Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Napisano

Witam Wszystkich!!

Zrobiłem sobie mały teścik.... hasło brzmiało: czy dam radę zrobić model w rigiem i texturami w tydzień:]

Odpowiedź brzmi... TAK:]

Poniżej zamieszczam modelik. Wszystkie elementy mają 1043 trójkąty, mapa 512x512 i na szmatę 256x256.

Dla zainteresowanych zamieszczę później siatkę:]

Pozdrawiam,

SODA

  • Odpowiedzi 28
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano

robiles ja od zera?? czy ma jakies konszachty z pani z shell-pita??

 

spox - niezle z polycountem sie wyrobiles - tysiak to w sumie malo jak na taki efekt :)

 

a co do siateczki - pewnie ze sa zainteresowani

 

ps. a gdzie ona trzyma giwerke jesli nie ma jej w rece??

Napisano

Rigg chyba wykożystałeś z bohaterkim Shell-Pita - przynajmniej na to wskazuje poza podczas chodu. :)

Dołączam się do prośby - pokaż siatkę.

Napisano

Witam!

Rigowałem oddzielnie model bo nie za bardzo się da przenieść rigu z modelu 4k na 1k. Sekwencja chodu jest wzięta z laski z Shell-Pita. A z giwerką miała być kabura ale jakoś za dużo dobrego:]

Rigowałem pod CS, ale krew mnie już przez tego CS zalewa i będę robił na klasycznych kostkach animację.

Napisano

Co do czasu to mi wyszło tak: 1 dzień model, 2 rig (do dupy będę na kostki zmieniał) i unwrapik, 5 dni texturki.

Ot i tyle. Ale polecam takie testy przynajmiej wie się ile czasu trzeba poświęcić na 1 model. Robiąc gierkę, która ma ujżeć światło dzienne jest to maximum czasu jaki można na 1 model poświęcić.

Pozdrawiam,

SODA

Napisano

hehe...o kruca...tak dlugo zes sie nie odzywal na gg...a tu prosze jaki pikny projekcik :) swietny model textura ...twarz dobitnie pikna ;) gratulki...odezwij sie na gg ;)

 

pozdro...

Napisano

Hej!

Dzięki chłopaki, takie wypowiedzi naprawdę motywują do dalszej pracy:]

Szmatka na kostkach była robiona, poszło ok 16 kostek.

I zamieszczam texturki:]

Napisano

Dla mnie modelik pierwsza klasa, buu tez bym chcial tak umiec:(. Kto mnie nauczy maxa ;/. No nic czapki z glow, aczkolwiek chcialbym jeszcze oblookac (jak mzna) bipeda no i bounsy do szmatki. Moze uraczysz nas jakas mala animka?? Ide sie pouzalac nad soba.

take care

Napisano

He he!

To nie dłonie to długie noce przy kompie w towarzystwie pizzy i Coli:]

A do ideału mi jescze daleko:]

Mój Guru BoBo the seal ostatnio ukradł komuś kawałek texturki i wielki dym jest:] Skądś to znam:]

Pozdrawiam i miłego texturowania, modelowania no i animacji:]

SODA

Napisano

hehe, ale na CGTalk wątek od razu znikł, bo Bobo jest tam modem hehe. Co do guru - widziałeś modele SouL'a? ten jest niesamowity. BTW - następny model to też panienka będzie?

Napisano

Tak następna będzie Matylda:]

A soula nie widziałem rzuć linkiem:]

Polecam też shadowa jest spoko.

Na CGchacie też zniknął:]

A ja miałem wyrzuty sumienia że pożyczyłem do mechanika rączki:] Okradłem złodzieja:p

Napisano

wow, piękna rzecz w przenośni i dosłownie, dzięki twoim pracom zacząłem wreszcie odwiedzać ten dział :)

jak utrzymaswz tempo to za rok będziesz miał 52 laski w portfolio, a to nielada wyczyn ;]

pozdro

Napisano

Tak nawiasem mowiac. Niewiem czy czytaliscie do konca na cgtalk'u -? BoBo the Steal. Chodzilo o to ze James uzyl w prototypie fragmentow txt tamtego goscia. Malo tego, byla to txt nie skonczona, na zasadzie ze deadline i trzeba szybko/z reszta z tego co dobrze pamietam pracowali przy jednym projekcie, a on wzial txt w developmencie i wyslal na cgtalk'a. James pozniej napisal bardzo dokladnie o co chodzilo. A co do tego watek zniknal ... coz zdarza sie ;]

Napisano

hej jestem poczatkujacy. czy mozecie mi wyjasnic co to oznacza?

- model 1k, model 3k bo widze takie teksty w tym poscie i nie wiem o co chodzi?

- co to oznacza rigowanie?

- jak to jest czy potem gotowy model podlacza sie za pomoca modifikatora skin lub tego z harakter studio do kosci tak w ten sam sposub jak robi to sie z modelami high resolution?

- co oznacza rigowanie siatki i jak sie to robi?

jezeli ktos mi odpowie to bardzo dziekuje.

pozdrawiam Giedroic

Napisano

1k czyli 1 kilo czyli 1 tysiac czyli model ktory ma 1000 trojkatow (lub 3k wlasnie)

 

rigowanie (od ang. rigging czyli olinowanie) to jest spiecie modelu czyli siatki ze szkieletem w taki sposob ze poruszajac szkieletem odksztalcasz siatke

 

tak samo jak z modelem high resolution sie to robi

 

jak wyzej

 

pozdrawiam majac nadzieje bycia przydatnym :)

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się



×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności