Kroopson Napisano 20 Czerwiec 2016 Napisano 20 Czerwiec 2016 Whoa! Generalnie o czym jest ten film to nie wiem ale wygląda obłędnie. Ciekawe ile fps'ów ma na tym GeForce GTX980 na którym podobno chodzi w 1440p (jak twierdzą autorzy). The future is here? :)
keajra Napisano 21 Czerwiec 2016 Napisano 21 Czerwiec 2016 No to juz sie pojawilo pare miesiecy temu. Wyglada swietnie, ale trzeba przyznac ze widac jak wszedzie sa maskowane slabsze miejsca obrazu, np. przez DOF, ciemne oswietlenie, rozne efekty post pro. Tak czy siak jako user Unity bylem zachwycony.
pxl666 Napisano 22 Czerwiec 2016 Napisano 22 Czerwiec 2016 nie uwierze dopoki nie zassam dema w exe na swoj komputer i bedzie klatkowac ale bedzie to prawdziwy RT
Creator Napisano 22 Czerwiec 2016 Napisano 22 Czerwiec 2016 No to juz sie pojawilo pare miesiecy temu. Wyglada swietnie, ale trzeba przyznac ze widac jak wszedzie sa maskowane slabsze miejsca obrazu, np. przez DOF, ciemne oswietlenie, rozne efekty post pro. Tak czy siak jako user Unity bylem zachwycony.Wiadomo, ale czy na tym nie polega "magia kina" ? Oszukujemy widza tu i tam, ale i tak liczy się efekt końcowy :D Anyway myślę że w Unrealu można spokojnie zrobić lepsze rzeczy, ale ciesze się że Unity powoli dogania konkurencję.
olaf Napisano 22 Czerwiec 2016 Napisano 22 Czerwiec 2016 Zgadzam sie z Creatorem. Mysle ze ciekawsze byloby pokazanie jak dane ujecia sa trickowane, bo wtedy kazdy kto moze, by skorzystal. Kto wie, pewnego dnia wielu developerow tworzyloby tak swoje gry, by wykorzystac triki kamery czy shaderow. Mam na mysli malych developerow, Ci duzi maja zasoby, by eksperymentowac.
michax56 Napisano 22 Czerwiec 2016 Napisano 22 Czerwiec 2016 (edytowane) Zgadzam sie z Creatorem. Mysle ze ciekawsze byloby pokazanie jak dane ujecia sa trickowane, bo wtedy kazdy kto moze, by skorzystal. Kto wie, pewnego dnia wielu developerow tworzyloby tak swoje gry, by wykorzystac triki kamery czy shaderow. Mam na mysli malych developerow, Ci duzi maja zasoby, by eksperymentowac. Na konferencji Unity pokazali kazdy krok. Jak wyglada bez i po post produkcji. Wiekszosc efektow post jest juz dostepna w pakiecie cinema: https://www.assetstore.unity3d.com/en/#!/content/51515 Najwiecej customowej roboty spedzili nad area lights: https://labs.unity.com/article/real-time-polygonal-light-shading-linearly-transformed-cosines Test z kodem zrodlowym jest dostepny. Ale czuje ze to jest faza Pre-Alpha tego ficzera. To czego chyba nie dodali to ich implementacja mgly/volumetryki z ciekawa dyfuzja swiatla. Edytowane 22 Czerwiec 2016 przez michax56
Imperator Napisano 11 Lipiec 2016 Napisano 11 Lipiec 2016 (edytowane) making of pierwsza część http://blogs.unity3d.com/2016/07/07/adam-production-design-for-the-real-time-short-film/ teksturowanie w substance painter https://www.allegorithmic.com/blog/texturing-unitys-adam-substance-painter Edytowane 14 Lipiec 2016 przez Imperator
Imperator Napisano 17 Sierpień 2016 Napisano 17 Sierpień 2016 (edytowane) kolejna część https://blogs.unity3d.com/2016/08/09/adam-assets-creation-for-the-real-time-short-film/ albo to ( to samo tylko na innej stronie :) ) http://www.cgsociety.org/news/article/2587/adam---assets-creation-for-the-real-time-short-film https://blogs.unity3d.com/2016/08/31/adam-animation-for-the-real-time-short-film/ Edytowane 8 Wrzesień 2016 przez Imperator
Imperator Napisano 2 Listopad 2016 Napisano 2 Listopad 2016 Udostępniono assetsy do ściągnięcia , będzie teraz można w tym podłubać :) https://blogs.unity3d.com/2016/11/01/adam-demo-executable-and-assets-released/
keajra Napisano 3 Listopad 2016 Napisano 3 Listopad 2016 @Imperator - dzieki za to ostatnie info. Bardzo sie przyda. W domu zassam i sprawdze jak chodzi na moim sprzecie. nie uwierze dopoki nie zassam dema w exe na swoj komputer i bedzie klatkowac ale bedzie to prawdziwy RT No to teraz masz szanse sprawdzic!
olaf Napisano 3 Listopad 2016 Napisano 3 Listopad 2016 kto ma jakie info - jak to smiga na desktopie itp.
Monio Napisano 3 Listopad 2016 Napisano 3 Listopad 2016 Działa dobrze bo to demko. ;) Wszystko docięte pod ujęcia itd.
Imperator Napisano 24 Kwiecień 2018 Napisano 24 Kwiecień 2018 Pliki z adama do ściągnięcia https://blogs.unity3d.com/2018/04/11/assets-from-adam-episode-2-and-3-now-available-for-creators-to-explore-on-the-unity-asset-store/
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się