Napisano 13 Maj 20204 l https://www.fxguide.com/fxfeatured/ue5-first-look/?fbclid=IwAR2WERfgeJ0H6L07uUBdbgm21jcqBmwbbswanL8KVLLU9B4XFsS6EZuqx0k
Napisano 13 Maj 20204 l Przecież to jest masakrycyzm, aż trudno uwierzyć że limity poligonów tak mocno zostaną zignorowane. Teraz dopiero zacznie się era fotogrametrii. Edytowane 13 Maj 20204 l przez PLS
Napisano 13 Maj 20204 l Dokładnie. Teraz wiem gdzie będę renderował moje zbrushowe wypociny 🥰 Wygląda niewiarygodnie.
Napisano 14 Maj 20204 l Niesamowite to jest! Wydawałoby się, że dzisiaj te skoki technologiczne nie są aż tak wielkie (bo często to są małe ulepszenia), tutaj wygląda to niesamowicie.
Napisano 14 Maj 20204 l Patrzę i oczom nie wierzę... Jakim cudem to jest możliwe? Nawet sprawdziłem, czy tekstura ściany wpływa na kontur cienia rzuconego na nią, i wygląda jakby to naprawdę nie był bump/normal tylko prawdziwa geometria... Co się tu wyprawia? A moja pierwsza myśl - jeśli taki wynik jest możliwy bez optymalizaji, to co możnaby zbudować, jeśli jednak by sie trochę pooptymalizowało? XD Gra open world gdzie jest dosłownie cały świat? lol Edytowane 14 Maj 20204 l przez EthicallyChallenged
Napisano 14 Maj 20204 l Limity poly zostaną zniwelowane ale to pojemności SSD i przepustowość łączy internetwych znów staną się problemem. Historia zatoczy koło. Edytowane 14 Maj 20204 l przez le_chu
Napisano 14 Maj 20204 l on watpie, zeby to bylo trzymane bez komprechy, albo decyma jakiegos. 36mln poly to 2-3gb obj. Trzeba poczekac i zobaczyc 🙂
Napisano 14 Maj 20204 l oby 😄 bo jakbede chcial model hp 100 mln poly wrzucic do silnika to lepiej zeby to zajelo 3 do 10 sekund 😄 😄 😄
Napisano 15 Maj 20204 l https://www.eurogamer.net/articles/digitalfoundry-2020-unreal-engine-5-playstation-5-tech-demo-analysis
Napisano 15 Maj 20204 l https://www.fxguide.com/fxfeatured/omniverse-marble-madness-with-javis/?utm_source=feedburner&utm_medium=feed&utm_campaign=Feed%3A+fxguide%2FKsco+(fxguide)
Napisano 15 Maj 20204 l Teraz tylko czekać aż wprowadzą takie majstersztyki w 3ds maxie, Mayce czy innych arnoldach i v-rayach. Tworzenie renderów w realtimie, bez zadyszek, niesamowita sprawa:) A jeśli doszłaby możliwość mocniejszego używania displacementów w locie, wtedy takie tworzenie postaci pod game art, wyglądałoby tak samo jak do produkcji filmowych.
Napisano 15 Maj 20204 l Patrzac na to kogo finansowo wspiera Epic, spogladalbym bardziej w strone Blendera niz Maxa czy Mayki 🙂
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto