Bacry Napisano 28 Styczeń 2005 Napisano 28 Styczeń 2005 Zaczęło się daaawno temu. Właśnie nadeszła pora na przedstawienie wersji końcowej. Na razie nie mogę się dostać na mój server więc musicie poczekać na lepszą jakość. Pozdrawiam Bacry
Marcin Napisano 28 Styczeń 2005 Napisano 28 Styczeń 2005 sobie teraz przypomniec jak to sie zaczelo ;] w koncu skaczyles ... pieknie to wyszlo ... gratulacje ;] aha weic to to sie 9 h renderowalo ;]
Bacry Napisano 28 Styczeń 2005 Autor Napisano 28 Styczeń 2005 No i jeszcze większy rozmiar http://home.derby.waw.pl/b.rybak/speed_h.jpg
Morph0001 Napisano 28 Styczeń 2005 Napisano 28 Styczeń 2005 Wspaniala praca, wszystko wyglada znakomicie, tylko to niebo to po prawej to troche za niebjeskie, na mysli mam ze ten image to ma przypominac wieczor albo noc. Pozatym to pieknie... Czy mozesz dac znac co uzyles na ten DYM no i ten WYBUCH?? Narazie.
Bacry Napisano 28 Styczeń 2005 Autor Napisano 28 Styczeń 2005 Wszystkie dymy to afterburn, a niebowraz z chmurami jest zasługą dreamscap'a Pozdrawiam Bacry
MareG Napisano 28 Styczeń 2005 Napisano 28 Styczeń 2005 Z całym szacunkiem dla włożonego ogromu pracy ALE spójż o ile bardziej realistyczne / naturalne oświetlenie jest w jednym z poprzednich Twoich widoków: http://www.max3d.pl/forum/attachment.php?attachmentid=7187 Wersja finalna zupełnie mnie nie przekonuje - zdrowo przekombinowałeś, najbardziej z kontrastem i cukierkową barwą - moim zdaniem:\ Pozdrawiam
Bacry Napisano 28 Styczeń 2005 Autor Napisano 28 Styczeń 2005 Ach to światło, czyli lepiej wyglądało z mniejszym natężeniem światła kierunkowego a większym otaczającym. Chyba masz rację. Może jak znajdę jeszcze czas przeliczę na nowo :(
blopy Napisano 28 Styczeń 2005 Napisano 28 Styczeń 2005 ladna i ciekawa pracka. jednak wybuch, skoro robiony w afterburnie, moglby wygladac sporo ciekawiej i realistyczniej. http://multigaming.net/~afc/crush/wybuch.jpg - z czarnym dymem na czarnym tle bo zapomnialem zmienic a 2 raz renderowac mi sie juz nie chcialo ;). pozdro
Pionier Napisano 28 Styczeń 2005 Napisano 28 Styczeń 2005 Z całym szacunkiem dla włożonego ogromu pracy ALE spójż o ile bardziej realistyczne / naturalne oświetlenie jest w jednym z poprzednich Twoich widoków: http://www.max3d.pl/forum/attachment.php?attachmentid=7187 Wersja finalna zupełnie mnie nie przekonuje - zdrowo przekombinowałeś, najbardziej z kontrastem i cukierkową barwą - moim zdaniem:\ Pozdrawiam Zgadzam sie, ale... gleba na 1 planie Ci fajnie wyszla:)
kurt_hectic Napisano 28 Styczeń 2005 Napisano 28 Styczeń 2005 dobre jest wszystko, prócz RENDERA ! ! !- 9 godzin - stary , w 9 godzin to na hi res vray by wyrederowal , a to jest lipny render ! ! !...ale poza tym git.
kozioo Napisano 28 Styczeń 2005 Napisano 28 Styczeń 2005 Niby jest dobrze, ale moje odczucia można opisać jednym słowem - "niedosyt" ;) Ta scena ma duzy potencjał, który wg mnie wykorzystałeś tylko częsciowo.
Bacry Napisano 29 Styczeń 2005 Autor Napisano 29 Styczeń 2005 Hi res jest w trzecim pościei to on się tyle liczył. A czas renderingu dobija motion blur i bajery afterburna oraz dreamscap'a.
Damian Napisano 29 Styczeń 2005 Napisano 29 Styczeń 2005 No nie jest zle, ale podpisuje sie pod MareG'em...
soshka.cg Napisano 30 Styczeń 2005 Napisano 30 Styczeń 2005 OOO teraz dopiero zauważyłem. :)) No pięknie Bacry - cieszę się że ten projekt nie zginął i dotrwałeś do końca. Za sam ogrom włożonej pracy masz ode mnie 5 stars :) Jednak tak jak Mareg zauważył - oświetlenie mogło by być lepsze :) pozdro
Bacry Napisano 30 Styczeń 2005 Autor Napisano 30 Styczeń 2005 Wciąż pracuje nad tym. Tylko czas renderingu jest zabójczy. Nie starcza chwili na poprawki :( Pozdrawiam Bacry
Obywatel Napisano 31 Styczeń 2005 Napisano 31 Styczeń 2005 Pierwszy plan zdecydowanie niedoswietlony. Gubia sie wszystkie szczegoly. Uwage przykuwaja nieistotne elementy, ktore sa jasniejsze od wazniejszego obiektu. Dzieje sie np. tak z pojazdem i dymem, oraz z niebem i budynkiem. Z cieniow w scenie wynika, ze slonce znajduje sie po lewej stronie, a tam niebo jest ciemniejsze. To chyba nie jest tak jak powinno byc ;-) Przy swiatlach przy wjezdzie sciana wyglada dziwnie - mozliwe ze to zamierzony efekt cieplego powietrza. Troche to nieczytelne. Swietnie wyglada wybuch - efektowny i dynamiczny. Z tego co pamietam pojazd tez prezentowal sie b. dobrze, tyle ze tego tutaj nie widac. Ekspozycja i jeszcze raz ekspozycja. Nie zostawiaj tego tak, zachecam do podrasowania tego obrazka :-)
Rekomendowane odpowiedzi