Napisano 13 Maj 20204 l https://www.fxguide.com/fxfeatured/ue5-first-look/?fbclid=IwAR2WERfgeJ0H6L07uUBdbgm21jcqBmwbbswanL8KVLLU9B4XFsS6EZuqx0k 聽 聽
Napisano 13 Maj 20204 l 聽 Przecie偶 to jest masakrycyzm, a偶 trudno uwierzy膰 偶e limity poligon贸w tak mocno zostan膮 zignorowane. Teraz dopiero zacznie si臋 era fotogrametrii. Edytowane 13 Maj 20204 l przez PLS
Napisano 13 Maj 20204 l Dok艂adnie. Teraz wiem gdzie b臋d臋 renderowa艂 moje zbrushowe wypociny 馃グ Wygl膮da niewiarygodnie.
Napisano 14 Maj 20204 l Niesamowite to jest! Wydawa艂oby si臋, 偶e dzisiaj te skoki technologiczne nie s膮 a偶 tak wielkie (bo cz臋sto to s膮 ma艂e ulepszenia), tutaj wygl膮da to niesamowicie.聽
Napisano 14 Maj 20204 l Patrz臋 i oczom nie wierz臋... Jakim cudem to jest mo偶liwe?聽 Nawet sprawdzi艂em, czy tekstura 艣ciany wp艂ywa na kontur cienia聽rzuconego聽na ni膮, i wygl膮da jakby to naprawd臋 nie by艂 bump/normal tylko prawdziwa geometria... Co si臋 tu wyprawia? 聽 A moja pierwsza my艣l - je艣li taki wynik jest mo偶liwy bez optymalizaji, to co mo偶naby zbudowa膰, je艣li jednak by sie troch臋 pooptymalizowa艂o? XD Gra open world gdzie jest dos艂ownie ca艂y 艣wiat? lol Edytowane 14 Maj 20204 l przez EthicallyChallenged
Napisano 14 Maj 20204 l Limity poly zostan膮 zniwelowane ale to pojemno艣ci SSD i przepustowo艣膰 艂膮czy internetwych zn贸w stan膮 si臋 problemem. Historia zatoczy ko艂o. Edytowane 14 Maj 20204 l przez le_chu
Napisano 14 Maj 20204 l on watpie, zeby to bylo trzymane bez komprechy, albo decyma jakiegos.聽 36mln poly to 2-3gb obj. Trzeba poczekac i zobaczyc 馃檪
Napisano 14 Maj 20204 l oby 馃槃聽bo jakbede chcial model hp 100 mln poly wrzucic do silnika to lepiej zeby to zajelo 3 do 10 sekund聽 馃槃 馃槃 馃槃
Napisano 15 Maj 20204 l https://www.eurogamer.net/articles/digitalfoundry-2020-unreal-engine-5-playstation-5-tech-demo-analysis
Napisano 15 Maj 20204 l https://www.fxguide.com/fxfeatured/omniverse-marble-madness-with-javis/?utm_source=feedburner&utm_medium=feed&utm_campaign=Feed%3A+fxguide%2FKsco+(fxguide)
Napisano 15 Maj 20204 l Teraz tylko czeka膰 a偶 wprowadz膮 takie majstersztyki w 3ds maxie, Mayce czy innych arnoldach i v-rayach. Tworzenie render贸w w realtimie, bez zadyszek, niesamowita sprawa:) A je艣li dosz艂aby mo偶liwo艣膰 mocniejszego u偶ywania displacement贸w w locie, wtedy takie tworzenie postaci pod game art, wygl膮da艂oby tak samo jak do produkcji filmowych.
Napisano 15 Maj 20204 l Patrzac na to kogo finansowo wspiera Epic, spogladalbym bardziej w strone Blendera niz Maxa czy Mayki 馃檪
Je艣li chcesz doda膰 odpowied藕, zaloguj si臋 lub zarejestruj nowe konto