Skocz do zawartości

RTS Nemesis Vortex- modele


RK

Rekomendowane odpowiedzi

Modele do gry RTS, limit poligonów to 800. Robione od podstaw (czyli wliczając koncepty), aż do eksportu do enginu i ustawienia w nim kolizji. Pierwsza z postaci dla pierwszej z ras- wojownik- 640 trójkątów.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Odpowiedzi 53
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Dziękuję za komentarze.

 

Po kolei- oszczędzam bo wiem jakie będą ustawienia kamery. Wiem też że im więcej oszczędzę tym bardziej klient będzie się cieszył bo więcej jednostek wejdzie mu na ekran i płynniej będą "chodziły". Pomijając to i patrząc bardziej egoistycznie- nie widzę sensu zginania tej kiecki. To ciężka kolczuga, postać nie będzie kucać ani klękać więc po co ? Żeby dodać kości ? I tak IMHO ich widać nie będzie.

 

Tekstura będzie- 256 x 256, gra to podobno mieszanka RPG i RTS czyli nic nowatorskiego.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@Darkelf- stary, używając dużych wyrazów moja reputacja zależy od tego żebym nie narobił syfu klientowi- niezależnie od tego jak miałem z różnymi ludźmi na pieńku jeszcze się nie zdarzyło żebym pokazał coś czego pokazać nie mogę... znaczy... w 3d...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

RK napisales ze nie bedzie tam kucania , ani klekania, to jak oni beda umierac ? odrazu padac na plecy ? :D

 

sorki ze czepiam sie glupotek ale wiesz moze akurat o tym nie pomyslales ;)

 

edit:

skoro klientowi zalezy na "czym mniej tym lepiej" to modelik jest naprawde extra :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie ma sprawy- przeciez po to pokazuję żeby usłyszeć czego nie zrobiłem a nie że jest exstra (no dobra, po to żeby usłyszeć że jest extra też- jak każdy ;) ). Naprawdę i serio jestem wdzięczny- za darmo mam korektę do modelu za który biorę kasę- czego można chcieć więcej ? ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Hej!

Ja bym ten loop z jajek na kolana zapodał i powinno wszystko grać:]

Dzięki za kplement RK:]

Ciekawy jestem jak texturka wyjdzie. Jedna rada jak texturka ma być na 256x256 to zrób 512x512 i pomniejsz bo na 256 malując można szajby dostać:]

Raz robiłem to wiem:]

Pozdrawiam,

SODA

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@Krzysiek_gfx- nie do końca wiem co Ci powiedzieć- model nie ma żadnej tekstury po modelowaniu więc robi je od zera ;) Jeśli chodzi Ci o to czy korzysta ze zdjęć- tak, niektórych elementów nie ma sensu malować od podstaw- łatwiej /szybciej/ taniej nałożyć fragment fotki (choćby po to żeby kolory mieć ustawione) i potem na tej podstawie pomalować w 3d. Np. w uzdrowicielu część twarzy była fotką którą przemalowała, ornamenty na habicie przyszły z jakiegoś budynku po obróbce zmieniającej je w złoto a reszta to ręcznie malowane elementy.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Maxa używam jako przeglądarki do plików (i tylko dlatego że go dostałem w prezencie a nie musiałem płacić). Modeluję, texturuję i całą resztuję w Mayi -ma moduł malowania w 3d, może trochę uboższy niż DeepPaint ale wliczony w cenę i w zupełności wystarczający do "growych" tekstur (info dla tych którzy się nie zetknęli)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dzięki za komentarze- żona mi puchnie z dumy. Co do tkaniny- pewnie racja (Kaśka już przerobiła) ale IMHO jak model ma mieć na ekranie 100 pixeli wysokości w maksymalnym najeździe kamery to nie ma co się za mocno szczypać...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się



×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności