SuperMelon Napisano 31 Maj 2014 Napisano 31 Maj 2014 (edytowane) W połowie maja wypuszczona została (po blisko roku działania pierwszej edycji) druga edycja akceleratora RayPump (czyli farmy GPU dla Cycles). Z nowości: więcej sprzętu, z automatyczną dystrybucją zadań na optymalną ilość serwerów; nowości w interfejsie, w tym przede wszystkim Jobs Tree - inteligentny sposób grupowania zadań i informacji, bardzo upraszcza zarządzanie nawet b.dużymi kolejkami zadań; opcja podziału dużych statyków na klocki (tiles) - umożliwia renderowanie dużego obrazu na wielu serwerach brak stress-testu - wszystkie sceny mogą być liczone jako Free jobs - ograniczeniem darmowych zadań jest tylko rozdzielczość, ilość sampli i numer klatki (tylko pierwsza). Dziennie do wykorzystania jest 80 darmowych Render Punktów. W zupełności wystarcza do pracy nad małymi i średnimi projektami i do wszelkich testów. sporo drobiazgów; Serwis bezpośrednio po premierze był mocno obciążony, wyszły nieprzewidziane trudności w kodzie (:mad:) ale obecnie pracuje już stabilnie od paru dni, więc mogę zaprosić do testowania wszystkich Blenderowiczów :) Życzę dobrej zabawy! Szczegóły: http://raypump.com/raypump-ii Edytowane 31 Maj 2014 przez SuperMelon
ikkiz Napisano 31 Maj 2014 Napisano 31 Maj 2014 (edytowane) test "dwójki" wysłanie trwało 15 minut, ale projekt ma z 35 mega. (cały projekt, po zmianach się chyba już tylko różnicowo będzie wysyłał) render 60 sekund (1000 sampli, 1280x720) i wzięło mi 7RP z 80 darmowych, jakie mam na dziś. Spoko. nie rozumiem jeszcze co tam u góry te pro render points wyświetla program? 698 to dużo! Mam rozumieć, że to na start się dostaje? Mam nowe konto, do tamtego się nie mogę dostać, bo mi opera zlikwidowała maila, na który miałem konto, więc jest założone od nowa. edit: Faktycznie założyłem na ten sam mail, znaczy najpierw na mail na operze, potem jak mieli zkikwidować, to zmieniłem mail i na ten drugi dziś zrobiłem konto dziedzicząc punkty. Tak samo chciałem zmienić na foxrender, ale tam sie nie dało maila zmienić i nie wiem, czy konto z promocyjnymi punktami nie przepadło. Edytowane 31 Maj 2014 przez ikkiz
SuperMelon Napisano 31 Maj 2014 Autor Napisano 31 Maj 2014 Ale wypas render! Mogę do Galerii, mogę? :) Na start jest 101 RP, skąd się wzięło te 698? :) Jedyne sensowne wyjaśnienie: użyłeś takiego samego maila do ponownej rejestracji. Stare Render Punkty (597) zostały przepisane na nowe konto (w końcu byłoby szkoda je stracić) Transfer sceny (te 15 minut) po zmianach, poprawkach będzie duuuużo krótszy (przesył różnicowy). Teraz będę brał się za testowanie i implementacje obsługi różnych "wypiekanek" - dymy, ciecze, ubranka, co tam Blender ma. Liczę na Waszą pomoc i zgłaszanie niedziałających scen!
