RK Napisano 16 Grudzień 2004 Napisano 16 Grudzień 2004 Modele do gry RTS, limit poligonów to 800. Robione od podstaw (czyli wliczając koncepty), aż do eksportu do enginu i ustawienia w nim kolizji. Pierwsza z postaci dla pierwszej z ras- wojownik- 640 trójkątów.
Piotr Dobosz Napisano 16 Grudzień 2004 Napisano 16 Grudzień 2004 dziwne troszke sa az za bardzo proste ale limit to limit:( mi sie podoba:) pozdrawiam
darkelf Napisano 16 Grudzień 2004 Napisano 16 Grudzień 2004 nie beda mu sie zginac nogi w kolanach? :P... czekam na tekstury, bo model to model :)
soda Napisano 16 Grudzień 2004 Napisano 16 Grudzień 2004 MI się podoba ma klimacik można by było jeszcze ciachnąć kilka poly:]
Witcher Napisano 16 Grudzień 2004 Napisano 16 Grudzień 2004 Model mniej ważny, grunt żeby grywalność była dobra i grało się przyjemnie, wtedy to nawet można "przymknąć oko" na taki model ;) Ale ogólnie to spoko.
_michal Napisano 16 Grudzień 2004 Napisano 16 Grudzień 2004 Fajny, ale jeden loop na wysokości kolan bym mu dodał
RK Napisano 16 Grudzień 2004 Autor Napisano 16 Grudzień 2004 Kiecka będzie się odchylać- kolan wogóle nie będzie widać- tylko dlatego dałem mu taką długą tą kolczugę.
KLICEK Napisano 16 Grudzień 2004 Napisano 16 Grudzień 2004 masz jeszcze duzo poly do wykozystania nie rozumiem czemu probujesz zaoszczedzic
uncle Napisano 16 Grudzień 2004 Napisano 16 Grudzień 2004 w rtsach jest duzo malutkich ludzikow wiec nie ma sensu wiekszy detal;)
uncle Napisano 16 Grudzień 2004 Napisano 16 Grudzień 2004 klicek: popatrz na chociazby rome total war, jednostki sa tam ejszcze prostrze niz ta tutaj a jakos gra powala graficznie wszystkich ;)
sanki Napisano 16 Grudzień 2004 Napisano 16 Grudzień 2004 damn u uncle,zes wyskoczyl z tym rzymem a mialem sie uczyc ;p @RK : fajny modelik, teksturki tez beda ?? i co to za gra ??
RK Napisano 16 Grudzień 2004 Autor Napisano 16 Grudzień 2004 Dziękuję za komentarze. Po kolei- oszczędzam bo wiem jakie będą ustawienia kamery. Wiem też że im więcej oszczędzę tym bardziej klient będzie się cieszył bo więcej jednostek wejdzie mu na ekran i płynniej będą "chodziły". Pomijając to i patrząc bardziej egoistycznie- nie widzę sensu zginania tej kiecki. To ciężka kolczuga, postać nie będzie kucać ani klękać więc po co ? Żeby dodać kości ? I tak IMHO ich widać nie będzie. Tekstura będzie- 256 x 256, gra to podobno mieszanka RPG i RTS czyli nic nowatorskiego.
TheSimon Napisano 16 Grudzień 2004 Napisano 16 Grudzień 2004 Jak dla rts-a modelik ekstra :) Tego rodzaju gry nie wymagają dokladniejszych. Sądze że gracz bardziej zwróci uwage na wygląd jednostki i na jej teksture. To da klimat :)
darkelf Napisano 16 Grudzień 2004 Napisano 16 Grudzień 2004 taki drobny OT: musisz uzgadniac z klientem to, czy mozesz pokazywac nam te pracke?
RK Napisano 16 Grudzień 2004 Autor Napisano 16 Grudzień 2004 @Darkelf- stary, używając dużych wyrazów moja reputacja zależy od tego żebym nie narobił syfu klientowi- niezależnie od tego jak miałem z różnymi ludźmi na pieńku jeszcze się nie zdarzyło żebym pokazał coś czego pokazać nie mogę... znaczy... w 3d...
Hatred Napisano 16 Grudzień 2004 Napisano 16 Grudzień 2004 na sietce cos juz widac, na texturze bedzie wiecej pewie :) czekam na updajt to moze sie czegos naucze pozdrawiam Krzysiek
RK Napisano 16 Grudzień 2004 Autor Napisano 16 Grudzień 2004 No mnie najwięcej nauczyły modele Sody- wielkie dzięki i wogóle - czapka z głowy na widok samego zdjęcia na ścianie.
KLICEK Napisano 16 Grudzień 2004 Napisano 16 Grudzień 2004 RK napisales ze nie bedzie tam kucania , ani klekania, to jak oni beda umierac ? odrazu padac na plecy ? :D sorki ze czepiam sie glupotek ale wiesz moze akurat o tym nie pomyslales ;) edit: skoro klientowi zalezy na "czym mniej tym lepiej" to modelik jest naprawde extra :)
RK Napisano 16 Grudzień 2004 Autor Napisano 16 Grudzień 2004 Nie ma sprawy- przeciez po to pokazuję żeby usłyszeć czego nie zrobiłem a nie że jest exstra (no dobra, po to żeby usłyszeć że jest extra też- jak każdy ;) ). Naprawdę i serio jestem wdzięczny- za darmo mam korektę do modelu za który biorę kasę- czego można chcieć więcej ? ;)
spinoza Napisano 17 Grudzień 2004 Napisano 17 Grudzień 2004 ha !, czekamy na texturki ...też kiedyś robiłem podobnego troche kolesia , podaje link może Ci sie przyda ... http://republika.pl/spinoza/char_knight_01.jpg
soda Napisano 17 Grudzień 2004 Napisano 17 Grudzień 2004 Hej! Ja bym ten loop z jajek na kolana zapodał i powinno wszystko grać:] Dzięki za kplement RK:] Ciekawy jestem jak texturka wyjdzie. Jedna rada jak texturka ma być na 256x256 to zrób 512x512 i pomniejsz bo na 256 malując można szajby dostać:] Raz robiłem to wiem:] Pozdrawiam, SODA
RK Napisano 18 Grudzień 2004 Autor Napisano 18 Grudzień 2004 Wersja poteksturowana, przed rigiem. Tekstury produkcji najlepszej z żon w tym kraju (shameless flattering mode-on) ;)
Raven Napisano 19 Grudzień 2004 Napisano 19 Grudzień 2004 Podoba mi się (buty tylko jakieś takie narciarskie ;) ), nie uwierze że tekstura ma rozdziałke 256x256 jak wcześniej zakładałeś. Pozdrawiam
RK Napisano 19 Grudzień 2004 Autor Napisano 19 Grudzień 2004 Textura na screenach ma 512- zawsze robimy w podwójnym formacie i później zmniejszamy- nigdy nie wiadomo co klient wymyśli a z powiększaniem już nie jest tak łatwo.
RK Napisano 19 Grudzień 2004 Autor Napisano 19 Grudzień 2004 Tekstura przód (dwa warianty, tak jak u swordsmana- przed i po upgradzie)
RK Napisano 19 Grudzień 2004 Autor Napisano 19 Grudzień 2004 I od tyłu... 534 trójkąty, dojdzie jeszcze "pastorał" i święta księga.
_michal Napisano 19 Grudzień 2004 Napisano 19 Grudzień 2004 super. Lubię oglądać porządnie zrobione modele poniżej 1k, robią na mnie większe wrażenie niż Doomowe świecidełka.
rzuq Napisano 20 Grudzień 2004 Napisano 20 Grudzień 2004 milo jest od czasu do czasu obejrzec dobra texture
Robert B. Napisano 2 Styczeń 2005 Napisano 2 Styczeń 2005 Wszystko ok ale co do kolczugi to mam pare uwag. Jeśli chcesz go całego w kułeczkach zrób mu spodnie kolcze!! W tym to on kroczki na 20 cm będzie robił bo mu na większe kolczuga nie pozwoli. Żółtym kolorem zaznaczyłem nacięcia.
RK Napisano 3 Styczeń 2005 Autor Napisano 3 Styczeń 2005 Kusznik- geometria. Co do kolczugi- model rusza się całkiem ok- widocznie ma kieckę wystarczająco mocno rozkloszowaną na dole. Dzięki za pomoc w każdym razie.
