kurt_hectic Napisano 28 Grudzień 2004 Napisano 28 Grudzień 2004 witam, już raz to walnąłem ale gdzieś zniknęło.... czołg ma 2 texturki 512+512, 4000 faców , zrobiłem go w maxie r6 i bodypaicie3d ...to tyle....
rowr Napisano 28 Grudzień 2004 Napisano 28 Grudzień 2004 oki widac nio sam model fajny ale popracowal bym nad teksturom bo ma za malo szczegulow najlepiej to widac na "kolach "od gasienic
Salay Napisano 28 Grudzień 2004 Napisano 28 Grudzień 2004 no więc...jakoś go nie widać...walnij co kolwiek
oizo Napisano 28 Grudzień 2004 Napisano 28 Grudzień 2004 ja tam widze go ;P no, no, no mi sie podoba ;] jak dal mnie malo szczegolowy ale jak to do gry to spox. pozdro V
Kulki Napisano 28 Grudzień 2004 Napisano 28 Grudzień 2004 Rzeczywiscie fajny, ale tekstury za bardzo rozmazane. Jest szansa na wieksza siatke? please.
Badyl Napisano 28 Grudzień 2004 Napisano 28 Grudzień 2004 ładny ładny, tylko to nie tank, a bojowy woz piechoty :)
Christian Noir Stein Napisano 28 Grudzień 2004 Napisano 28 Grudzień 2004 Niom Bradley'ów teraz jak grzybów po deszczu nawyskakiwało To i ja wrzucę robotę Kozioo'a & Moją: http://republika.pl/christiannoirstein/bradley.jpg [4,998 faces 2x 512x512 - niestety model został odrzucony :)]
Leru Napisano 28 Grudzień 2004 Napisano 28 Grudzień 2004 tak i poczytaj http://max3d.pl/forum/showthread.php?t=2595 czołg bardzo ładny tak poza tym :)
Piotr Dobosz Napisano 28 Grudzień 2004 Napisano 28 Grudzień 2004 swietny czołg:) co ostatnio taki popyt na czołgi?:)
reVis Napisano 29 Grudzień 2004 Napisano 29 Grudzień 2004 racja racja -> nawet całkiem fajny, ale te rozmyte i mało urozmaicone tekstury przysłaniają większość szczegułów...
Marcin Napisano 29 Grudzień 2004 Napisano 29 Grudzień 2004 boze zmienisz w koncu ten temat ? byles online i czemu nie zmieniles ? bo zaraz ktorys sie wqrzy i poleci do kosza jak ostatnio ;]
Knysha Napisano 29 Grudzień 2004 Napisano 29 Grudzień 2004 Hmm model fajny, ale teksturki jakies takie biedne :). BTW. Tak jak wyzej - zmien temat :).
kurt_hectic Napisano 29 Grudzień 2004 Autor Napisano 29 Grudzień 2004 |_()|_ - patrzcie na model, treść i na pracę a nie na nazwę tematu ! ! ! ! ! ! ! ! ! ! ! ! ! ! ! ! ! ! !
Marcin Napisano 29 Grudzień 2004 Napisano 29 Grudzień 2004 boze lolu http://www.max3d.pl/forum/forumdisplay.php?f=43 http://www.max3d.pl/forum/showthread.php?t=2595 dziendobry bardzo ...
darkelf Napisano 29 Grudzień 2004 Napisano 29 Grudzień 2004 to forum jest samomoderujace sie, pamietaj :). teksturka kicha troszke. nie postarales sie, a za modele to nie ma cukiereczkow :D.
oizo Napisano 29 Grudzień 2004 Napisano 29 Grudzień 2004 **** co sie tak przyczepiliscie do teo tematu !? nie wazny jest temat wazne jest to co on zrobil i jak to wyglada a lolami jestescie Wy bo sie czepiacie pierdol zamiast oceniac wypociny chopaka. ah sa ludzie i parapety ;/ pozdro qrt V
MF Napisano 29 Grudzień 2004 Napisano 29 Grudzień 2004 Watek poleci do kosza :D... Ten sie smieje kto sie smieje ostatni ;)
Marcin Napisano 29 Grudzień 2004 Napisano 29 Grudzień 2004 ah sa ludzie i parapety ;/ pozdro qrt V zgadzam sie w 100% ;]
RK Napisano 29 Grudzień 2004 Napisano 29 Grudzień 2004 Model fajny- gąsiennice coś niemrawą teksturę mają (zresztą całość detali na teksturze trochę wygląda na zamazane). Oizo- jakoś na temat "wypocin chłopaka" nie napisałeś nic- cały Twój post to jeden wielki offtop. A porządek... musi być. To nie onet.
Knysha Napisano 29 Grudzień 2004 Napisano 29 Grudzień 2004 **** co sie tak przyczepiliscie do teo tematu !? nie wazny jest temat wazne jest to co on zrobil i jak to wyglada Temat nie jest wazny? No to czytaj wasz, wtydu oszczedz (sobie :P) http://www.max3d.pl/forum/showthread.php?t=2595 a lolami jestescie Wy bo sie czepiacie pierdol O wypraszam sobie :) ah sa ludzie i parapety ;/ pozdro qrt V Ano sa :).
olej Napisano 30 Grudzień 2004 Napisano 30 Grudzień 2004 Textury slabe(przydaly by sie w wiekszej rozdzialce). Swiatlo??jest jakies wogole?? Prezentacja tez slaba, goly model na czarnym tle raczej nie robi wrazenia. Mogles zrobic jakies otoczenie, wiesz to jest Galeria(finished works). To co ludzie uznaja za warte pokazania swiadczy tylko o ich dobrym smaku, jesli ktos uwaza ze scena nad ktora siedzial 10min nadaje sie do galerii to juz jego sprawa, niestety ostatnio wiekszosc takich prac sie pojawia(hectic to nie jest bezposrednio do Ciebie, tylko ogolnie). Ps. Ludzie wrzuccie na luz, od czarnej roboty sa moderatorzy;) Smiac mi sie chce jak co drugi z was nie ma nic wiecej do powiedzenie niz "zmien temat" Pss. Zmien ksywe na kurt_heretic bedzie lepiej pasowac;)
oizo Napisano 30 Grudzień 2004 Napisano 30 Grudzień 2004 RK => zobacz sobie na 3 post od gory ! czyj to jest i co tam jest napisane !
kurt_hectic Napisano 30 Grudzień 2004 Autor Napisano 30 Grudzień 2004 BAJU - jesteś boski - wreszcie ktoś napiszał coś normalnego ! - Ps. Ludzie wrzuccie na luz, od czarnej roboty sa moderatorzy;) Smiac mi sie chce jak co drugi z was nie ma nic wiecej do powiedzenie niz "zmien temat" - a tak w ogóle - to jest finished work - bo to jest model do gry , więc- musi być sam model, bez żadnego otoczenia - a texturki muszą byc 512-512 - wiem, też mnie to wkurza bo dodałem duzo zacieków i śladów po kulach i tak je słabo widać ,a lo mogę zrobić muszi byc taka mała rozdzielczość...
w!e8 Napisano 8 Styczeń 2005 Napisano 8 Styczeń 2005 ee tam: do giery to wypas, choć mogłeś to zapodać do gameart, to by ci nikt sie nie przyczepiał o pierdoły. Rozdzielczość txtury jest jaknajbardziej ok a tak ps w doom3 używają mniejszych ponoć pozatym nie wiem czy wszyscy wiedzą: jezeli do ogl to ma być to texturki nie musząbyć kwadratami:P mogąbyć prostokąty ale o szerokosci i wysokosci równej kolejnej krotnosci liczby 2 Pozdrawiam.
kurt_hectic Napisano 8 Styczeń 2005 Autor Napisano 8 Styczeń 2005 thx, ale nie stety model zostal odrzycony (staralem sie o posade w produkcji gier,,moze kiedys...)
kozioo Napisano 9 Styczeń 2005 Napisano 9 Styczeń 2005 Czemu tak mało scianek, skoro limit był do 5 tysiecy?
sith_LORD Napisano 9 Styczeń 2005 Napisano 9 Styczeń 2005 2 x po 512x512 to nie tak zle .. można zrobić model 2x po 256 który wygląda leopiej.. w low poly liczy sie dobranie kontrastów i połączen w pokazywaniu detali.. trzeba troszke przerysowac w niektórych miejscach, i zrezygnować z tzw. malarskości na rzecz widocznosci.. bo inaczej wychodzi potem rozmazane błoto , samo model całkiem niezły.. jeszcze jedna uwaga low poly w game art proszę.. pozdrawiam SITH_LORD
Pierzak Napisano 9 Styczeń 2005 Napisano 9 Styczeń 2005 nie chcialem dodawac na sile scianek. zrobilem podstawowy model i mialem duzy zapas. dodalem gdzie byl sens i tyle.a zapas scianek zostal na potrzeby ewentualnych dalszych modyfikacji.
Rekomendowane odpowiedzi