D) i również działa dobrze ale na bryłach takich jak np. twarz, natomiast z postacią miałby już problemy. Kakrotto - mógłbyś mi to przybliżyć? z tego co się zorientowałem to co podałeś to zupełnie oddzielne, płatne programy.
Gość Marioza Napisano 12 Sierpień 2005 Napisano 12 Sierpień 2005 automatyczne mapowanie w Wingsie sprawdza sie elgancko przy głowach jak i przy całych postaciach, nie ma zadnego problemu, jedyne co trza zrobić to zaznaczyc krawędzie w odpowiednich miejscach : ) co w sumie nie jest takie trudne kilka prób i troche logicznego myslenia, nic więcej nie potrzeba
arcade Napisano 13 Sierpień 2005 Napisano 13 Sierpień 2005 Faktycznie, zainteresowałem się bliżej tą metodą :) Wszystko jest bardzo ładnie pokazane w innym videotutku Klicka, do ściągnięcia tutaj - http://www.max3d.pl/forum/showthread.php?t=18013 thx :)
arcade Napisano 31 Sierpień 2005 Napisano 31 Sierpień 2005 Koniecznie obczajcie ten wątek na CG Talk http://forums.cgsociety.org/showthread.php?t=118130 Dużo genialnych tutków, z teksturowania, ale też z modelingu i normalmap... Dużo z nich znałem, ale kilka było dla mnie odkryciem ;) Miłej lektury :)
Stachu Napisano 26 Październik 2005 Napisano 26 Październik 2005 Witam!! czy jest może jakiś tutorial o robieniu textur samochodu?
xeav Napisano 26 Październik 2005 Napisano 26 Październik 2005 tekstur? chodzi ci o ten napisy na sportowych etc? jeśli tak, sprawdź totaltextures v8
Stachu Napisano 26 Październik 2005 Napisano 26 Październik 2005 niezabardzo, znam tą stronkę. Chodzi mi o coś takiego tylko że ja chciałbym sam zrobiś texturkę i to do Hondy Integry ale nie wiem jak
_michal Napisano 26 Październik 2005 Napisano 26 Październik 2005 Ja bym głosował na Photoshopa + niewielka ilość fotek. Bardzo ładnie taką texturkę można zrobić narządziami do selekcji + gradienty, albo po prostu namalować pędzlami. Najlepsze narzędzia to są dłonie i tablet.
ftorek Napisano 26 Październik 2005 Napisano 26 Październik 2005 i jeszcze maskowanie plus efekty (outer glow na ten przyklad) i jeszcze sciezki sie przydaja do tych wszystkich rowkow :D pozdror i jeszcze - dlonie marki homosapiens a tablet wacoma :D hyhy narx - i jak cos ci sie urodzi w ten desen to daj znac :D
kurt_hectic Napisano 10 Grudzień 2005 Napisano 10 Grudzień 2005 http://www.photoshopgraphics.co.uk/decorlacebrushespage001.shtml rozne przydatne alphy, tzn. mozna tak to wykorzystac a tu http://www.8nero.net/brushes/index.htm "free and orginal p.szop brushes"
kurt_hectic Napisano 31 Grudzień 2005 Napisano 31 Grudzień 2005 http://www.planetquake.com/polycount/cottages/rorshach/index2.shtml ****** good textures > nie wiem jak wy ale ja masowo sciagam dobre , ba najlepsze textury\concepty a potem sie z nich ucze , wzoruje sie na nic. moze ktos powiedziec,ze sciagam ale to nie pravda, 1 nie robie tego 2 jak z 15 ograzkow polaczy sie pevne elementy, doda wlasna invencje i dotego nie wszystko wyjdzie jak powinno to nie wyjdzie cos nowego :o ps. nie ma jak pisac posty o 2:25
Gość Marioza Napisano 31 Grudzień 2005 Napisano 31 Grudzień 2005 od żółtych ;), może sie komuś przyda
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się