RK Napisano 3 Styczeń 2005 Autor Napisano 3 Styczeń 2005 Uj, ten to dużo- 732 z kuszą (kusza oczywiście do wymiany). Chyba usunę mu podziały z brzucha bo niewiele pomagają.
krzysiek_gfx Napisano 3 Styczeń 2005 Napisano 3 Styczeń 2005 A powiedz, Twoja zona robi teksturki kompletnie od zera? Czekam na oteksturowana wersje Kusznika :)
RK Napisano 3 Styczeń 2005 Autor Napisano 3 Styczeń 2005 @Krzysiek_gfx- nie do końca wiem co Ci powiedzieć- model nie ma żadnej tekstury po modelowaniu więc robi je od zera ;) Jeśli chodzi Ci o to czy korzysta ze zdjęć- tak, niektórych elementów nie ma sensu malować od podstaw- łatwiej /szybciej/ taniej nałożyć fragment fotki (choćby po to żeby kolory mieć ustawione) i potem na tej podstawie pomalować w 3d. Np. w uzdrowicielu część twarzy była fotką którą przemalowała, ornamenty na habicie przyszły z jakiegoś budynku po obróbce zmieniającej je w złoto a reszta to ręcznie malowane elementy.
krzysiek_gfx Napisano 3 Styczeń 2005 Napisano 3 Styczeń 2005 Tak oto mi chodzilo,dzieki. Jeszcze jak bys mogl powiedziec jakich programow uzywa :)
krzysiek_gfx Napisano 3 Styczeń 2005 Napisano 3 Styczeń 2005 Zaskoczony jestem, myslalem ze padna tu jakies nazwy programow takich jak Deep Paint3d, czy BodyPaint, a tu taka ciekawa kombinacja Photo Paint i Maya. Ty uzywasz Maxa do modelowania? Hehe ale ja ciekawski jestem :)
RK Napisano 3 Styczeń 2005 Autor Napisano 3 Styczeń 2005 Maxa używam jako przeglądarki do plików (i tylko dlatego że go dostałem w prezencie a nie musiałem płacić). Modeluję, texturuję i całą resztuję w Mayi -ma moduł malowania w 3d, może trochę uboższy niż DeepPaint ale wliczony w cenę i w zupełności wystarczający do "growych" tekstur (info dla tych którzy się nie zetknęli)
krzysiek_gfx Napisano 3 Styczeń 2005 Napisano 3 Styczeń 2005 No ladnie jest tu wykozystana Maya. Ja modeluje w maxie, a tam juz sie nie da malowac :( Wiec mam problem z teksturami, ostatnio nie dostalem roboty przez to ze teksturki byly srednie... I wlasnie sie zastanawiam jakiego programu uzywac...
krzysiek_gfx Napisano 3 Styczeń 2005 Napisano 3 Styczeń 2005 Ahhhh zeby tak miec zonke ktora by to zrobila za mnie :) Marzenia...
RK Napisano 3 Styczeń 2005 Autor Napisano 3 Styczeń 2005 Wersja niedozbrojona ( tak jak i inne jednostki ma być w dwu wariantach)
conraderro Napisano 4 Styczeń 2005 Napisano 4 Styczeń 2005 Jestem zafascynowany efektami Waszej pracy. Bardzo ostatnio podobają mi się postacie i obiekty low-poly. Nad teksturami musiał bym się tylko rozpływać, bardzo ładne, itd... Będę z niecierpliwością czekał na kolejne Wasze poczynania. Pozdr.
soda Napisano 4 Styczeń 2005 Napisano 4 Styczeń 2005 Hej! No super robota jedyne czego bym sie czepnął to tkaniny..... strasznie sztuczne te fałdy są:( Ale kolczuga wypasik:] POzdrawiam, SODA
prabab Napisano 4 Styczeń 2005 Napisano 4 Styczeń 2005 Ta tkanina taka budyniowata, powinna więcej elementów informujących o tym, że jest tkaniną miec. A poza tym - bosko!
RK Napisano 4 Styczeń 2005 Autor Napisano 4 Styczeń 2005 Dzięki za komentarze- żona mi puchnie z dumy. Co do tkaniny- pewnie racja (Kaśka już przerobiła) ale IMHO jak model ma mieć na ekranie 100 pixeli wysokości w maksymalnym najeździe kamery to nie ma co się za mocno szczypać...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się