Napisano 3 Styczeń 200520 l Witajcie śmiertelnicy. Zamieszczam ten wątek z paru przyczyn: Po pierwsze, uważam się za początkującego adepta sztuki projektowania grafiki 3D, więc moją pracę poddaję Waszej krytyce. Po drugie, zamieszczają ten wątek pragnę polepszyć moją technikę i co najważniejsze skrócic czas pracy :)
Napisano 3 Styczeń 200520 l Autor To jest moja kolejna przygoda i chciałbym (przy Waszej pomocy) osiągnąć taki efekt jaki widzicie na zdjęciu poniżej...
Napisano 3 Styczeń 200520 l No to dawaj chłopie. Sam bym kiedyś chciał się porwać na coś takiego. Rzyczę powodzenia. Tutka z joasią już zrobiłeś więc wiesz jak zacząć.
Napisano 3 Styczeń 200520 l Autor Nie wiem czy podołam. Zdecydowałem się wszystko wam pokazywać, bo czasami nie wiem jak zrobic to i owo. Liczę na waszą pomoc. Z początku nic nie obiecuje.
Napisano 3 Styczeń 200520 l No coś nie jestem przekonany do tej głowy. Gość jest raczej posępnym zabujcą niż ujmującą lalką z mangi. Ta twarz w twoim wykonaniu nie budzi trwogi. A i robienie uśmiechu naciągnięciem vertexów z jednej strony wargi, jakoś nie dało efektu. Ale sam model trza se to powiedzieć jasno jest zrombisty. Pozdro
Napisano 3 Styczeń 200520 l Jak ma to być korekta to szczerze ( przepraszam jeśli za bardzo). Na koncepcie oczy są dużo węższe i mniejsze, za to nos szerszy i nie takie pełne usta. Inne proporcje czoła do reszty twarzy ( i bez tych monstrualnych bruzd).
Napisano 3 Styczeń 200520 l Autor No chcę powiedziec, ze ta twarz to taki wstepik. Z nią nie będzie myśle problemu w przyszłości. Najwięcej problemu sprawi mi wymodelowanie wyposarzenia. Powiedzcie czy mam modelować ciało, jak go nie widać?. LordSith: co jest zarąbiste twarz czy fotka rycerzyka?
Napisano 3 Styczeń 200520 l Twarz jest fajna ale stylem zbyt przypomina tą z tutka joasi, a za mało tego gościa z grafiki. A ten niestety to już jest wysoki pułap. Można się na niem zdrowo przejechać. Ale jak ci się uda to z zadowolenia kupisz sobie piwko.
Napisano 3 Styczeń 200520 l Wg. mnie ciało możesz sobie (chyba) darować. Możesz ewentualnie wstawić bipeda i zrobić na nim wyposażenie żeby proporcje zachować :) Ale nad główką popracuj jeszcze. Nie jest źle ;)
Napisano 8 Styczeń 200520 l Autor Mam kilka problemów. Po pierwsze... na czerwono zaznaczyłem to co mi się nie podoba. Rycerzyk ma tylko płaty z lewej strony ciała, a nie z obydwu. W związku z tym jak ma wyglądać tył zbroi? Po drugie... na zielono zaznaczyłem małą korektę. Chyba lepiej będzie wyglądał z przedłużonym płatem, czyż nie?
Napisano 8 Styczeń 200520 l Autor Oto tył który zrobiłem. Czy ta korekta będzie lepsza, czy gorsza? Chodzi mi o to aby zrobić asymetryczne płaty.
Napisano 8 Styczeń 200520 l Autor Po trzecie... jak mam modelować te "łuski"? Mam to zrobić jako jeden element, czy może każda łuska ma być oddzielnym elementem? Co będzie się lepiej animować?
Napisano 12 Styczeń 200520 l Autor Już kilka dni, a tu nie widać odpowiedzi. Użytkownicy piszcie swoje opinie!!!
