Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Napisano

Dzięki:) to co wrzucilem to prosty materiał wrzucony trochę na pałę w substance, ale ogólnie zamierzam prawilnie poukładać uvki i potem pomalować w SP. Zostało trochę małych detali, ale to już ogram heightami i normalami. Ogólnie to jeszcze został mi do podmodelowania kokpit, żeby pustki nie było, no i tam to subs na pełnej wjedzie. Muszę pomergowac te obiekty, bo w ilości jaka jest teraz, ram zapycha się do 90 GB i nie chce bake'owac dalej mapek na mesha. Jak już wejdę w malowanie, to będę mógł coś bardziej konkretnie opisać:) 

  • Like 1
Napisano
21 hours ago, Mortom said:

Mięsisty model! 🙂 

P.S.
A teraz dorób Madelorianina i finał 😉 

Taki jest plan na kolejne 5 lat przy tym tempie pracy;) 

Napisano (edytowane)

@Marcin321 5 czy 10 lat... co za różnica byle byś ukończył.
BTW Artystów sie nie przyspiesza! To nie etyczne i sprzeczne z zasadami moralnymi branży CG! 😉 Są rzeczy ważniejsze od tempa pracy! Np. taki czynsz czy podatek rolny... do wyboru, do koloru 😄 

A tak serio to świetna robota 👍Trzymam kciuki za texturki! 

Edytowane przez Mortom
Napisano

Ja też w tym roku skończę projekt który ciągnę od 2014 🙂  Tu widzę pierwszy post sprzed roku, więc nie tak źle, w tym tempie do 2025 zdążysz i Mando, i Grogru.  

Model i tekstury świetne.

Gdyby się czegoś czepić to sposób w jaki te żółte paski są rozmazane na brzegach mi nie odpowiada. Wygląda jakby to namalował pijak wacikiem.
Chyba powinno wyglądać że niegdyś równe paski są starte przez pył kosmosu, więc jakieś resztki prostego brzegu, ewentualnie kilka kolejnych warstw ale z równyn brzegiem (który może być mocno poprzerywany tam gdzie lakier odpadł, ale nie pofalowany jak teraz).

Napisano

siema, wracam z updatem, wip materialów, robione w substance, prośba o feedback jesli coś Wam nie leży, chetnie rozpatrze 🙂 btw, czy jest tu ktos kto moglby wesprzeć pomocą w rigu mechanicznym? chodzi o wysuwanie sie stóp w tym statku

v1.jpg

v2.jpg

v3.jpg

v4.jpg

  • Like 5
  • Wow 1
Napisano (edytowane)

Hej, mam problem, moze ktos bylby mi wstanie cos podpowiedziec. Utknalem z modelem na zrobieniu rigu do wysuwania sie stop. O ile gdzies tam udalo mi sie zrobic reverse foot do stopy, to nie moge sobie poradzic z przyczepionym do niej elementem, ktory porusza sie na 2 pivotach,

image.thumb.png.d18d332ce182cd962cc118327369ae36.png

image.thumb.png.7f95787a1b1ade82ffb674bd54df2d34.png

jak to spiąć? czy robic to na kosciach, czy jakims constrainem? jestem zielony w rigi, ale to czesc zalozenia, zeby chociaz nogi mu sie ruszaly

1:10-1:25 ale jest tam wiecej ladowan i odlotow

 

 

 

 

image.png

image.png

Edytowane przez Marcin321
mistake
Napisano

dzieki, ciesze sie ze to juz za mną:) teraz mam zagwozdke, czy jak wyrzuce to do rizoma, i wroce z powrotem do majki, to czy bedzie trzymalo rig i skiny... macie opracowany workflow w te strone? model>rig>malowanie>import z powrotem?

Napisano (edytowane)
W dniu 14.08.2024 o 22:49, Marcin321 napisał(a):

dzieki, ciesze sie ze to juz za mną:) teraz mam zagwozdke, czy jak wyrzuce to do rizoma, i wroce z powrotem do majki, to czy bedzie trzymalo rig i skiny... macie opracowany workflow w te strone? model>rig>malowanie>import z powrotem?

MAYA ma do Rizoma Bridge-a i nie musisz tego eksportować, po prostu ustawisz sobie UVałki, to chyba działa jak liveLink i nie tracisz właściwości riga. A przynajmniej tak to wygląda. (nie rozumię tylko dlaczego ma plugin w nagłówku ma MAYkę 2018... no ale sprawdź może zadziała na nowszym bo na stronie do ściągnięcia jest już opis 2018+)
https://www.rizom-lab.com/bridges/

 

Edytowane przez Mortom
  • Like 2
Napisano

Cześć,

Wracam zakonczyc temat Razora WIP, model gotowy, z materialami, z lekkim rigiem. Ogolnie jestem zadowolony, sporo sie przy nim nauczylem, zwlaszcza cierpliwosci 🙂

 

 

rc_out_001.jpg

rc_out_002.jpg

rc_out_003.jpg

rc_out_004.jpg

rc_out_005.jpg

rc_out_006.jpg

rc_out_007.jpg

  • Like 6
  • Mega! 2
  • +1 1
Napisano

@Marcin321 wiem że to byłby overkill... ale aż sie prosi o postać Mando z Baby Yodą w "wózeczku" 🙂 
No ale Brzytwa wyszła cudnie! Chylę czoła, robota na poziomie ekspert.
Dawaj teraz scenkę i do galerii 🙂👍

  • Thanks 1
Napisano

dzieki za dobre slowa, ciesze sie ze sie podoba i ze to juz za mna 😄

co do postaci - nie mowie nie, ale musze troche odpoczac od tego tematu. Din jest o tyle wygodna postacia, bo nie widac twarzy, a to mysle najbardziej wymagajaca czesc modelu, choc ubrania tez beda nie lada wyzwaniem 🙂

  • Like 1

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności