Skocz do zawartości

Featured Replies

Napisano

witam, już raz to walnąłem ale gdzieś zniknęło....

czołg ma 2 texturki 512+512, 4000 faców , zrobiłem go w maxie r6 i bodypaicie3d ...to tyle....

  • Odpowiedzi 30
  • Wyświetleń 3,9k
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano

oki widac nio sam model fajny ale popracowal bym nad teksturom bo ma za malo szczegulow najlepiej to widac na "kolach "od gasienic

Napisano

ja tam widze go ;P no, no, no mi sie podoba ;] jak dal mnie malo szczegolowy ale jak to do gry to spox.

pozdro V

Napisano

Rzeczywiscie fajny, ale tekstury za bardzo rozmazane.

Jest szansa na wieksza siatke? please.

Napisano

racja racja -> nawet całkiem fajny, ale te rozmyte i mało urozmaicone tekstury przysłaniają większość szczegułów...

Napisano

boze zmienisz w koncu ten temat ? byles online i czemu nie zmieniles ?

 

bo zaraz ktorys sie wqrzy i poleci do kosza jak ostatnio ;]

Napisano

Hmm model fajny, ale teksturki jakies takie biedne :). BTW. Tak jak wyzej - zmien temat :).

Napisano
  • Autor

|_()|_ - patrzcie na model, treść i na pracę a nie na nazwę tematu ! ! ! ! ! ! ! ! ! ! ! ! ! ! ! ! ! ! !

Napisano

to forum jest samomoderujace sie, pamietaj :).

teksturka kicha troszke. nie postarales sie, a za modele to nie ma cukiereczkow :D.

Napisano

**** co sie tak przyczepiliscie do teo tematu !? nie wazny jest temat wazne jest to co on zrobil i jak to wyglada a lolami jestescie Wy bo sie czepiacie pierdol zamiast oceniac wypociny chopaka. ah sa ludzie i parapety ;/

pozdro qrt V

Napisano

Watek poleci do kosza :D... Ten sie smieje kto sie smieje ostatni ;)

Napisano

Model fajny- gąsiennice coś niemrawą teksturę mają (zresztą całość detali na teksturze trochę wygląda na zamazane).

 

Oizo- jakoś na temat "wypocin chłopaka" nie napisałeś nic- cały Twój post to jeden wielki offtop. A porządek... musi być. To nie onet.

Napisano
**** co sie tak przyczepiliscie do teo tematu !? nie wazny jest temat wazne jest to co on zrobil i jak to wyglada

 

Temat nie jest wazny? No to czytaj wasz, wtydu oszczedz (sobie :P) http://www.max3d.pl/forum/showthread.php?t=2595

a lolami jestescie Wy bo sie czepiacie pierdol

O wypraszam sobie :)

ah sa ludzie i parapety ;/

pozdro qrt V

Ano sa :).

Napisano

Textury slabe(przydaly by sie w wiekszej rozdzialce).

Swiatlo??jest jakies wogole??

Prezentacja tez slaba, goly model na czarnym tle raczej nie robi wrazenia.

Mogles zrobic jakies otoczenie, wiesz to jest Galeria(finished works). To co ludzie uznaja za warte pokazania swiadczy tylko o ich dobrym smaku, jesli ktos uwaza ze scena nad ktora siedzial 10min nadaje sie do galerii to juz jego sprawa, niestety ostatnio wiekszosc takich prac sie pojawia(hectic to nie jest bezposrednio do Ciebie, tylko ogolnie).

 

Ps. Ludzie wrzuccie na luz, od czarnej roboty sa moderatorzy;) Smiac mi sie chce jak co drugi z was nie ma nic wiecej do powiedzenie niz "zmien temat"

Pss. Zmien ksywe na kurt_heretic bedzie lepiej pasowac;)

Napisano

RK => zobacz sobie na 3 post od gory ! czyj to jest i co tam jest napisane !

Napisano
  • Autor

BAJU - jesteś boski - wreszcie ktoś napiszał coś normalnego ! - Ps. Ludzie wrzuccie na luz, od czarnej roboty sa moderatorzy;) Smiac mi sie chce jak co drugi z was nie ma nic wiecej do powiedzenie niz "zmien temat" - a tak w ogóle - to jest finished work - bo to jest model do gry , więc- musi być sam model, bez żadnego otoczenia - a texturki muszą byc 512-512 - wiem, też mnie to wkurza bo dodałem duzo zacieków i śladów po kulach i tak je słabo widać ,a lo mogę zrobić muszi byc taka mała rozdzielczość...

Napisano

ee tam: do giery to wypas, choć mogłeś to zapodać do gameart, to by ci nikt sie nie przyczepiał o pierdoły. Rozdzielczość txtury jest jaknajbardziej ok a tak ps w doom3 używają mniejszych ponoć

pozatym nie wiem czy wszyscy wiedzą: jezeli do ogl to ma być to texturki nie musząbyć kwadratami:P mogąbyć prostokąty ale o szerokosci i wysokosci równej kolejnej krotnosci liczby 2

 

 

Pozdrawiam.

Napisano

2 x po 512x512 to nie tak zle .. można zrobić model 2x po 256 który wygląda leopiej.. w low poly liczy sie dobranie kontrastów i połączen w pokazywaniu detali.. trzeba troszke przerysowac w niektórych miejscach, i zrezygnować z tzw. malarskości na rzecz widocznosci.. bo inaczej wychodzi potem rozmazane błoto

, samo model całkiem niezły.. jeszcze jedna uwaga low poly w game art proszę..

 

pozdrawiam

SITH_LORD

Napisano

nie chcialem dodawac na sile scianek. zrobilem podstawowy model i mialem duzy zapas. dodalem gdzie byl sens i tyle.a zapas scianek zostal na potrzeby ewentualnych dalszych modyfikacji.

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności