Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Napisano

 

Whoa! Generalnie o czym jest ten film to nie wiem ale wygląda obłędnie. Ciekawe ile fps'ów ma na tym GeForce GTX980 na którym podobno chodzi w 1440p (jak twierdzą autorzy).

 

The future is here? :)

  • Odpowiedzi 15
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano

No to juz sie pojawilo pare miesiecy temu. Wyglada swietnie, ale trzeba przyznac ze widac jak wszedzie sa maskowane slabsze miejsca obrazu, np. przez DOF, ciemne oswietlenie, rozne efekty post pro. Tak czy siak jako user Unity bylem zachwycony.

Napisano
No to juz sie pojawilo pare miesiecy temu. Wyglada swietnie, ale trzeba przyznac ze widac jak wszedzie sa maskowane slabsze miejsca obrazu, np. przez DOF, ciemne oswietlenie, rozne efekty post pro. Tak czy siak jako user Unity bylem zachwycony.
Wiadomo, ale czy na tym nie polega "magia kina" ? Oszukujemy widza tu i tam, ale i tak liczy się efekt końcowy :D

Anyway myślę że w Unrealu można spokojnie zrobić lepsze rzeczy, ale ciesze się że Unity powoli dogania konkurencję.

Napisano

Zgadzam sie z Creatorem. Mysle ze ciekawsze byloby pokazanie jak dane ujecia sa trickowane, bo wtedy kazdy kto moze, by skorzystal. Kto wie, pewnego dnia wielu developerow tworzyloby tak swoje gry, by wykorzystac triki kamery czy shaderow. Mam na mysli malych developerow, Ci duzi maja zasoby, by eksperymentowac.

Napisano (edytowane)
Zgadzam sie z Creatorem. Mysle ze ciekawsze byloby pokazanie jak dane ujecia sa trickowane, bo wtedy kazdy kto moze, by skorzystal. Kto wie, pewnego dnia wielu developerow tworzyloby tak swoje gry, by wykorzystac triki kamery czy shaderow. Mam na mysli malych developerow, Ci duzi maja zasoby, by eksperymentowac.

 

Na konferencji Unity pokazali kazdy krok. Jak wyglada bez i po post produkcji.

Wiekszosc efektow post jest juz dostepna w pakiecie cinema:

https://www.assetstore.unity3d.com/en/#!/content/51515

 

Najwiecej customowej roboty spedzili nad area lights:

https://labs.unity.com/article/real-time-polygonal-light-shading-linearly-transformed-cosines

 

Test z kodem zrodlowym jest dostepny. Ale czuje ze to jest faza Pre-Alpha tego ficzera.

 

To czego chyba nie dodali to ich implementacja mgly/volumetryki z ciekawa dyfuzja swiatla.

Edytowane przez michax56
Napisano

@Imperator - dzieki za to ostatnie info. Bardzo sie przyda. W domu zassam i sprawdze jak chodzi na moim sprzecie.

 

nie uwierze dopoki nie zassam dema w exe na swoj komputer i bedzie klatkowac ale bedzie to prawdziwy RT

 

No to teraz masz szanse sprawdzic!

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się



×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności