Skocz do zawartości

RTS Nemesis Vortex- modele


Rekomendowane odpowiedzi

Napisano

Modele do gry RTS, limit poligonów to 800. Robione od podstaw (czyli wliczając koncepty), aż do eksportu do enginu i ustawienia w nim kolizji. Pierwsza z postaci dla pierwszej z ras- wojownik- 640 trójkątów.

  • Odpowiedzi 53
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano

Model mniej ważny, grunt żeby grywalność była dobra i grało się przyjemnie, wtedy to nawet można "przymknąć oko" na taki model ;) Ale ogólnie to spoko.

Napisano

Kiecka będzie się odchylać- kolan wogóle nie będzie widać- tylko dlatego dałem mu taką długą tą kolczugę.

Napisano

Dziękuję za komentarze.

 

Po kolei- oszczędzam bo wiem jakie będą ustawienia kamery. Wiem też że im więcej oszczędzę tym bardziej klient będzie się cieszył bo więcej jednostek wejdzie mu na ekran i płynniej będą "chodziły". Pomijając to i patrząc bardziej egoistycznie- nie widzę sensu zginania tej kiecki. To ciężka kolczuga, postać nie będzie kucać ani klękać więc po co ? Żeby dodać kości ? I tak IMHO ich widać nie będzie.

 

Tekstura będzie- 256 x 256, gra to podobno mieszanka RPG i RTS czyli nic nowatorskiego.

Napisano

Jak dla rts-a modelik ekstra :) Tego rodzaju gry nie wymagają dokladniejszych. Sądze że gracz bardziej zwróci uwage na wygląd jednostki i na jej teksture. To da klimat :)

Napisano

@Darkelf- stary, używając dużych wyrazów moja reputacja zależy od tego żebym nie narobił syfu klientowi- niezależnie od tego jak miałem z różnymi ludźmi na pieńku jeszcze się nie zdarzyło żebym pokazał coś czego pokazać nie mogę... znaczy... w 3d...

Napisano

No mnie najwięcej nauczyły modele Sody- wielkie dzięki i wogóle - czapka z głowy na widok samego zdjęcia na ścianie.

Napisano

RK napisales ze nie bedzie tam kucania , ani klekania, to jak oni beda umierac ? odrazu padac na plecy ? :D

 

sorki ze czepiam sie glupotek ale wiesz moze akurat o tym nie pomyslales ;)

 

edit:

skoro klientowi zalezy na "czym mniej tym lepiej" to modelik jest naprawde extra :)

Napisano

Nie ma sprawy- przeciez po to pokazuję żeby usłyszeć czego nie zrobiłem a nie że jest exstra (no dobra, po to żeby usłyszeć że jest extra też- jak każdy ;) ). Naprawdę i serio jestem wdzięczny- za darmo mam korektę do modelu za który biorę kasę- czego można chcieć więcej ? ;)

Napisano

Hej!

Ja bym ten loop z jajek na kolana zapodał i powinno wszystko grać:]

Dzięki za kplement RK:]

Ciekawy jestem jak texturka wyjdzie. Jedna rada jak texturka ma być na 256x256 to zrób 512x512 i pomniejsz bo na 256 malując można szajby dostać:]

Raz robiłem to wiem:]

Pozdrawiam,

SODA

Napisano

Wersja poteksturowana, przed rigiem. Tekstury produkcji najlepszej z żon w tym kraju (shameless flattering mode-on) ;)

Napisano

Podoba mi się (buty tylko jakieś takie narciarskie ;) ), nie uwierze że tekstura ma rozdziałke 256x256 jak wcześniej zakładałeś. Pozdrawiam

Napisano

Textura na screenach ma 512- zawsze robimy w podwójnym formacie i później zmniejszamy- nigdy nie wiadomo co klient wymyśli a z powiększaniem już nie jest tak łatwo.

Napisano

Wszystko ok ale co do kolczugi to mam pare uwag. Jeśli chcesz go całego w kułeczkach zrób mu spodnie kolcze!! W tym to on kroczki na 20 cm będzie robił bo mu na większe kolczuga nie pozwoli. Żółtym kolorem zaznaczyłem nacięcia.

Napisano

Kusznik- geometria. Co do kolczugi- model rusza się całkiem ok- widocznie ma kieckę wystarczająco mocno rozkloszowaną na dole. Dzięki za pomoc w każdym razie.

Napisano

Uj, ten to dużo- 732 z kuszą (kusza oczywiście do wymiany). Chyba usunę mu podziały z brzucha bo niewiele pomagają.

Napisano

@Krzysiek_gfx- nie do końca wiem co Ci powiedzieć- model nie ma żadnej tekstury po modelowaniu więc robi je od zera ;) Jeśli chodzi Ci o to czy korzysta ze zdjęć- tak, niektórych elementów nie ma sensu malować od podstaw- łatwiej /szybciej/ taniej nałożyć fragment fotki (choćby po to żeby kolory mieć ustawione) i potem na tej podstawie pomalować w 3d. Np. w uzdrowicielu część twarzy była fotką którą przemalowała, ornamenty na habicie przyszły z jakiegoś budynku po obróbce zmieniającej je w złoto a reszta to ręcznie malowane elementy.

Napisano

Zaskoczony jestem, myslalem ze padna tu jakies nazwy programow takich jak Deep Paint3d, czy BodyPaint, a tu taka ciekawa kombinacja Photo Paint i Maya. Ty uzywasz Maxa do modelowania? Hehe ale ja ciekawski jestem :)

Napisano

Maxa używam jako przeglądarki do plików (i tylko dlatego że go dostałem w prezencie a nie musiałem płacić). Modeluję, texturuję i całą resztuję w Mayi -ma moduł malowania w 3d, może trochę uboższy niż DeepPaint ale wliczony w cenę i w zupełności wystarczający do "growych" tekstur (info dla tych którzy się nie zetknęli)

Napisano

No ladnie jest tu wykozystana Maya. Ja modeluje w maxie, a tam juz sie nie da malowac :( Wiec mam problem z teksturami, ostatnio nie dostalem roboty przez to ze teksturki byly srednie... I wlasnie sie zastanawiam jakiego programu uzywac...

Napisano

Jestem zafascynowany efektami Waszej pracy. Bardzo ostatnio podobają mi się postacie i obiekty low-poly. Nad teksturami musiał bym się tylko rozpływać, bardzo ładne, itd... Będę z niecierpliwością czekał na kolejne Wasze poczynania. Pozdr.

Napisano

Hej!

No super robota jedyne czego bym sie czepnął to tkaniny..... strasznie sztuczne te fałdy są:(

Ale kolczuga wypasik:]

POzdrawiam,

SODA

Napisano

Dzięki za komentarze- żona mi puchnie z dumy. Co do tkaniny- pewnie racja (Kaśka już przerobiła) ale IMHO jak model ma mieć na ekranie 100 pixeli wysokości w maksymalnym najeździe kamery to nie ma co się za mocno szczypać...

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się



×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności