Skocz do zawartości

Featured Replies

  • Odpowiedzi 17
  • Wyświetleń 2,5k
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Most Popular Posts

  • Przecież to jest masakrycyzm, aż trudno uwierzyć że limity poligonów tak mocno zostaną zignorowane. Teraz dopiero zacznie się era fotogrametrii.

  • oby 😄 bo jakbede chcial model hp 100 mln poly wrzucic do silnika to lepiej zeby to zajelo 3 do 10 sekund  😄 😄 😄

  • 2021 zapowiada się ciekawie 😄 chciałbym to już przetestować

Posted Images

  • KLICEK featured this temat
Napisano

 

Przecież to jest masakrycyzm, aż trudno uwierzyć że limity poligonów tak mocno zostaną zignorowane. Teraz dopiero zacznie się era fotogrametrii.

Edytowane przez PLS

Napisano

Dokładnie. Teraz wiem gdzie będę renderował moje zbrushowe wypociny 🥰
Wygląda niewiarygodnie.

Napisano

Patrzę i oczom nie wierzę... Jakim cudem to jest możliwe? 

Nawet sprawdziłem, czy tekstura ściany wpływa na kontur cienia rzuconego na nią, i wygląda jakby to naprawdę nie był bump/normal tylko prawdziwa geometria... Co się tu wyprawia?

 

cien.jpg

A moja pierwsza myśl - jeśli taki wynik jest możliwy bez optymalizaji, to co możnaby zbudować, jeśli jednak by sie trochę pooptymalizowało? XD Gra open world gdzie jest dosłownie cały świat? lol

Edytowane przez EthicallyChallenged

Napisano

Limity poly zostaną zniwelowane ale to pojemności SSD i przepustowość łączy internetwych znów staną się problemem. Historia zatoczy koło.

Edytowane przez le_chu

Napisano

Teraz tylko czekać aż wprowadzą takie majstersztyki w 3ds maxie, Mayce czy innych arnoldach i v-rayach. Tworzenie renderów w realtimie, bez zadyszek, niesamowita sprawa:)

A jeśli doszłaby możliwość mocniejszego używania displacementów w locie, wtedy takie tworzenie postaci pod game art, wyglądałoby tak samo jak do produkcji filmowych.

Napisano

Patrzac na to kogo finansowo wspiera Epic, spogladalbym bardziej w strone Blendera niz Maxa czy Mayki 🙂

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności