Destroyer Napisano 13 Maj 2020 Share Napisano 13 Maj 2020 https://www.fxguide.com/fxfeatured/ue5-first-look/?fbclid=IwAR2WERfgeJ0H6L07uUBdbgm21jcqBmwbbswanL8KVLLU9B4XFsS6EZuqx0k 6 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
rav31 Napisano 13 Maj 2020 Share Napisano 13 Maj 2020 2021 zapowiada się ciekawie 😄 chciałbym to już przetestować 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
KLICEK Napisano 13 Maj 2020 Share Napisano 13 Maj 2020 cos pieknego 😄 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
PLS Napisano 13 Maj 2020 Share Napisano 13 Maj 2020 (edytowane) Przecież to jest masakrycyzm, aż trudno uwierzyć że limity poligonów tak mocno zostaną zignorowane. Teraz dopiero zacznie się era fotogrametrii. Edytowane 13 Maj 2020 przez PLS 2 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
michalo Napisano 13 Maj 2020 Share Napisano 13 Maj 2020 Dokładnie. Teraz wiem gdzie będę renderował moje zbrushowe wypociny 🥰 Wygląda niewiarygodnie. 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
milek Napisano 14 Maj 2020 Share Napisano 14 Maj 2020 Miliard trójkątów?? Wtf, jak to ma być liczone żeby działało tak płynnie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
adek Napisano 14 Maj 2020 Share Napisano 14 Maj 2020 Niesamowite to jest! Wydawałoby się, że dzisiaj te skoki technologiczne nie są aż tak wielkie (bo często to są małe ulepszenia), tutaj wygląda to niesamowicie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
EthicallyChallenged Napisano 14 Maj 2020 Share Napisano 14 Maj 2020 (edytowane) Patrzę i oczom nie wierzę... Jakim cudem to jest możliwe? Nawet sprawdziłem, czy tekstura ściany wpływa na kontur cienia rzuconego na nią, i wygląda jakby to naprawdę nie był bump/normal tylko prawdziwa geometria... Co się tu wyprawia? A moja pierwsza myśl - jeśli taki wynik jest możliwy bez optymalizaji, to co możnaby zbudować, jeśli jednak by sie trochę pooptymalizowało? XD Gra open world gdzie jest dosłownie cały świat? lol Edytowane 14 Maj 2020 przez EthicallyChallenged Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
KLICEK Napisano 14 Maj 2020 Share Napisano 14 Maj 2020 i od tego momentu gg: cos pieknego 😄 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
pecet Napisano 14 Maj 2020 Share Napisano 14 Maj 2020 ale jak to? to ile GB to demo waży? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
le_chu Napisano 14 Maj 2020 Share Napisano 14 Maj 2020 (edytowane) Limity poly zostaną zniwelowane ale to pojemności SSD i przepustowość łączy internetwych znów staną się problemem. Historia zatoczy koło. Edytowane 14 Maj 2020 przez le_chu Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
KLICEK Napisano 14 Maj 2020 Share Napisano 14 Maj 2020 on watpie, zeby to bylo trzymane bez komprechy, albo decyma jakiegos. 36mln poly to 2-3gb obj. Trzeba poczekac i zobaczyc 🙂 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
michalo Napisano 14 Maj 2020 Share Napisano 14 Maj 2020 Ciekawe czy zrobią bride to Unreal w zbruszu 🥶 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
KLICEK Napisano 14 Maj 2020 Share Napisano 14 Maj 2020 oby 😄 bo jakbede chcial model hp 100 mln poly wrzucic do silnika to lepiej zeby to zajelo 3 do 10 sekund 😄 😄 😄 1 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
michalo Napisano 15 Maj 2020 Share Napisano 15 Maj 2020 https://www.eurogamer.net/articles/digitalfoundry-2020-unreal-engine-5-playstation-5-tech-demo-analysis Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
KLICEK Napisano 15 Maj 2020 Share Napisano 15 Maj 2020 https://www.fxguide.com/fxfeatured/omniverse-marble-madness-with-javis/?utm_source=feedburner&utm_medium=feed&utm_campaign=Feed%3A+fxguide%2FKsco+(fxguide) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
PLS Napisano 15 Maj 2020 Share Napisano 15 Maj 2020 Teraz tylko czekać aż wprowadzą takie majstersztyki w 3ds maxie, Mayce czy innych arnoldach i v-rayach. Tworzenie renderów w realtimie, bez zadyszek, niesamowita sprawa:) A jeśli doszłaby możliwość mocniejszego używania displacementów w locie, wtedy takie tworzenie postaci pod game art, wyglądałoby tak samo jak do produkcji filmowych. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
le_chu Napisano 15 Maj 2020 Share Napisano 15 Maj 2020 Patrzac na to kogo finansowo wspiera Epic, spogladalbym bardziej w strone Blendera niz Maxa czy Mayki 🙂 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się