Napisano 9 Listopad 200420 l Witam Wszystkich!! Zrobiłem sobie mały teścik.... hasło brzmiało: czy dam radę zrobić model w rigiem i texturami w tydzień:] Odpowiedź brzmi... TAK:] Poniżej zamieszczam modelik. Wszystkie elementy mają 1043 trójkąty, mapa 512x512 i na szmatę 256x256. Dla zainteresowanych zamieszczę później siatkę:] Pozdrawiam, SODA
Napisano 9 Listopad 200420 l Mmm... ja sie nie znam na lowP, ale efekt mi sie podoba. Swietna panna, charakterna. Mniam!
Napisano 9 Listopad 200420 l robiles ja od zera?? czy ma jakies konszachty z pani z shell-pita?? spox - niezle z polycountem sie wyrobiles - tysiak to w sumie malo jak na taki efekt :) a co do siateczki - pewnie ze sa zainteresowani ps. a gdzie ona trzyma giwerke jesli nie ma jej w rece??
Napisano 9 Listopad 200420 l Wow, naprawdę model mógłby się w jakiejś grze znaleźć - tylko 1k poly... I'm impressed.
Napisano 9 Listopad 200420 l Rigg chyba wykożystałeś z bohaterkim Shell-Pita - przynajmniej na to wskazuje poza podczas chodu. :) Dołączam się do prośby - pokaż siatkę.
Napisano 9 Listopad 200420 l Autor Witam! Rigowałem oddzielnie model bo nie za bardzo się da przenieść rigu z modelu 4k na 1k. Sekwencja chodu jest wzięta z laski z Shell-Pita. A z giwerką miała być kabura ale jakoś za dużo dobrego:] Rigowałem pod CS, ale krew mnie już przez tego CS zalewa i będę robił na klasycznych kostkach animację.
Napisano 9 Listopad 200420 l Autor Co do czasu to mi wyszło tak: 1 dzień model, 2 rig (do dupy będę na kostki zmieniał) i unwrapik, 5 dni texturki. Ot i tyle. Ale polecam takie testy przynajmiej wie się ile czasu trzeba poświęcić na 1 model. Robiąc gierkę, która ma ujżeć światło dzienne jest to maximum czasu jaki można na 1 model poświęcić. Pozdrawiam, SODA
Napisano 9 Listopad 200420 l hehe...o kruca...tak dlugo zes sie nie odzywal na gg...a tu prosze jaki pikny projekcik :) swietny model textura ...twarz dobitnie pikna ;) gratulki...odezwij sie na gg ;) pozdro...
Napisano 10 Listopad 200420 l No no SODA congratulejszyn. Dobrze ci szlo do tej pory ale babeczka LP-wypas.
Napisano 11 Listopad 200420 l Autor Hej! Dzięki chłopaki, takie wypowiedzi naprawdę motywują do dalszej pracy:] Szmatka na kostkach była robiona, poszło ok 16 kostek. I zamieszczam texturki:]
Napisano 12 Listopad 200420 l Dla mnie modelik pierwsza klasa, buu tez bym chcial tak umiec:(. Kto mnie nauczy maxa ;/. No nic czapki z glow, aczkolwiek chcialbym jeszcze oblookac (jak mzna) bipeda no i bounsy do szmatki. Moze uraczysz nas jakas mala animka?? Ide sie pouzalac nad soba. take care
Napisano 22 Listopad 200420 l Zobaczyłem najpierw Dorotkę więc postanowiłem zajrzeć i tutaj. Powiedz gdzie kupiłeś takie dłonie? (chodzi mi o te co takie dziełka tworzą) :]
Napisano 22 Listopad 200420 l Autor He he! To nie dłonie to długie noce przy kompie w towarzystwie pizzy i Coli:] A do ideału mi jescze daleko:] Mój Guru BoBo the seal ostatnio ukradł komuś kawałek texturki i wielki dym jest:] Skądś to znam:] Pozdrawiam i miłego texturowania, modelowania no i animacji:] SODA
Napisano 22 Listopad 200420 l hehe, ale na CGTalk wątek od razu znikł, bo Bobo jest tam modem hehe. Co do guru - widziałeś modele SouL'a? ten jest niesamowity. BTW - następny model to też panienka będzie?
Napisano 22 Listopad 200420 l Autor Tak następna będzie Matylda:] A soula nie widziałem rzuć linkiem:] Polecam też shadowa jest spoko. Na CGchacie też zniknął:] A ja miałem wyrzuty sumienia że pożyczyłem do mechanika rączki:] Okradłem złodzieja:p
Napisano 22 Listopad 200420 l My personal Jesus: http://www.planetquake.com/polycount/cottages/souldesigns/new.html nawet doomowe normalmapy nie robią na mnie takiego wrażenia ja te below-1k-poly :) A twarz Theodena w 'professional work' jest malowana ręcznie...
Napisano 22 Listopad 200420 l wow, piękna rzecz w przenośni i dosłownie, dzięki twoim pracom zacząłem wreszcie odwiedzać ten dział :) jak utrzymaswz tempo to za rok będziesz miał 52 laski w portfolio, a to nielada wyczyn ;] pozdro
Napisano 23 Listopad 200420 l Tak nawiasem mowiac. Niewiem czy czytaliscie do konca na cgtalk'u -? BoBo the Steal. Chodzilo o to ze James uzyl w prototypie fragmentow txt tamtego goscia. Malo tego, byla to txt nie skonczona, na zasadzie ze deadline i trzeba szybko/z reszta z tego co dobrze pamietam pracowali przy jednym projekcie, a on wzial txt w developmencie i wyslal na cgtalk'a. James pozniej napisal bardzo dokladnie o co chodzilo. A co do tego watek zniknal ... coz zdarza sie ;]
Napisano 25 Listopad 200420 l hej jestem poczatkujacy. czy mozecie mi wyjasnic co to oznacza? - model 1k, model 3k bo widze takie teksty w tym poscie i nie wiem o co chodzi? - co to oznacza rigowanie? - jak to jest czy potem gotowy model podlacza sie za pomoca modifikatora skin lub tego z harakter studio do kosci tak w ten sam sposub jak robi to sie z modelami high resolution? - co oznacza rigowanie siatki i jak sie to robi? jezeli ktos mi odpowie to bardzo dziekuje. pozdrawiam Giedroic
Napisano 25 Listopad 200420 l 1k czyli 1 kilo czyli 1 tysiac czyli model ktory ma 1000 trojkatow (lub 3k wlasnie) rigowanie (od ang. rigging czyli olinowanie) to jest spiecie modelu czyli siatki ze szkieletem w taki sposob ze poruszajac szkieletem odksztalcasz siatke tak samo jak z modelem high resolution sie to robi jak wyzej pozdrawiam majac nadzieje bycia przydatnym :)
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto