Nezumi Napisano 26 Luty Napisano 26 Luty Dlaczego tego nie fejkujesz tekstura tylko starasz sie symulowac rzeczywistosc? Planujesz zblizenia jakies mega na pekniecie szyby? Ja bym pierdyknal normalnie naklejke na szybie wygladajaca jak spekania 😄 Wazne zeby dobrze wygladalo przeciez.
Bacry Napisano 26 Luty Autor Napisano 26 Luty Tak było wczesniej zrobione.😁 Displace plus glossy tam gdzie stłuczone. Chciałem zobaczyć czy będzie dużo lepiej jak wymodeluje. Na zbliżeniach widać duża różnice. Zwlaszcza że zasadniczo popękania powinny być na każdej stronie szyby inne. Już tak zostanie. Na szybie smugi od wycieraczek też powinny być tylko na zewnętrznej stronie. 🙈
Mortom Napisano 26 Luty Napisano 26 Luty (edytowane) Eee.... jak nie widać jak widać. Bo jak taki stetryczały staruch widzi to i reszta też zobaczy 🙂 ALE żem upierliwiec to czepie się czegoś innego. A mianowicie pięknych przednich świateł. No są za piękne, czysciusie... weź chlapnij i zaprósz leciutko bo jesli nie posiadają pola ochronnego to są za piękniuśkie 🙂 A po za tym fajny modelik! Jak coś jeszcze żuci mi sie na oczy To nie omieszkam wypomnieć 😉👍 Edytowane 26 Luty przez Mortom 1
Destroyer Napisano 26 Luty Napisano 26 Luty No to ja też się czępnę co mi trochę nie psuje od samego początku, akumulacja brudu na oponach bazująca tylko na cavity map/ ao, nie wygląda to naturalnie gdzie powierzchnia styczna z podłożem jest czyściutka jak z fabryki a reszta jakby stała 150 lat na strychu 🙂 Potrafi być nawet zupełnie odwrotnie 🙂 3
Bacry Napisano 26 Luty Autor Napisano 26 Luty Koła już jakiś czas oglądam i się zastanawiam jak poprawić. O reflektorach zupełnie zapominałem. Tak na dokładkę szyba po niewielkiej poprawce. jeszcze muszę dodać glossy na potłuczonej części. Jeszcze modelik który znalazłem kiedy zacząłem myśleć o oponach. Wiem że to nie jest real ale wygląda nieźle jako wzór do zrobienia opon. 1
Bacry Napisano 2 Marzec Autor Napisano 2 Marzec Dalej walczę z oponami. Jakoś nie mam na nie pomysłu.🤔 2
Bacry Napisano 3 Marzec Autor Napisano 3 Marzec Chyba ostateczna wersja. Reflektory pobrudzone, podobnie jak opony. 9
Destroyer Napisano 4 Marzec Napisano 4 Marzec No i elegancko, teraz bez porównania lepiej opony wyglądają, dobrze, że zdjąłeś tę głęboką czerń z opon jakby świeżo z fabryki były albo pociągnięte czernidłem do opon 🙂 Może jeszcze ten brud na bocznych napisach i kształtach jest za równomierny bo te wypustki są minimalne i aż tak by się równiutko nie pobrudziły wszędzie na całej powierzchni ale z dalsza w widoku ogólnym to prawie tego nie widać więc ostatecznie można zostawić i robić scenę do prezentacji 🙂
Bacry Napisano 4 Marzec Autor Napisano 4 Marzec Te napisy i oznaczenia na oponach? W sumie możliwe. Dodałem je głównie żeby było je lepiej widać i sprawdzałem jak działają microdetale i anchorpoints w substancepainter 🙂 Taka scena w sam raz na jeepa 🙂
Bacry Napisano 6 Marzec Autor Napisano 6 Marzec Jeep wjechał na plac. 😁 Teraz zacząłem się zastanawiać że chyba gdzieś zgubiłem rurę wydechową. Zazwyczaj pokazują go z tej strony co ja, a rura jest z przeciwnej. 🤔 9
piotr_forkasiewicz Napisano 6 Marzec Napisano 6 Marzec 32 minuty temu, Bacry napisał(a): Jeep wjechał na plac. 😁 Teraz zacząłem się zastanawiać że chyba gdzieś zgubiłem rurę wydechową. Zazwyczaj pokazują go z tej strony co ja, a rura jest z przeciwnej. 🤔 MISTRZ! 1
Mortom Napisano 6 Marzec Napisano 6 Marzec (edytowane) 8 godzin temu, Bacry napisał(a): Jeep wjechał na plac. 😁 Teraz zacząłem się zastanawiać że chyba gdzieś zgubiłem rurę wydechową. Zazwyczaj pokazują go z tej strony co ja, a rura jest z przeciwnej. 🤔 Najwyraźniej zrobiłeś bardzo rzadki egzemplarz samochodu napędzanego prądem z okresu II wojny światowej. Niby silniki elektryczne już były więc w sumie to czemu nie? 😉 No ale w scenie prezentuje się znakomicie 🙂 Może te wyścigowe bandy mało wojenne... no ale co tam, jest wypasik! 👍🥰 Edytowane 6 Marzec przez Mortom 2
Bacry Napisano 9 Maj Autor Napisano 9 Maj Taka "ciekawostka" mapa environment podczas ruchu kamery pływa na renderingu. Ktoś ma jakiś pomysł? Próbowałem szukać w googlach ale najwyraźniej chyba inaczej rozumiem problem, bo nic nie znalazłem.
kengi Napisano 9 Maj Napisano 9 Maj A jak robisz projekcję tej hdrki? ... na jaką geometrię i czy w ogóle? 2
Bacry Napisano 9 Maj Autor Napisano 9 Maj No niestety wrzuciłem tylko mapę HDR z mapowaniem enviro bez żadnej geometrii. Teraz zrobiłem kilka testów i jak daje mapowanie enviro na taką pół sferę to dalej pływa. Pozostaje mapa OSL Environment lub mapowanie spherical. Dzięki za film, nie pracowałem w blenderze i dla mnie to wygląda jakby mówił po chińsku. Ale naprowadził mnie na filmiki z 3dsmaxa👍
Destroyer Napisano 10 Maj Napisano 10 Maj (edytowane) Hdrka to kula zwykle nieskończenie daleko od kamery więc będzie pływała a mając tylko shadow catchera tylko cienie będą przyklejone do modelu. Zrób płaszczyznę pod samochodem z teksturą i miękką mapą opacity która zanika gradientowo to może uda się oszukać, choć masz tam blisko betonowe bloki które przy takim ruchu kamery będą widoczne, że to płaskie zdjęcie naciągnięte na kulę, nie będzie paralaksy ruchowej Ale może lekki dof by to zakamuflował Edytowane 10 Maj przez Destroyer
jakubziom Napisano 10 Maj Napisano 10 Maj Model wygląda super, ale myślę, że render zyskałby, gdyby użyć innej HDR-ki, coś bardziej pod temat samego modelu 🙂
Bacry Napisano 11 Maj Autor Napisano 11 Maj W dniu 10.05.2024 o 02:35, Destroyer napisał(a): Hdrka to kula zwykle nieskończenie daleko od kamery więc będzie pływała a mając tylko shadow catchera tylko cienie będą przyklejone do modelu. Zrób płaszczyznę pod samochodem z teksturą i miękką mapą opacity która zanika gradientowo to może uda się oszukać, choć masz tam blisko betonowe bloki które przy takim ruchu kamery będą widoczne, że to płaskie zdjęcie naciągnięte na kulę, nie będzie paralaksy ruchowej Ale może lekki dof by to zakamuflował Właśnie robię takie testy. 👍Wygląda obiecująco. Ale więcej będzie widać jak już animacja będzie złożona. 10 godzin temu, jakubziom napisał(a): Model wygląda super, ale myślę, że render zyskałby, gdyby użyć innej HDR-ki, coś bardziej pod temat samego modelu 🙂 Pomyślę nad tym, co bardziej by pasowało.🤔
Bacry Napisano 11 Maj Autor Napisano 11 Maj Tak to teraz wygląda. Trochę Opacity coś jeszcze nie domaga, ale efekt wystarczający.👍 Przynajmniej dla mnie.😁
Destroyer Napisano 11 Maj Napisano 11 Maj Dałbym nieco większą tę płaszczyznę z ziemią i może coś w oddali, jakiś słup, skrzynka z amunicją, worki z piaskiem coś żeby była paralaksa ruchowa i zasłaniało łączenie z hadeerką 🙂
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się