Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

  • KLICEK featured this temat
Napisano

Wszystko genialne. Jedyne czego moglbym jeszcze sobie zyczyc to te narzedzia do UV ktore pokazali jakos rok temu. No ale widocznie nie sa jeszcze gotowe na prime time.

Napisano

Za każdym razem jak oni pokazują te wszystkie nowe narzędzia to zamieniam się w małego chłopca który wyciąga swe małe rączki po wielki wóz strażacki z pod choinki. @Nezumi też czekam na ten UV Peeler. Myślałem że update pojawi się w kwietniu przyszłego roku. Niespodzianka. Ciekawi mnie kiedy te narzędzia do UV wypuszczą. Zauważcie że są zrobione na tym samym silniku który ma PoligroupIt. 

  • Like 2
Napisano

Ja obok 19 przeszedłem w miarę obojętnie - tylko foldery zmieniły moje życie. Ale ten update to dla mnie miazga. Cieszę się, że tak bardzo skupiają się na sculpceniu do druku i produkcji.

 

UV Peeler zniknął tak szybko jak się pojawił. Szkoda.. Ale po poligroupit widać, że ten engine nie jest zbyt doskonały. Wdać też, że sam zbrush ma sporo ograniczeń, że trzeba uciekać do takich rozwiązań

Napisano

Sadzac po tym, ze dodali malowanie (i rzezbienie - co mnie rozwala...) po rozlozonej UVce to mysle sobie ze moze jeszcze dopracowuja po prostu Peel UV. Ludze sie tak przynajmniej bo jak pokazali rozwiniecie uvki poskrecanych kabli jednym klikiem w prosta mape to zaslinilem ekran 😄
A ten update na prawde wyglada tak znakomicie ze czuje sie dokladnie jak Ty @gryzon 🙂 Stary chlop jestem a sie nie moge doczekac "rozpakowania" tego prezentu. Ostatnim razem jak pokazali te filtry do renderow to bylem srednio zachwycony chociaz spoko sa. Tym razem jednak az ciezko mi wybrac opcje ktora najbardziej mi sie podoba bo wszystko jest ekstra. Dziwilem sie ogladajac ZB Summit dlaczego ludzie nie oklaskuja jakos bardzo tego rzezbienia po UVce... Kto tam kurde jezdzi? 🙂 Przeciez to jest mega opcja!

Napisano

@Nezumi no gwarantuje Ci że jak bym tam był to owacje były by na stojąco 🙂 Może byłym zbyt przeszkadzający tam 😄 Wracając. PeelUV wróci, jestem tego pewien. W tym roku na ZBrush Summit pokazywali te wszystkie narzędzia oraz tablicę z wypisanymi na niej rzeczami które są jeszcze w developingu i na tej liście był Peel UV 🙂 Liczę że dopracowują go jeszcze, mam nadzieję że będzie wsparcie UDIM, powinni to rozważyć ponieważ jest to obecnie wymóg produkcyjny dla postaci pod film. @michalo Musieli uciec z poligroupit do zewnętrznego softu który rozumie poligony i kąty nachylenia pomiędzy powierzchniami, tak gdybam.  Engine w którym wyświetlają te siatki to prawdopodobnie pochodna Sculptrisa. Ja jaram się każdym nawet najmniejszym i wydawać by się mogło niepotrzebnym dodatkiem do tego softu. Z biegiem lat zauważam że Ci ludzie którzy tam pracują to wizjonerzy. Nie było jeszcze na rynku developera softu który by tak bardzo chciał zbliżyć artystów z krwi i kości do cyfrowego artu. Wiecie... ja się rozwijałem w podobnych czasach jak wy, kiedy głowę się modelowało na subpatchach, nurbsach. Pamiętacie tamten technologiczny zapach i smak? 🙂 ZBrush wywrócił moje pojęcie o technologii tworzenia modeli dając ... wolność. 

  • Like 1
Napisano

@gryzon Tzn piligrup it działą podobnie jak transpose smart (ten drugi tryp transpose line) tyle że łatwiej. Ale fajnie, że mają gdzie "uciekać" bo to tylko pokazuje, że rozwój zbrusha jeszcze ma wielkie pole do popisu 🙂

Najtwardziej rozwalają mnie ludzie co domagają się symulacji tkanin w zetce 🙄

 

Co by nie mówić, dobrze że ZBrush ma swoją drogę i tyle lat już się jej trzyma. No i te darmowe updaty - to jest aż niewiarygodne. Mnie zb, do tej pory kosztuje jakoś 13 zł miesięcznie i ciągle spada 😉

Napisano
28 minutes ago, michalo said:

Najtwardziej rozwalają mnie ludzie co domagają się symulacji tkanin w zetce 🙄

Ta. Ale jednak jesli chodzi o mnie to wygrywaja ci, co sie wciaz domagaja nowego UI, najlepiej "takiego jak w Maya".

  • Haha 1
  • Thanks 1
Napisano (edytowane)

W zbrushu to powinni zrobić nowe UI np takie jak w majce ale dla odmiany działające poprawnie, i z lepszym skalowaniem niż w majce, i bardziej elastyczne niż w majce 🙂

Edytowane przez Destroyer
Napisano

Mogliby w zbrushu dodać porządne rigowanie i żeby dźwięk można było do timelina wrzucać przy animacji bo tak to uj a nie robota 🙂 a nie jakimiś głupotami się zajmują 

Napisano (edytowane)

Mogli by 🙂

image.png.c07f7c1024d2d4efd0799ff420c8629c.png

 

Oczywiście są jakieś zniżki dla nowych userów. Wiec jak ktoś ma dylemat to jest dobry czas żeby kupić. Zostanie jeszcze na flaszkę czy coś.

 

 

Dobrze, że jest mało  nowości bo ja do tej pory jeszcze nie ogarnąłem wszystkich poprzednich, jak modelowanie z modyfikatorami gizmo albo ze spotlightem 😛

I takie dinozaury jak armatura, zsketch..

Edytowane przez michalo
Napisano

Można narzekać albo się zachwycać ale chyba wszyscy się zgodzimy, że zbrush skończył się na wersji 1.22, to była perfekcja nie to co teraz, naćkali jakichś narzędzi, przycisków i zrobił się chaos a wcześniej to od razu było wszystko widać co i jak. Zbrush 1.22 wraz z Caligari TruSpace 5 to był duet nie do pokonania 🙂 ehh kiedyś to było....

000.jpg.fa5c7c8ab7a11b0042b3af9d6f51c1d3.jpg

  • Like 1
  • Haha 1
  • Thanks 1
Napisano

Dokładnie... Najlepsze modelowanie postaci było w Cinemie 4D R6... Przesuwając vertexy masz jednak pełną kontrolę a nie jakieś bazgrolenie brushami. 🙂

Znalezione obrazy dla zapytania: cinema 4d r6"

 

  • Like 2
Napisano (edytowane)

Napìsali tylko ze jak bedzie to wrzuca posta. Na razie nie ma.
edit
Aurick przed chwila napisal na forum:
" According to what I’ve been told it will be sometime today. I really can’t be more specific than that. Nobody wants it to be out any later than necessary. "

 

Edytowane przez Nezumi
Napisano (edytowane)

Hej a Wy tak serio jak wyjdzie nowa wersja jakiegoś softu to od razu wskakujecie day one? Ja już dawno się nauczyłem żeby tak nie pchać łap między drzwi a framugę, niech inni najpierw się poparzą gorącą nowością bo i bez tego często stara "stabilna" wersja nie jest tak całkiem stabilna 🙂 

Edytowane przez Destroyer
Napisano

no ja wlasnie sciagam 🙂 ze zbrushem jest taki myk ze mozesz miec kilka wersji w jednym czasie. Jak cos nie pyknie, to wracasz do starszej 😄

Napisano
19 minut temu, KLICEK napisał:

no ja wlasnie sciagam 🙂 ze zbrushem jest taki myk ze mozesz miec kilka wersji w jednym czasie. Jak cos nie pyknie, to wracasz do starszej 😄

Ale jak dezaktywujesz starszą, to chyba nie możesz jej aktywować już. Ja tam ślepo idę w najnowsze 🙂

Napisano

Ja sie zalatwilem pieknie bo bylem zmeczony i nie zapisalem sobie swojego UI a zdeinstalowalem poprzednia wersje 😄 W zwiazku z tym pierwsze godziny z nowym ZBrushem poswiecilem na ustawianie wszystkiego od zera...

  • Sad 1
Napisano

@Destroyer, dobrze prawisz. Ryzyko przeskakiwać w trakcie projektów, jednak w przypadku ZBrusha zawsze szedłem w ciemno i nigdy nie było problemu. ZBrush jest też takim softem "dodatkowym", nie składa się tutaj całych scen więc...

Napisano
8 minut temu, Nezumi napisał:

Ja sie zalatwilem pieknie bo bylem zmeczony i nie zapisalem sobie swojego UI a zdeinstalowalem poprzednia wersje 😄 W zwiazku z tym pierwsze godziny z nowym ZBrushem poswiecilem na ustawianie wszystkiego od zera...

Users\Public\Documents\ZBrushData2019 

 

tutaj powinno wszystko zostac

Napisano
10 minutes ago, KLICEK said:

Users\Public\Documents\ZBrushData2019 

 

tutaj powinno wszystko zostac

niestety odinstalowalem uzywajac revo uninstallera, ktory na prawde dobrze czysci pozostalosci po softach 🙂 Ale juz wszystko na swoim miejscu.

Napisano
Teraz, gryzon napisał:

Informacja o updacie zawiesiła im serwery? 🙂 Chyba jest spore zainteresowanie 🙂 

ta ruch z max3d.pl ddosuje wszystkie serwery 😄

  • Haha 1
Napisano

hehe 😄 Serio ZbrushCentral nieżyje. 🙂  Swoją drogą, jednak pojawiło się coś na święta, miałem cichą nadzieję że wyjdzie PeelUV 😄 

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności