Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

  • KLICEK featured this temat
Napisano

Mi osatatnio Mayka w pracy dość mocno laguje. Quadra tool wraz z iloscia postawionych quadow zwalania znacznie. Albo trzeba nowe shapy stawiac i potem laczyc. Druga opcja jest wyciaganie edgy bo poprostu stawiac nowych punkto i je wypelniac sie nie da tak muli. W Sumie domu teraz sprawdzilem i tez nie rwie d.

Napisano

Dlatego uzywam wyciagania edgy Quadra toolem, zamiast stawiania punktow i robienia poli na ich bazie. Ciekawe ze apendpoligonal tool dzial szybko w tym samym czasie. Chyba w starszej wersji mayki quadra opierala sie na apendzie i mialem wrazenie ze zbyla szybsze 15-16mayka..  Wogóle wówczas nie muli.  Trochę mnie to dziwi tak jakby efekty podswietalnia etc powodowały zamółę. Mam nadzieje że to poprawią.

Napisano

Przy 20k nie jest jeszcz tak zle przynajmnie na 6700k 32GB DDR4 2400Mhz i 1069. Racja jednak do komfortu pracy jest daleko.
A winne są :
mtkQuadDrawPoint - wcisniecie shift i wyswietlenie tego info strasznie zamula.
polyAppendVertex - utworzenie elementu na bazie pkt juz troche mniej

Wiec jak zaczyna mulic robie nowego shape i potem łącze, Chociaz wygodniej jest poprostu wyciągać edge..
Stary apend polygonal tool pomimo ze ograniczone smiga. Podobnie extrude w quad draw toolu również smiga.

Przynam ze ostatnio robiłem wiekrze retopo i starsznei mnie to irytowało.

Napisano

A ja jak ogladalem retopo na mayi (samemu nie mialem okazji popracowac) to zazdroscilem 😄 ... A tu sie okazuje ze nie bylo czego za bardzo. Ciekawym co pokaze nowy Topogun bo nawet stary daje rade.

Napisano

Jaki topogun przeciez ten soft nie zyje od lat.

Z tym retopo nie jest zle.  Robie od x lat. W tym ze obecnie musialem cos z mocnym detalem zrobic  (wyciecia otwory etc w okolicach gęby i duuuzo oczu) , Rzaddko kiedy tak duze siaty robie. Zazwyczaj zadrze powstaja potem smooth i shrinkwrap lub projekcja w Mayce.
Do 10k jest szybko potem robic mozna osobny shape i dalej jazda na koniec polaczyc.

Napisano
W dniu 3.01.2020 o 02:09, Sebazx6r napisał:

Wyjeb... legacy viewport. To ciekawe czy ten 2.0 juz tak sie nie kaszani xD

Wrzuć sobie taką linijkę do maya.env:

MAYA_ENABLE_LEGACY_VIEWPORT = 1

 

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności