Destroyer Napisano 10 Grudzień 2019 Napisano 10 Grudzień 2019 Tuż przed nowym rokiem Autodesk ogłosił wydanie nowej wersji mayi z numerem 2020 https://area.autodesk.com/blogs/the-maya-blog/introducing-maya-2020/ 2
gryzon Napisano 1 Styczeń 2020 Napisano 1 Styczeń 2020 Świetnie świetnie. Ostatnio tak dużo jej używam, może coś stabilniej się zrobi? 🙂 Mam takiego linka do kawy. https://forums.autodesk.com/t5/maya-forum/it-s-time-to-fix-it/td-p/9083360
Sebazx6r Napisano 1 Styczeń 2020 Napisano 1 Styczeń 2020 Mi osatatnio Mayka w pracy dość mocno laguje. Quadra tool wraz z iloscia postawionych quadow zwalania znacznie. Albo trzeba nowe shapy stawiac i potem laczyc. Druga opcja jest wyciaganie edgy bo poprostu stawiac nowych punkto i je wypelniac sie nie da tak muli. W Sumie domu teraz sprawdzilem i tez nie rwie d.
JackTheRippy Napisano 1 Styczeń 2020 Napisano 1 Styczeń 2020 To nie wina 2020, od zawsze tak jest, Maya do retopo to kurwa najgorsze zło 🙂
Sebazx6r Napisano 2 Styczeń 2020 Napisano 2 Styczeń 2020 Trochę przesadzasz. Zakłądam ,że do tej ilości poly które macie w gamedevie to mi raczej nie muli.
rav31 Napisano 2 Styczeń 2020 Napisano 2 Styczeń 2020 Retopo w mayi powyżej 20k to dramat, muli tak, że na quada trzeba czekać z 5 sekund. Ciekawe czy kiedyś to poprawią. 1
Sebazx6r Napisano 3 Styczeń 2020 Napisano 3 Styczeń 2020 Dlatego uzywam wyciagania edgy Quadra toolem, zamiast stawiania punktow i robienia poli na ich bazie. Ciekawe ze apendpoligonal tool dzial szybko w tym samym czasie. Chyba w starszej wersji mayki quadra opierala sie na apendzie i mialem wrazenie ze zbyla szybsze 15-16mayka.. Wogóle wówczas nie muli. Trochę mnie to dziwi tak jakby efekty podswietalnia etc powodowały zamółę. Mam nadzieje że to poprawią.
Sebazx6r Napisano 3 Styczeń 2020 Napisano 3 Styczeń 2020 Przy 20k nie jest jeszcz tak zle przynajmnie na 6700k 32GB DDR4 2400Mhz i 1069. Racja jednak do komfortu pracy jest daleko. A winne są : mtkQuadDrawPoint - wcisniecie shift i wyswietlenie tego info strasznie zamula. polyAppendVertex - utworzenie elementu na bazie pkt juz troche mniej Wiec jak zaczyna mulic robie nowego shape i potem łącze, Chociaz wygodniej jest poprostu wyciągać edge.. Stary apend polygonal tool pomimo ze ograniczone smiga. Podobnie extrude w quad draw toolu również smiga. Przynam ze ostatnio robiłem wiekrze retopo i starsznei mnie to irytowało.
Sebazx6r Napisano 3 Styczeń 2020 Napisano 3 Styczeń 2020 Wyjeb... legacy viewport. To ciekawe czy ten 2.0 juz tak sie nie kaszani xD
Nezumi Napisano 3 Styczeń 2020 Napisano 3 Styczeń 2020 A ja jak ogladalem retopo na mayi (samemu nie mialem okazji popracowac) to zazdroscilem 😄 ... A tu sie okazuje ze nie bylo czego za bardzo. Ciekawym co pokaze nowy Topogun bo nawet stary daje rade.
Sebazx6r Napisano 3 Styczeń 2020 Napisano 3 Styczeń 2020 Jaki topogun przeciez ten soft nie zyje od lat. Z tym retopo nie jest zle. Robie od x lat. W tym ze obecnie musialem cos z mocnym detalem zrobic (wyciecia otwory etc w okolicach gęby i duuuzo oczu) , Rzaddko kiedy tak duze siaty robie. Zazwyczaj zadrze powstaja potem smooth i shrinkwrap lub projekcja w Mayce. Do 10k jest szybko potem robic mozna osobny shape i dalej jazda na koniec polaczyc.
ca mel Napisano 3 Marzec 2020 Napisano 3 Marzec 2020 W dniu 3.01.2020 o 02:09, Sebazx6r napisał: Wyjeb... legacy viewport. To ciekawe czy ten 2.0 juz tak sie nie kaszani xD Wrzuć sobie taką linijkę do maya.env: MAYA_ENABLE_LEGACY_VIEWPORT = 1
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się