Skocz do zawartości

Featured Replies

  • Odpowiedzi 13
  • Wyświetleń 708
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Most Popular Posts

  • Ja teraz czekam na ficher który ma każdy porządnie przemyślany soft: Dopasowanie kolorów siatek dla kolekcji. Jak sie ma duże sceny to czytelność jest koszmarna 😐 a ręczna zmiana, mimo że da się ją os

  • Muszę kiedyś przetestować i zrobić coś w blenderze od a-z. Lub w tym no... jak mu tam? Wiecie 😛    

  • Już jest: https://blendermarket.com/products/ai-render

Posted Images

Napisano

Muszę kiedyś przetestować i zrobić coś w blenderze od a-z. Lub w tym no... jak mu tam? Wiecie 😛

 

 

Napisano

Ja teraz czekam na ficher który ma każdy porządnie przemyślany soft: Dopasowanie kolorów siatek dla kolekcji. Jak sie ma duże sceny to czytelność jest koszmarna 😐 a ręczna zmiana, mimo że da się ją osiągnąć w dość prosty sposób, nie jest wymówką wg. mnie i powinno się to dziać z automatu.

No ale nie będę wywoływać @Nezumiego z lasu 😉 

 Albo sobie w końcu addona z GPT napisze i może będę miał to co bym chciał bez czekania na zbawienie 🙂 Bo testowałem to i przyznam do prostych operacji i automatycznych skryptów daje ten program rady. 

Napisano

17 ma wyjść patch. Niestety błędów jest sporo w wersji 4.0, ale to było do przewidzenia. Dużo zmian to i nie ustrzegli się masy bugów.

Napisano
  W dniu 16.11.2023 o 07:29, Mortom napisał:

Ja teraz czekam na ficher który ma każdy porządnie przemyślany soft: Dopasowanie kolorów siatek dla kolekcji. Jak sie ma duże sceny to czytelność jest koszmarna 😐 a ręczna zmiana, mimo że da się ją osiągnąć w dość prosty sposób, nie jest wymówką wg. mnie i powinno się to dziać z automatu.

Zobaczę, moze coś da się zrobić. 

Napisano

To powinno zadziałać, tylko Viewport Shading > Color trzeba dać na Object:

import bpy

def assign_collection_colors():
    # Define a dictionary mapping color names to their RGB values
    color_mapping = {
        'COLOR_01': (0.753, 0.117, 0.105, 1.0),
        'COLOR_02': (0.871, 0.361, 0.091, 1.0),
        'COLOR_03': (0.871, 0.708, 0.091, 1.0),
        'COLOR_04': (0.195, 0.597, 0.195, 1.0),
        'COLOR_05': (0.109, 0.462, 0.815, 1.0),
        'COLOR_06': (0.262, 0.100, 0.694, 1.0),
        'COLOR_07': (0.558, 0.168, 0.474, 1.0),
        'COLOR_08': (0.191, 0.089, 0.053, 1.0),
        'NONE': (1.0, 1.0, 1.0, 1.0),
    }

    # Iterate through all collections in the scene
    for collection in bpy.data.collections:
        # Get the color tag of the collection
        color_tag = bpy.context.scene.collection.children[collection.name].color_tag

        # Check if the color tag is in the mapping
        if color_tag in color_mapping:
            # Get the RGB color from the mapping
            collection_color = color_mapping[color_tag]

            # Iterate through all objects in the collection
            for obj in collection.objects:
                # Set the viewport display color of the object
                obj.color = collection_color

                # Update the object to reflect the changes
                obj.update_tag()

# Run the function to assign colors for all collections
assign_collection_colors()

 

Edytowane przez kengi
v: 0.0.1 ;P

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności