Skocz do zawartości

Robot na potrzeby dyplomu artystycznego.


PerMorgan

Rekomendowane odpowiedzi

Witam wszystkich. Jestem uczniem liceum plastycznego, tak jak w tytule postać którą chciałem pokazać, prawdopodobnie będzie częścią mojego dyplomu artystycznego. Napisałem tutaj, bo ciężko raczej wśród nauczycieli starej daty zajmujących się plakatami i okładkami książek o jakąś sensowną opinie, poza ładne/brzydkie. Na razie mimo, że mam zamysł, sporo notatek i ideę, wolałbym sobie darować "opowiadactwo", bo całość jest jeszcze dość chaotyczna ;) Cały mój dyplom osadzony będzie w wykreowanym przeze mnie świecie ( sam fakt, że miałem cholerną ochotę na zrobienie robota komisji artystycznej nie wystarczy, trzeba się tłumaczyć z pobudek i celów ). W ogromnym skrócie można wszystko zamknąć wokół roli, jaką odgrywają maszyny w naszym życiu. Fabuła również w ogromnym skrócie - maszyna opiekująca się dzieckiem swojego stwórcy. Jak już doprowadzę opis świata, innych postaci i historii do porządku, podrzucę na pewno opis tutaj. Może ktoś coś ciekawego podpowie.

 

Bazowałem na własnych szkicach, zarówno tych na kartce, jak i pracach z Photoshopa CS6. Na komputerze mam tylko te cyfrowe prace, więc dołączam je do posta. Ostatecznie w trakcie modelowania zorientowałem się, że moje koncepcje trzeba było dość gruntownie zmodernizować. Primo, że szczerze muszę przyznać, że zabrakło mi wiedzy i umiejętności przy niektórych elementach ( plecy, kilka detali ), secundo, kilka rozwiązań takich jak stawy i mechanizmy było zwyczajnie bez sensu, co wyszło w trakcie modelowania.