ikkiz Napisano 31 Maj 2014 Napisano 31 Maj 2014 (edytowane) to tak mogło być ze starym kontem. Miałem tam jakieś plusy bonusy u ciebie. Dodatkowo extra do reputacji raypumpa, że mnie poznał! i teraz jeszcze k'woli wyjasnień: ten jest na free renderowany, poleciało na 300 samplach więc i na stabilenj wersji bez split normals (widać, że brakuje hardedge'y, które już teraz w ten sposób robię) http://imgur.com/JEO1BaQ a ten wyrenderowałem na static job z posiadanych punktów renderowane na 1000 sampli. Faktycznie upload różnicowy był błyskawiczny i wzięło mi 22 punkty, więc z tego co liczyłem, to jakieś 92 grosze. A jeszcze jak bym tiles nie włączył, to by mogło być mniej, ale chciałem spróbować. Tu już musiało sie renderować na rozwojowej wersji, bo split normals zadziałało http://imgur.com/JtQGwgg No wiec 90 groszy, za coś co renderuję na procu godzinę (bo na GPU już nie idzie, za mało mam ramu na gts450) to elegancki deal a tu jeszcze jeden render z ostrymi krawędziami, zrobił się w 20RP http://imgur.com/kfLj0uO Jak zwykle będę się bardzo cieszył jeśli się znajdą w galerii raypump. szaleństwo, już prawie 3 złote przepuściłem! http://imgur.com/E17w1nj Edytowane 31 Maj 2014 przez ikkiz
SuperMelon Napisano 31 Maj 2014 Autor Napisano 31 Maj 2014 (edytowane) Użytkownik ze Stanów policzył, że jest taniej niż lokalne renderowanie za prąd - przy okazji ciut szybciej :) To jeszcze dotyczyło pierwszej edycji, ale pozostaje w mocy, chyba nawet bardziej. Przede wszystkim cieszę się, że udało się opanować więcej sprzętu - teraz nawałnica maniaków renderowania nam nie straszna :) Nie wiem jak długo uda utrzymać się te 80RP dziennie, ale nawet jak będzie różnica to niewielka. Grunt, żeby wspomagać trochę prywatne projekty w Blenderze - liczę że potem Ci ludzie kupią coś, co będzie im przynosić korzyści (pewnie naiwnie, czas pokaże czy projekt jest w stanie się utrzymać). Niusa - proszę bardzo, chociaż pewnie lekko podredagować by trzeba było pierwszy post + okrasić jakimś "łobrazkiem". :) Edytowane 1 Czerwiec 2014 przez SuperMelon
Azbesty Napisano 1 Czerwiec 2014 Napisano 1 Czerwiec 2014 (edytowane) ej czemu moje konto jest zablokowane? Login Kramon mail [email protected] zarejestrowałem się raz jeszcze ;/ moje punkty :( chyba mi odzyskałŁo bo 411 punktów :D Edytowane 2 Czerwiec 2014 przez Azbesty
Nezumi Napisano 2 Czerwiec 2014 Napisano 2 Czerwiec 2014 Nie tak naiwnie liczysz. Osobiscie jesli bede mial czekac w cholere i blokowac sobie kompa albo sensownie zaplacic i smignac szybko robote to po prostu wkalkuluje cene renderu w cene jaka podam klientowi ;) W najblizszym czasie mam miec i nowa karte i nowe zlecenie to z pewnoscia potestuje.
SuperMelon Napisano 2 Czerwiec 2014 Autor Napisano 2 Czerwiec 2014 ej czemu moje konto jest zablokowane? Login Kramon mail [email protected] zarejestrowałem się raz jeszcze ;/ moje punkty :( chyba mi odzyskałŁo bo 411 punktów :D W listopadzie była przesiadka strony i reset kont. Jeśli zarejestrowałeś się używając tego samego maila, to przepisało stare RenderPunkty. Have fun! :) - - - Updated - - - @adek, bardzo dziękuję za niusa na głównej :)
Reanimator Napisano 2 Czerwiec 2014 Napisano 2 Czerwiec 2014 Jeszcze nie uzylem, ale super sprawa! Dzieki za effort! :)
ikkiz Napisano 2 Czerwiec 2014 Napisano 2 Czerwiec 2014 (edytowane) najfajniejsza jest prostota użycia. Nie ma żadnego pożaru hełmu przy instalacji, nie ma też żadnej konfiguracji. Po prostu: * Zakładasz konto, ściągasz binarkę, włączasz i wpisujesz login/hasło * W blenderze instalujesz i włączasz dodatek co się ściągnął z binarką, nic nie konfigurujesz, bo on sam widzi proces włączonego raypumpa. * Klikasz render i to tyle! render wyląduje w odpowiednim folderze, który się sam utworzy. Nic się nie trzeba martwić o ścieżki, tekstury, przesyłanie.Wszysto jest tak poustawiane jak by było lokalnie. Jak ktoś jeszcze nie wypróbował, to jest leszcz :) Edytowane 2 Czerwiec 2014 przez ikkiz
deshu Napisano 2 Czerwiec 2014 Napisano 2 Czerwiec 2014 No i to ostateczna zachęta. Zasiadam do blendera po raz czwarty, i tym razem nie opuszcze sobie.
SuperMelon Napisano 13 Czerwiec 2014 Autor Napisano 13 Czerwiec 2014 Dla zainteresowanych - update do wersji 1.15 jest już dostępny (Linux, Mac, Windows) http://raypump.com/8-news/83-update-to-raypump-1-15
arev Napisano 12 Marzec 2015 Napisano 12 Marzec 2015 Dzisiaj, właściwie w ramach testu, zarejestrowałem się w RP i puściłem kilka małych renderów. Czuję się wręcz przytłoczony płynnością całego procesu. Aż odechciewa się renderować własną maszyną - hałasuje to, grzeje się, nie można grać w gry... Gdy tylko będę miał jakąś grubą rzecz do wyrenderowania - z pewnością sięgnę po Ray Pump! Super narzędzie w przystępnej cenie.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się