RK Posted December 16, 2004 Share Posted December 16, 2004 Modele do gry RTS, limit poligonów to 800. Robione od podstaw (czyli wliczając koncepty), aż do eksportu do enginu i ustawienia w nim kolizji. Pierwsza z postaci dla pierwszej z ras- wojownik- 640 trójkątów. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Piotr Dobosz Posted December 16, 2004 Share Posted December 16, 2004 dziwne troszke sa az za bardzo proste ale limit to limit:( mi sie podoba:) pozdrawiam Link to comment Share on other sites More sharing options...
darkelf Posted December 16, 2004 Share Posted December 16, 2004 nie beda mu sie zginac nogi w kolanach? :P... czekam na tekstury, bo model to model :) Link to comment Share on other sites More sharing options...
soda Posted December 16, 2004 Share Posted December 16, 2004 MI się podoba ma klimacik można by było jeszcze ciachnąć kilka poly:] Link to comment Share on other sites More sharing options...
Witcher Posted December 16, 2004 Share Posted December 16, 2004 Model mniej ważny, grunt żeby grywalność była dobra i grało się przyjemnie, wtedy to nawet można "przymknąć oko" na taki model ;) Ale ogólnie to spoko. Link to comment Share on other sites More sharing options...
_michal Posted December 16, 2004 Share Posted December 16, 2004 Fajny, ale jeden loop na wysokości kolan bym mu dodał Link to comment Share on other sites More sharing options...
RK Posted December 16, 2004 Author Share Posted December 16, 2004 Kiecka będzie się odchylać- kolan wogóle nie będzie widać- tylko dlatego dałem mu taką długą tą kolczugę. Link to comment Share on other sites More sharing options...
KLICEK Posted December 16, 2004 Share Posted December 16, 2004 masz jeszcze duzo poly do wykozystania nie rozumiem czemu probujesz zaoszczedzic Link to comment Share on other sites More sharing options...
uncle Posted December 16, 2004 Share Posted December 16, 2004 w rtsach jest duzo malutkich ludzikow wiec nie ma sensu wiekszy detal;) Link to comment Share on other sites More sharing options...
KLICEK Posted December 16, 2004 Share Posted December 16, 2004 uncle nie przesadzaj ;) a 3d wiu luk ? ;) Link to comment Share on other sites More sharing options...
uncle Posted December 16, 2004 Share Posted December 16, 2004 klicek: popatrz na chociazby rome total war, jednostki sa tam ejszcze prostrze niz ta tutaj a jakos gra powala graficznie wszystkich ;) Link to comment Share on other sites More sharing options...
sanki Posted December 16, 2004 Share Posted December 16, 2004 damn u uncle,zes wyskoczyl z tym rzymem a mialem sie uczyc ;p @RK : fajny modelik, teksturki tez beda ?? i co to za gra ?? Link to comment Share on other sites More sharing options...
RK Posted December 16, 2004 Author Share Posted December 16, 2004 Dziękuję za komentarze. Po kolei- oszczędzam bo wiem jakie będą ustawienia kamery. Wiem też że im więcej oszczędzę tym bardziej klient będzie się cieszył bo więcej jednostek wejdzie mu na ekran i płynniej będą "chodziły". Pomijając to i patrząc bardziej egoistycznie- nie widzę sensu zginania tej kiecki. To ciężka kolczuga, postać nie będzie kucać ani klękać więc po co ? Żeby dodać kości ? I tak IMHO ich widać nie będzie. Tekstura będzie- 256 x 256, gra to podobno mieszanka RPG i RTS czyli nic nowatorskiego. Link to comment Share on other sites More sharing options...
TheSimon Posted December 16, 2004 Share Posted December 16, 2004 Jak dla rts-a modelik ekstra :) Tego rodzaju gry nie wymagają dokladniejszych. Sądze że gracz bardziej zwróci uwage na wygląd jednostki i na jej teksture. To da klimat :) Link to comment Share on other sites More sharing options...
darkelf Posted December 16, 2004 Share Posted December 16, 2004 taki drobny OT: musisz uzgadniac z klientem to, czy mozesz pokazywac nam te pracke? Link to comment Share on other sites More sharing options...
RK Posted December 16, 2004 Author Share Posted December 16, 2004 @Darkelf- stary, używając dużych wyrazów moja reputacja zależy od tego żebym nie narobił syfu klientowi- niezależnie od tego jak miałem z różnymi ludźmi na pieńku jeszcze się nie zdarzyło żebym pokazał coś czego pokazać nie mogę... znaczy... w 3d... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Hatred Posted December 16, 2004 Share Posted December 16, 2004 na sietce cos juz widac, na texturze bedzie wiecej pewie :) czekam na updajt to moze sie czegos naucze pozdrawiam Krzysiek Link to comment Share on other sites More sharing options...
RK Posted December 16, 2004 Author Share Posted December 16, 2004 No mnie najwięcej nauczyły modele Sody- wielkie dzięki i wogóle - czapka z głowy na widok samego zdjęcia na ścianie. Link to comment Share on other sites More sharing options...
KLICEK Posted December 16, 2004 Share Posted December 16, 2004 RK napisales ze nie bedzie tam kucania , ani klekania, to jak oni beda umierac ? odrazu padac na plecy ? :D sorki ze czepiam sie glupotek ale wiesz moze akurat o tym nie pomyslales ;) edit: skoro klientowi zalezy na "czym mniej tym lepiej" to modelik jest naprawde extra :) Link to comment Share on other sites More sharing options...
RK Posted December 16, 2004 Author Share Posted December 16, 2004 Nie ma sprawy- przeciez po to pokazuję żeby usłyszeć czego nie zrobiłem a nie że jest exstra (no dobra, po to żeby usłyszeć że jest extra też- jak każdy ;) ). Naprawdę i serio jestem wdzięczny- za darmo mam korektę do modelu za który biorę kasę- czego można chcieć więcej ? ;) Link to comment Share on other sites More sharing options...
KLICEK Posted December 16, 2004 Share Posted December 16, 2004 wiekszej kasy ;) Link to comment Share on other sites More sharing options...
spinoza Posted December 17, 2004 Share Posted December 17, 2004 ha !, czekamy na texturki ...też kiedyś robiłem podobnego troche kolesia , podaje link może Ci sie przyda ... http://republika.pl/spinoza/char_knight_01.jpg Link to comment Share on other sites More sharing options...
soda Posted December 17, 2004 Share Posted December 17, 2004 Hej! Ja bym ten loop z jajek na kolana zapodał i powinno wszystko grać:] Dzięki za kplement RK:] Ciekawy jestem jak texturka wyjdzie. Jedna rada jak texturka ma być na 256x256 to zrób 512x512 i pomniejsz bo na 256 malując można szajby dostać:] Raz robiłem to wiem:] Pozdrawiam, SODA Link to comment Share on other sites More sharing options...
RK Posted December 18, 2004 Author Share Posted December 18, 2004 Wersja poteksturowana, przed rigiem. Tekstury produkcji najlepszej z żon w tym kraju (shameless flattering mode-on) ;) Link to comment Share on other sites More sharing options...
Raven Posted December 19, 2004 Share Posted December 19, 2004 Podoba mi się (buty tylko jakieś takie narciarskie ;) ), nie uwierze że tekstura ma rozdziałke 256x256 jak wcześniej zakładałeś. Pozdrawiam Link to comment Share on other sites More sharing options...
KLICEK Posted December 19, 2004 Share Posted December 19, 2004 pogratuluj zonie textur :) Link to comment Share on other sites More sharing options...
RK Posted December 19, 2004 Author Share Posted December 19, 2004 Textura na screenach ma 512- zawsze robimy w podwójnym formacie i później zmniejszamy- nigdy nie wiadomo co klient wymyśli a z powiększaniem już nie jest tak łatwo. Link to comment Share on other sites More sharing options...
RK Posted December 19, 2004 Author Share Posted December 19, 2004 Kolejna jednostka- healer. Siatka: Link to comment Share on other sites More sharing options...
RK Posted December 19, 2004 Author Share Posted December 19, 2004 Tekstura przód (dwa warianty, tak jak u swordsmana- przed i po upgradzie) Link to comment Share on other sites More sharing options...
RK Posted December 19, 2004 Author Share Posted December 19, 2004 I od tyłu... 534 trójkąty, dojdzie jeszcze "pastorał" i święta księga. Link to comment Share on other sites More sharing options...
_michal Posted December 19, 2004 Share Posted December 19, 2004 super. Lubię oglądać porządnie zrobione modele poniżej 1k, robią na mnie większe wrażenie niż Doomowe świecidełka. Link to comment Share on other sites More sharing options...
rzuq Posted December 20, 2004 Share Posted December 20, 2004 milo jest od czasu do czasu obejrzec dobra texture Link to comment Share on other sites More sharing options...
Robert B. Posted January 2, 2005 Share Posted January 2, 2005 Wszystko ok ale co do kolczugi to mam pare uwag. Jeśli chcesz go całego w kułeczkach zrób mu spodnie kolcze!! W tym to on kroczki na 20 cm będzie robił bo mu na większe kolczuga nie pozwoli. Żółtym kolorem zaznaczyłem nacięcia. Link to comment Share on other sites More sharing options...
RK Posted January 3, 2005 Author Share Posted January 3, 2005 Kusznik- geometria. Co do kolczugi- model rusza się całkiem ok- widocznie ma kieckę wystarczająco mocno rozkloszowaną na dole. Dzięki za pomoc w każdym razie. Link to comment Share on other sites More sharing options...
_michal Posted January 3, 2005 Share Posted January 3, 2005 ile ma trójkątów? Link to comment Share on other sites More sharing options...
RK Posted January 3, 2005 Author Share Posted January 3, 2005 Uj, ten to dużo- 732 z kuszą (kusza oczywiście do wymiany). Chyba usunę mu podziały z brzucha bo niewiele pomagają. Link to comment Share on other sites More sharing options...
krzysiek_gfx Posted January 3, 2005 Share Posted January 3, 2005 A powiedz, Twoja zona robi teksturki kompletnie od zera? Czekam na oteksturowana wersje Kusznika :) Link to comment Share on other sites More sharing options...
RK Posted January 3, 2005 Author Share Posted January 3, 2005 @Krzysiek_gfx- nie do końca wiem co Ci powiedzieć- model nie ma żadnej tekstury po modelowaniu więc robi je od zera ;) Jeśli chodzi Ci o to czy korzysta ze zdjęć- tak, niektórych elementów nie ma sensu malować od podstaw- łatwiej /szybciej/ taniej nałożyć fragment fotki (choćby po to żeby kolory mieć ustawione) i potem na tej podstawie pomalować w 3d. Np. w uzdrowicielu część twarzy była fotką którą przemalowała, ornamenty na habicie przyszły z jakiegoś budynku po obróbce zmieniającej je w złoto a reszta to ręcznie malowane elementy. Link to comment Share on other sites More sharing options...
krzysiek_gfx Posted January 3, 2005 Share Posted January 3, 2005 Tak oto mi chodzilo,dzieki. Jeszcze jak bys mogl powiedziec jakich programow uzywa :) Link to comment Share on other sites More sharing options...
RK Posted January 3, 2005 Author Share Posted January 3, 2005 No secret here- Corel Photo Paint i Maya 5 Link to comment Share on other sites More sharing options...
krzysiek_gfx Posted January 3, 2005 Share Posted January 3, 2005 Zaskoczony jestem, myslalem ze padna tu jakies nazwy programow takich jak Deep Paint3d, czy BodyPaint, a tu taka ciekawa kombinacja Photo Paint i Maya. Ty uzywasz Maxa do modelowania? Hehe ale ja ciekawski jestem :) Link to comment Share on other sites More sharing options...
RK Posted January 3, 2005 Author Share Posted January 3, 2005 Maxa używam jako przeglądarki do plików (i tylko dlatego że go dostałem w prezencie a nie musiałem płacić). Modeluję, texturuję i całą resztuję w Mayi -ma moduł malowania w 3d, może trochę uboższy niż DeepPaint ale wliczony w cenę i w zupełności wystarczający do "growych" tekstur (info dla tych którzy się nie zetknęli) Link to comment Share on other sites More sharing options...
krzysiek_gfx Posted January 3, 2005 Share Posted January 3, 2005 No ladnie jest tu wykozystana Maya. Ja modeluje w maxie, a tam juz sie nie da malowac :( Wiec mam problem z teksturami, ostatnio nie dostalem roboty przez to ze teksturki byly srednie... I wlasnie sie zastanawiam jakiego programu uzywac... Link to comment Share on other sites More sharing options...
krzysiek_gfx Posted January 3, 2005 Share Posted January 3, 2005 Ahhhh zeby tak miec zonke ktora by to zrobila za mnie :) Marzenia... Link to comment Share on other sites More sharing options...
RK Posted January 3, 2005 Author Share Posted January 3, 2005 Wersja niedozbrojona ( tak jak i inne jednostki ma być w dwu wariantach) Link to comment Share on other sites More sharing options...
RK Posted January 3, 2005 Author Share Posted January 3, 2005 I po upgradzie Link to comment Share on other sites More sharing options...
conraderro Posted January 4, 2005 Share Posted January 4, 2005 Jestem zafascynowany efektami Waszej pracy. Bardzo ostatnio podobają mi się postacie i obiekty low-poly. Nad teksturami musiał bym się tylko rozpływać, bardzo ładne, itd... Będę z niecierpliwością czekał na kolejne Wasze poczynania. Pozdr. Link to comment Share on other sites More sharing options...
soda Posted January 4, 2005 Share Posted January 4, 2005 Hej! No super robota jedyne czego bym sie czepnął to tkaniny..... strasznie sztuczne te fałdy są:( Ale kolczuga wypasik:] POzdrawiam, SODA Link to comment Share on other sites More sharing options...
prabab Posted January 4, 2005 Share Posted January 4, 2005 Ta tkanina taka budyniowata, powinna więcej elementów informujących o tym, że jest tkaniną miec. A poza tym - bosko! Link to comment Share on other sites More sharing options...
RK Posted January 4, 2005 Author Share Posted January 4, 2005 Dzięki za komentarze- żona mi puchnie z dumy. Co do tkaniny- pewnie racja (Kaśka już przerobiła) ale IMHO jak model ma mieć na ekranie 100 pixeli wysokości w maksymalnym najeździe kamery to nie ma co się za mocno szczypać... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now