soda Napisano 9 Listopad 2004 Napisano 9 Listopad 2004 Witam Wszystkich!! Zrobiłem sobie mały teścik.... hasło brzmiało: czy dam radę zrobić model w rigiem i texturami w tydzień:] Odpowiedź brzmi... TAK:] Poniżej zamieszczam modelik. Wszystkie elementy mają 1043 trójkąty, mapa 512x512 i na szmatę 256x256. Dla zainteresowanych zamieszczę później siatkę:] Pozdrawiam, SODA
dr Ug Napisano 9 Listopad 2004 Napisano 9 Listopad 2004 Mmm... ja sie nie znam na lowP, ale efekt mi sie podoba. Swietna panna, charakterna. Mniam!
ftorek Napisano 9 Listopad 2004 Napisano 9 Listopad 2004 robiles ja od zera?? czy ma jakies konszachty z pani z shell-pita?? spox - niezle z polycountem sie wyrobiles - tysiak to w sumie malo jak na taki efekt :) a co do siateczki - pewnie ze sa zainteresowani ps. a gdzie ona trzyma giwerke jesli nie ma jej w rece??
prabab Napisano 9 Listopad 2004 Napisano 9 Listopad 2004 Wow, naprawdę model mógłby się w jakiejś grze znaleźć - tylko 1k poly... I'm impressed.
Chris Napisano 9 Listopad 2004 Napisano 9 Listopad 2004 Rigg chyba wykożystałeś z bohaterkim Shell-Pita - przynajmniej na to wskazuje poza podczas chodu. :) Dołączam się do prośby - pokaż siatkę.
soda Napisano 9 Listopad 2004 Autor Napisano 9 Listopad 2004 Witam! Rigowałem oddzielnie model bo nie za bardzo się da przenieść rigu z modelu 4k na 1k. Sekwencja chodu jest wzięta z laski z Shell-Pita. A z giwerką miała być kabura ale jakoś za dużo dobrego:] Rigowałem pod CS, ale krew mnie już przez tego CS zalewa i będę robił na klasycznych kostkach animację.
Hatred Napisano 9 Listopad 2004 Napisano 9 Listopad 2004 nom mi tez sie podoba Soda neizle! nad czym najdluzej siedziales?
soda Napisano 9 Listopad 2004 Autor Napisano 9 Listopad 2004 Co do czasu to mi wyszło tak: 1 dzień model, 2 rig (do dupy będę na kostki zmieniał) i unwrapik, 5 dni texturki. Ot i tyle. Ale polecam takie testy przynajmiej wie się ile czasu trzeba poświęcić na 1 model. Robiąc gierkę, która ma ujżeć światło dzienne jest to maximum czasu jaki można na 1 model poświęcić. Pozdrawiam, SODA
Phantom Napisano 9 Listopad 2004 Napisano 9 Listopad 2004 hehe...o kruca...tak dlugo zes sie nie odzywal na gg...a tu prosze jaki pikny projekcik :) swietny model textura ...twarz dobitnie pikna ;) gratulki...odezwij sie na gg ;) pozdro...
spinoza Napisano 10 Listopad 2004 Napisano 10 Listopad 2004 ..very nice , podoba mi sie zestawienie kolorków ...
Tomur Napisano 10 Listopad 2004 Napisano 10 Listopad 2004 No no SODA congratulejszyn. Dobrze ci szlo do tej pory ale babeczka LP-wypas.
biglebowsky Napisano 10 Listopad 2004 Napisano 10 Listopad 2004 glanc Irma, trudno zeby sie nie podobala.
_michal Napisano 11 Listopad 2004 Napisano 11 Listopad 2004 Irma świetna, jak rigowałeś tą szmatkę? Pokaż texturkę!
LISEK Napisano 11 Listopad 2004 Napisano 11 Listopad 2004 Tez jestem pod wrazeniem! Oj Soda wymiatasz! Pozdrawiam
soda Napisano 11 Listopad 2004 Autor Napisano 11 Listopad 2004 Hej! Dzięki chłopaki, takie wypowiedzi naprawdę motywują do dalszej pracy:] Szmatka na kostkach była robiona, poszło ok 16 kostek. I zamieszczam texturki:]
Por@szek Napisano 12 Listopad 2004 Napisano 12 Listopad 2004 Dla mnie modelik pierwsza klasa, buu tez bym chcial tak umiec:(. Kto mnie nauczy maxa ;/. No nic czapki z glow, aczkolwiek chcialbym jeszcze oblookac (jak mzna) bipeda no i bounsy do szmatki. Moze uraczysz nas jakas mala animka?? Ide sie pouzalac nad soba. take care
conraderro Napisano 22 Listopad 2004 Napisano 22 Listopad 2004 Zobaczyłem najpierw Dorotkę więc postanowiłem zajrzeć i tutaj. Powiedz gdzie kupiłeś takie dłonie? (chodzi mi o te co takie dziełka tworzą) :]
soda Napisano 22 Listopad 2004 Autor Napisano 22 Listopad 2004 He he! To nie dłonie to długie noce przy kompie w towarzystwie pizzy i Coli:] A do ideału mi jescze daleko:] Mój Guru BoBo the seal ostatnio ukradł komuś kawałek texturki i wielki dym jest:] Skądś to znam:] Pozdrawiam i miłego texturowania, modelowania no i animacji:] SODA
_michal Napisano 22 Listopad 2004 Napisano 22 Listopad 2004 hehe, ale na CGTalk wątek od razu znikł, bo Bobo jest tam modem hehe. Co do guru - widziałeś modele SouL'a? ten jest niesamowity. BTW - następny model to też panienka będzie?
soda Napisano 22 Listopad 2004 Autor Napisano 22 Listopad 2004 Tak następna będzie Matylda:] A soula nie widziałem rzuć linkiem:] Polecam też shadowa jest spoko. Na CGchacie też zniknął:] A ja miałem wyrzuty sumienia że pożyczyłem do mechanika rączki:] Okradłem złodzieja:p
_michal Napisano 22 Listopad 2004 Napisano 22 Listopad 2004 My personal Jesus: http://www.planetquake.com/polycount/cottages/souldesigns/new.html nawet doomowe normalmapy nie robią na mnie takiego wrażenia ja te below-1k-poly :) A twarz Theodena w 'professional work' jest malowana ręcznie...
Salvator Napisano 22 Listopad 2004 Napisano 22 Listopad 2004 wow, piękna rzecz w przenośni i dosłownie, dzięki twoim pracom zacząłem wreszcie odwiedzać ten dział :) jak utrzymaswz tempo to za rok będziesz miał 52 laski w portfolio, a to nielada wyczyn ;] pozdro
Por@szek Napisano 23 Listopad 2004 Napisano 23 Listopad 2004 Tak nawiasem mowiac. Niewiem czy czytaliscie do konca na cgtalk'u -? BoBo the Steal. Chodzilo o to ze James uzyl w prototypie fragmentow txt tamtego goscia. Malo tego, byla to txt nie skonczona, na zasadzie ze deadline i trzeba szybko/z reszta z tego co dobrze pamietam pracowali przy jednym projekcie, a on wzial txt w developmencie i wyslal na cgtalk'a. James pozniej napisal bardzo dokladnie o co chodzilo. A co do tego watek zniknal ... coz zdarza sie ;]
Giedroic Napisano 25 Listopad 2004 Napisano 25 Listopad 2004 hej jestem poczatkujacy. czy mozecie mi wyjasnic co to oznacza? - model 1k, model 3k bo widze takie teksty w tym poscie i nie wiem o co chodzi? - co to oznacza rigowanie? - jak to jest czy potem gotowy model podlacza sie za pomoca modifikatora skin lub tego z harakter studio do kosci tak w ten sam sposub jak robi to sie z modelami high resolution? - co oznacza rigowanie siatki i jak sie to robi? jezeli ktos mi odpowie to bardzo dziekuje. pozdrawiam Giedroic
ftorek Napisano 25 Listopad 2004 Napisano 25 Listopad 2004 1k czyli 1 kilo czyli 1 tysiac czyli model ktory ma 1000 trojkatow (lub 3k wlasnie) rigowanie (od ang. rigging czyli olinowanie) to jest spiecie modelu czyli siatki ze szkieletem w taki sposob ze poruszajac szkieletem odksztalcasz siatke tak samo jak z modelem high resolution sie to robi jak wyzej pozdrawiam majac nadzieje bycia przydatnym :)
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się