Napisano 12 Styczeń 200520 l asymetria zawsze wskazana, co do lusek to na concepcie stanowia one tylko powloke tej zbroji wiec podczas animacji nie beda sie ruszac, zrob jako jeden obiekt, tak chyba latwiej.. ciezki model jak na poczatki wiec tymbardziej trzymam kciuki bo narazie jest dobrze
Napisano 13 Styczeń 200520 l Autor Oto co udało mi się dzisiaj wydziabać... Jest już asymetria. Wziąłem się za łuski i kołnierz... Łuski nie są jednym obiektem, są to oddzielne łaty, które po wymodelowaniu kołnierza mogłem sobie sklonować. Chcę poznać Wasze opinie o tymże właśnie klonowaniu/kopiowaniu. Czy dobrze zrobiłem? Czy nie lepiej byłoby wszystko modelować jako jeden obiekt? Sam nie wiem. Co do głowy, to nie jest to oczywiście włąściwa głowa. Zostawię sobie ją na koniec. Nie wiem czego nie wyswietla obrazkow. Jak ich tez nie widzisz, to zbadaj myszką obszar miniatur i wyszukaj "niewidzialnego" linka :)))
Napisano 14 Styczeń 200520 l Jak dla mnie jest całkiem ok. Jednak przyczepił bym się do głowy: 1. Zrobiłbym mu zamknięte usta, jeżeli otwarte tu powinieneś zacząć myśleć nad wymodelowaniem szczęki :). 2. Coś te okolice oczu ma dziwne (widać tu tutorial joanna ... z 3dtotal ) :]. Powienieneś troszkę jeszcze nad nią popracować. 3. Nos według mnie za szeroki przy tym miejscu gdzie się zaczyna tzn. od okolic dolnego czoła :]. 4. Oprócz tego wszystko ok :). Powodzenia.
Napisano 14 Styczeń 200520 l fajnie sie zaczyna :) niezle wyzwanie :) zycze powodzenia aczkolwiek przyczepie sie do malego detalu, a mianowicie chodzi mi o zbroje na plecach. to wlaczenie fioletoweo pod niebieski... wyglada jakby ta fioletowa czesc byla ze zwyklego materialu a nie z poteznej zbroji, moze z tym niebieskim wiekszy przeswit czy cus... ciekzko mi powiedziec :) to moje osobiste odczucie :) niekoniecznie blad
Napisano 14 Styczeń 200520 l Hey, Czyj jest koncept? (nazywasz to zdjęciem), przyjemnie jest narysowany- z pomysłem. Pozdrawiam,
Napisano 14 Styczeń 200520 l Autor No wszystko fajnie, ale... Może ktoś z was będzie skłonny odpowiedzieć mi na pytanie, które dotyczy łusek? (patrz poprzedni post) Dziękuje max_1989: jak już wspomniałem, ta głowa jest tylko po to, aby mieć jakiś punkt oparcia. Jest to głowa Joasi (z mojego poprzedniego wątka) + przesuwanie vertexów + funkcja cut. Właściwa głowa będzie zupełnie inna. Uwierz mi. wesoledi: cieszę się, ze tu zagościłeś. Nie wiem do końca co Cię niepokoi. Spróbuj powiedzieć co mam zrobić, żeby wyglądało lepiej. Gotham: przyznam się bez bicia, że nie wiem kto narysował tego kolesia. W każdym bądź razie nie jest on mój. Koncepcja pochodzi z Action Plus Nr 12/2001. PS: Czuję się jedwabiście. Jutro mam studniówkę... i nie umiem tańczyć, może ktoś zna jakiegoś tutoriala? :)
Napisano 29 Styczeń 200520 l chyba dobrze sie rozwija przyczepilabym sie do szarego pasa, mysle ze z tylu on nie powinien tak ciasno przylegac do ciala, powinien luzniej wisiec. podobnie z pomaranczowym paskiem, z przodu jest idealnie prosty, a powinien sie ciut uginac pod ciezarem torebki.
Napisano 1 Luty 200520 l Autor Odziwo koles jest ten sam. Darkelf -> koncepcję masz w 2nd poście. Mozesz porownac.
Napisano 1 Luty 200520 l jezeli choedzi o "łuski" to robiłem kiedys cos takiego http://www.sitesled.com/members/seartr/img0.jpg nie ma tam tak tego wiele jak u ciebie ale ja nierobiłem ich jako jeden obiekt tylko kopiowałem/klonowałem..wydaje mi sie to bardziej logiczne:) pozdrawiam - tak trzymaj...i unikaj symetri:)))
Napisano 1 Luty 200520 l Autor Łuski to nie jest jeden obiekt. Robiłem tak jak ty seartr. Klonowałem/kopiowałem.
Napisano 1 Luty 200520 l Autor Ania C -> nie wiem jak zrobić, żeby ten szary pasek nie przylegał tak do zbroi. Pasek jest ze skóry i nie wiem jak ma się "marszczyć". Brązowy pasek poprawie niebawem. Seartr -> fajny model, ile nad nim siedziałeś i ile sieszisz juz w maxie?
Napisano 2 Luty 200520 l czesc dark :) szczerze mowiac to nie wiem jak ta glowa ... cos mi w niej nie pasuje (moze ta gladkosc itp) ale to pewnie jeszcze poprawisz przed finalem. widze spory wplyw poprzedniej pracy ale jest ok ... :) napewno chce zobaczyc jak to bedzie wygladalo na finale. nie pamietam finalnego renderu poprzedniej pracy (kobiety) ale napewno zainwestuj troche pracy w renderek ... a bedzie dobrze. Pozdrawiam
Napisano 3 Luty 200520 l Autor zipper -> nie mozesz sobie przypomniec ostatniego renderku Joanny, bo go nie bylo. Zaciąłem się nad mapowaniem. Nie moge tego dokonczyc, poniewaz nie umiem. Proszę Was o pomoc. Naprowadzcie mnie na jakies dobre tutoriale.
Napisano 3 Luty 200520 l Autor Zacząlem modelowac glowę. Oto referencje. Źródla pochodzą z: "http://www.3dtotal.com", tutorial "Making of 'L'homme dans la foret' by Stefan Stinga". Przerobiłem je w Photoshop'ie, aby bardziej pasowały do koncepcji. Co o tym myślicie?
Napisano 3 Luty 200520 l Autor Oto co udalo mi sie wydziabac. Jak sprawa sie uklada z oczami. Czy są dobre? Myśle ze cos z nimi nie tak.
Napisano 3 Luty 200520 l oczy za duze (zbyt wylupiaste), zazwyczaj czesc tenczowki jest zakryta powieka. no i teksture zmien, bardziej rozmazana przejscie miedzy bialkiem a teczowka, jakies zylki w bialko, i ten rozmazany okragly odblask jakos nie pasuje.
Napisano 3 Luty 200520 l niestety nad głową musisz się jescze pomęczyć..radze poczytać o topologi na cgtalk. Jezeli niemasz doświadczenia w modelowaniu twarzy wybierz bardziej przerysowany model. Wbrew pozorą łatwiej jest wymodelować głowe potwora niż delikatne rysy kobiety.
Napisano 3 Luty 200520 l Głowa jest dużo lepsza niż ta na początku... nie wiem z jakich referek korzystałeś, bo link jest zepsuty- nie ma h na początku (ttp), a sam link jest do pustego tutoriala (blank.htm) :D No i proporcje nie bałdzo - nos jakiś długi i duży s wtosunku do reszty. Ale progres jest naprawdę duży więc 3mam kciuki. :)
Napisano 21 Maj 200519 l Autor no i po maturze... zdawalem angielski, matme i fizyke... nie bylo az tak strasznie chcesz pogadac o maturze? pisz na: ronvangar@go2.pl --------------------------------------------------------------------------Nareszcie przyszedl czas na MAX'a... Oto moje plony... Co powiecie na TO, miłe panie i panowie, hm?
Napisano 21 Maj 200519 l zdales? broda troche dziwna (zbyt rownomierna, i rozlozona po poligonach tak ze widac kanciatosc poligonow. ucho troche za plaskie. wargi bym zrobila ciensze, bo troche kobieco wygladaja. a tak wogle dobrze jest.
Napisano 2 Czerwiec 200519 l Autor pracowalem troche nad mieczem, oto co zrobilem: PS: Aniu jestem ofiarą polskiej reformy edukacji. Zdaję nową maturę, tak więc wyniki poznam zapewne dopiero w polowie czerwca.
Napisano 2 Czerwiec 200519 l Autor a to co zamierzam jeszcze zrobic: a) wypelnic "dziury" wężykami b) bialą, puchatą kulkę na spodzie rekojesci PS: czy ktos moze mi powiedziec w jaki sposob moge okielznac plugin shag: hair, poniewaz chyba tylko dzieki niemu zdolam zrobic podpunkt b), szczegolnie chodzi mi o cos takiego:
Napisano 2 Czerwiec 200519 l Autor Dziabalem przy glownym modelu. Dorobilem mu "ochraniacze" na reke. Ocencie jak mi to wyszlo. Zarzuce siatke jak ktos zechce.
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto