Destroyer Napisano 13 Maj 2020 Napisano 13 Maj 2020 https://www.fxguide.com/fxfeatured/ue5-first-look/?fbclid=IwAR2WERfgeJ0H6L07uUBdbgm21jcqBmwbbswanL8KVLLU9B4XFsS6EZuqx0k 6
rav31 Napisano 13 Maj 2020 Napisano 13 Maj 2020 2021 zapowiada się ciekawie 😄 chciałbym to już przetestować 1
PLS Napisano 13 Maj 2020 Napisano 13 Maj 2020 (edytowane) Przecież to jest masakrycyzm, aż trudno uwierzyć że limity poligonów tak mocno zostaną zignorowane. Teraz dopiero zacznie się era fotogrametrii. Edytowane 13 Maj 2020 przez PLS 2
michalo Napisano 13 Maj 2020 Napisano 13 Maj 2020 Dokładnie. Teraz wiem gdzie będę renderował moje zbrushowe wypociny 🥰 Wygląda niewiarygodnie. 1
milek Napisano 14 Maj 2020 Napisano 14 Maj 2020 Miliard trójkątów?? Wtf, jak to ma być liczone żeby działało tak płynnie
adek Napisano 14 Maj 2020 Napisano 14 Maj 2020 Niesamowite to jest! Wydawałoby się, że dzisiaj te skoki technologiczne nie są aż tak wielkie (bo często to są małe ulepszenia), tutaj wygląda to niesamowicie.
EthicallyChallenged Napisano 14 Maj 2020 Napisano 14 Maj 2020 (edytowane) Patrzę i oczom nie wierzę... Jakim cudem to jest możliwe? Nawet sprawdziłem, czy tekstura ściany wpływa na kontur cienia rzuconego na nią, i wygląda jakby to naprawdę nie był bump/normal tylko prawdziwa geometria... Co się tu wyprawia? A moja pierwsza myśl - jeśli taki wynik jest możliwy bez optymalizaji, to co możnaby zbudować, jeśli jednak by sie trochę pooptymalizowało? XD Gra open world gdzie jest dosłownie cały świat? lol Edytowane 14 Maj 2020 przez EthicallyChallenged
le_chu Napisano 14 Maj 2020 Napisano 14 Maj 2020 (edytowane) Limity poly zostaną zniwelowane ale to pojemności SSD i przepustowość łączy internetwych znów staną się problemem. Historia zatoczy koło. Edytowane 14 Maj 2020 przez le_chu
KLICEK Napisano 14 Maj 2020 Napisano 14 Maj 2020 on watpie, zeby to bylo trzymane bez komprechy, albo decyma jakiegos. 36mln poly to 2-3gb obj. Trzeba poczekac i zobaczyc 🙂
KLICEK Napisano 14 Maj 2020 Napisano 14 Maj 2020 oby 😄 bo jakbede chcial model hp 100 mln poly wrzucic do silnika to lepiej zeby to zajelo 3 do 10 sekund 😄 😄 😄 1 1
michalo Napisano 15 Maj 2020 Napisano 15 Maj 2020 https://www.eurogamer.net/articles/digitalfoundry-2020-unreal-engine-5-playstation-5-tech-demo-analysis
KLICEK Napisano 15 Maj 2020 Napisano 15 Maj 2020 https://www.fxguide.com/fxfeatured/omniverse-marble-madness-with-javis/?utm_source=feedburner&utm_medium=feed&utm_campaign=Feed%3A+fxguide%2FKsco+(fxguide)
PLS Napisano 15 Maj 2020 Napisano 15 Maj 2020 Teraz tylko czekać aż wprowadzą takie majstersztyki w 3ds maxie, Mayce czy innych arnoldach i v-rayach. Tworzenie renderów w realtimie, bez zadyszek, niesamowita sprawa:) A jeśli doszłaby możliwość mocniejszego używania displacementów w locie, wtedy takie tworzenie postaci pod game art, wyglądałoby tak samo jak do produkcji filmowych.
le_chu Napisano 15 Maj 2020 Napisano 15 Maj 2020 Patrzac na to kogo finansowo wspiera Epic, spogladalbym bardziej w strone Blendera niz Maxa czy Mayki 🙂
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się