Skocz do zawartości

Unreal Engine 5


Rekomendowane odpowiedzi

  • KLICEK featured this temat

 

Przecież to jest masakrycyzm, aż trudno uwierzyć że limity poligonów tak mocno zostaną zignorowane. Teraz dopiero zacznie się era fotogrametrii.

Edytowane przez PLS
  • Like 2
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Patrzę i oczom nie wierzę... Jakim cudem to jest możliwe? 

Nawet sprawdziłem, czy tekstura ściany wpływa na kontur cienia rzuconego na nią, i wygląda jakby to naprawdę nie był bump/normal tylko prawdziwa geometria... Co się tu wyprawia?

 

cien.jpg

A moja pierwsza myśl - jeśli taki wynik jest możliwy bez optymalizaji, to co możnaby zbudować, jeśli jednak by sie trochę pooptymalizowało? XD Gra open world gdzie jest dosłownie cały świat? lol

Edytowane przez EthicallyChallenged
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Limity poly zostaną zniwelowane ale to pojemności SSD i przepustowość łączy internetwych znów staną się problemem. Historia zatoczy koło.

Edytowane przez le_chu
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Teraz tylko czekać aż wprowadzą takie majstersztyki w 3ds maxie, Mayce czy innych arnoldach i v-rayach. Tworzenie renderów w realtimie, bez zadyszek, niesamowita sprawa:)

A jeśli doszłaby możliwość mocniejszego używania displacementów w locie, wtedy takie tworzenie postaci pod game art, wyglądałoby tak samo jak do produkcji filmowych.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności