Napisano 10 Grudzień 20195 l Tuż przed nowym rokiem Autodesk ogłosił wydanie nowej wersji mayi z numerem 2020 https://area.autodesk.com/blogs/the-maya-blog/introducing-maya-2020/
Napisano 1 Styczeń 20205 l Świetnie świetnie. Ostatnio tak dużo jej używam, może coś stabilniej się zrobi? 🙂 Mam takiego linka do kawy. https://forums.autodesk.com/t5/maya-forum/it-s-time-to-fix-it/td-p/9083360
Napisano 1 Styczeń 20205 l Mi osatatnio Mayka w pracy dość mocno laguje. Quadra tool wraz z iloscia postawionych quadow zwalania znacznie. Albo trzeba nowe shapy stawiac i potem laczyc. Druga opcja jest wyciaganie edgy bo poprostu stawiac nowych punkto i je wypelniac sie nie da tak muli. W Sumie domu teraz sprawdzilem i tez nie rwie d.
Napisano 1 Styczeń 20205 l To nie wina 2020, od zawsze tak jest, Maya do retopo to kurwa najgorsze zło 🙂
Napisano 2 Styczeń 20205 l Trochę przesadzasz. Zakłądam ,że do tej ilości poly które macie w gamedevie to mi raczej nie muli.
Napisano 2 Styczeń 20205 l Retopo w mayi powyżej 20k to dramat, muli tak, że na quada trzeba czekać z 5 sekund. Ciekawe czy kiedyś to poprawią.
Napisano 3 Styczeń 20205 l Dlatego uzywam wyciagania edgy Quadra toolem, zamiast stawiania punktow i robienia poli na ich bazie. Ciekawe ze apendpoligonal tool dzial szybko w tym samym czasie. Chyba w starszej wersji mayki quadra opierala sie na apendzie i mialem wrazenie ze zbyla szybsze 15-16mayka.. Wogóle wówczas nie muli. Trochę mnie to dziwi tak jakby efekty podswietalnia etc powodowały zamółę. Mam nadzieje że to poprawią.
Napisano 3 Styczeń 20205 l Przy 20k nie jest jeszcz tak zle przynajmnie na 6700k 32GB DDR4 2400Mhz i 1069. Racja jednak do komfortu pracy jest daleko. A winne są : mtkQuadDrawPoint - wcisniecie shift i wyswietlenie tego info strasznie zamula. polyAppendVertex - utworzenie elementu na bazie pkt juz troche mniej Wiec jak zaczyna mulic robie nowego shape i potem łącze, Chociaz wygodniej jest poprostu wyciągać edge.. Stary apend polygonal tool pomimo ze ograniczone smiga. Podobnie extrude w quad draw toolu również smiga. Przynam ze ostatnio robiłem wiekrze retopo i starsznei mnie to irytowało.
Napisano 3 Styczeń 20205 l Wyjeb... legacy viewport. To ciekawe czy ten 2.0 juz tak sie nie kaszani xD
Napisano 3 Styczeń 20205 l A ja jak ogladalem retopo na mayi (samemu nie mialem okazji popracowac) to zazdroscilem 😄 ... A tu sie okazuje ze nie bylo czego za bardzo. Ciekawym co pokaze nowy Topogun bo nawet stary daje rade.
Napisano 3 Styczeń 20205 l Jaki topogun przeciez ten soft nie zyje od lat. Z tym retopo nie jest zle. Robie od x lat. W tym ze obecnie musialem cos z mocnym detalem zrobic (wyciecia otwory etc w okolicach gęby i duuuzo oczu) , Rzaddko kiedy tak duze siaty robie. Zazwyczaj zadrze powstaja potem smooth i shrinkwrap lub projekcja w Mayce. Do 10k jest szybko potem robic mozna osobny shape i dalej jazda na koniec polaczyc.
Napisano 3 Marzec 20205 l W dniu 3.01.2020 o 02:09, Sebazx6r napisał: Wyjeb... legacy viewport. To ciekawe czy ten 2.0 juz tak sie nie kaszani xD Wrzuć sobie taką linijkę do maya.env: MAYA_ENABLE_LEGACY_VIEWPORT = 1
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto