bieloon Napisano 11 Luty 2005 Napisano 11 Luty 2005 Witam. Zamieszczam tu moją pracę. W sumie jest to moja pierwsza kobitka jaką zrobiłem. Miałem nie dawć jej na forum, bo postać ma schrzanione proporcje. Jak ja modelowałem wszystko wydawało się w porzo ale po ustawieniu w scenie i oświetleniu wyszedł mały karakan, jakieś krotkie ręce i duża głowa. Ręce troche schowałem ale itak widać. W sumie to w tej pracce próbowałem poznać Mental ray'a, bo dotychczas na Scanlinie. Jakość obrazka jest słaba bo musiałem skonwertować go do jak najmniejszych rozmiarów, ale i tak coś widać.
giorgione Napisano 11 Luty 2005 Napisano 11 Luty 2005 Witam Gratulacje Pierwszej Kobitki - Renderek Bardzo Fajny Niestetyb Nie UdaŁo Ci Sie UniknĄĆ Paru BugÓw - Widocznych Przwerwaznie Na 2 Pracy - Strasznie Gruba Szyja - Niewymiarowa W Stosunku Do Reszty CiaŁa. Wydaje Sie Ze GŁowa Tez Jest Za DuŻa - Albo WŁosy SprawiajĄ Takie WraŻenie. nO I TWARZ NA RAZIE WYDAJE SIE ZE TO PEŁOWYMIAROWA LALKA. Mimo To To KawaŁ Dobrej Roboty JeŚli Chodzi O Renderek. BRAWO ZA ŚWIATŁO. Pozdr Giorgione
Vorek Napisano 11 Luty 2005 Napisano 11 Luty 2005 Rnederek piękny gratulacje, postaraj się coś wrzucić z lepszą kompresją. Nie pasuje mi tyklo kadrowanie, paskudnie ucięte stopy i trochę ciasny kadr, głównie drzwi też przycięte nieładnie. Oświetlenie jak najbardziej się udało i dodaje pracy kilmat. Pozdrawiam
Damian Napisano 11 Luty 2005 Napisano 11 Luty 2005 nie jest zle, cociaz ja nic nie widze bo kompresja zjadła połowe obrazka, daj jpg z 15% kompresji i rozdziałkę 800/600 i bedzie gites. jak dasz lepsza jakość to napisze coś wiecej ;)
Salvator Napisano 11 Luty 2005 Napisano 11 Luty 2005 jak na pierwszą kobitkę, to świetnie, w dodatku te met-artowe klimaty :> kocham to. Mimo słabego modellingu, dużej kompresji, małego rozmiaru obrazka i niedopracowanego oświetlenia wygląda jakimś cudem dobrze. gratuluję.
Ania Napisano 11 Luty 2005 Napisano 11 Luty 2005 mimo wszystko niezle. jak ty to komprymowales? zapisuj render z maksa jako .bmp, i komprymuj do .jpg w photoshopie albo corelu, nie w samym maksie, bedzie lepiej. (np. w corelu masz mozliwosc zobaczyc wielkosc i jakosc obrazka w zaleznosci od ilosci kompresji zanim zkompresujesz).
AravaL Napisano 11 Luty 2005 Napisano 11 Luty 2005 Cialo bardzo fajnie wymodelowane! Tylko ta poza sprawia, ze wyglada jakos sztucznie (szczegolnie ustawienie glowy i twarz). Sam pomysl sceny i oswietlenia jak najbardziej ok. :)
Tomek Kosiorek Napisano 11 Luty 2005 Napisano 11 Luty 2005 fajne tylko cialo nastolatki a twazr 40ki:)
Obywatel Napisano 11 Luty 2005 Napisano 11 Luty 2005 Wydaje mi się, że gdybyś nieco zmienił ułożenie głowy to lalka by ożyła.
bieloon Napisano 16 Luty 2005 Autor Napisano 16 Luty 2005 Witam. Podmieniłem obrazek w pierwszym poscie. Lepsza jakość i troche zmieniona poza i model troche poprawiłem. Moim zdaniem wygla troche lepiej.
Salvator Napisano 16 Luty 2005 Napisano 16 Luty 2005 wszydko dobrze poza brzuchem i warzą która odsłoniła w tej pozie swoją kanciastość. Brzuch w tej pozycji zachowuje się troszkę inaczej, ale raczej nie uda ci się tego osiągnąć przy tej siatce :/ ale jest i tak dużo lepiej, chociaż ucieszyłbym się z większej rozdzielczośći i mniejszej kompresji ;] zamieść np. na imageshack.us i wstaw jako IMG. pozdro
lpshinoda Napisano 16 Luty 2005 Napisano 16 Luty 2005 bardzo mi się podoba, choć daje się zauważyć parę BUG'ów, jej prawa stopa jest jakaś kańciacta, również jej prawe ramię w okolicy bicepsa jakieś nie takie jak powinno być, pępek chyba trochę za wysoko, poza tym w siatce masz liczne 5-ciokąty, na przykład w okolicy wyżej wspomnianego pępka, postaraj się używać tylko 4-rokątów, poza tym siatka jakoś tak się zniekształciła i wygląda to z tej perspektywy którą zaprezentowałeś, jakby miała nirówne piersi:):):) to na tyle, ale ogólnie jest git pozdro
asfalton Napisano 16 Luty 2005 Napisano 16 Luty 2005 ona ma dziwna twarz :D pozatym wszystko cycuś glancuś
streaker Napisano 16 Luty 2005 Napisano 16 Luty 2005 obrócenie twarzy byłoby bardzo dobrym pomysłem, na siatce wyglada całkiem nieźle, niestety na renderze już nie, teksturki na drzwiach i podłodze sie porozciagane i nieciekawe. Udało ci sie za to uzyskać ciekawy klimat i chwała ci za to, bo to klucz do robienia prac, które ludzie beda chciali ogladac. pozdro
Damian Napisano 16 Luty 2005 Napisano 16 Luty 2005 hmmm cos chyba pierś zle przyrigowałeś do kregosłopa, chodzi o ta prawą (jej prawą)...
prabab Napisano 17 Luty 2005 Napisano 17 Luty 2005 Ciało jakiegoś mutanta z czarnobyla :D... Wygląda jak gumowa lalka. Bardzo ładny render poza tym.
uncle Napisano 17 Luty 2005 Napisano 17 Luty 2005 mimo wszystko niezle. jak ty to komprymowales? zapisuj render z maksa jako .bmp, i komprymuj do .jpg w photoshopie albo corelu, ... ciekawe slowo niepowiem O_o
Salvator Napisano 17 Luty 2005 Napisano 17 Luty 2005 komprymować techn. tłoczyć, sprężać; zacieśniać, redukować. pozdro .
uncle Napisano 17 Luty 2005 Napisano 17 Luty 2005 znam jezyk polski jako tako ponaddo umiem kojazyc rzeczy :X
darkelf Napisano 17 Luty 2005 Napisano 17 Luty 2005 aniu, ale subtelna prowokacja :>. plastyczna praca nawet. mimo brakow, masz czuja.
Ania Napisano 17 Luty 2005 Napisano 17 Luty 2005 aj czepiacie sie, ja sie fizyki ucze nie polskiego wiec prosze o wyrozumialosc ze takich subtelnosci nie widze. druga wersja lepsza. ladne swiatlo.
Gość raminez Napisano 24 Luty 2005 Napisano 24 Luty 2005 fajny pomysl ...wykonanie mim zdaniem zaduzo noise ..a model no coz ..wyglada przyzwoicie ..jest to twoja pierwsza "Pani Model"...a zarzuty wobec tej panii sa wiec nienamiejscu ...:) pozdrawiam
Rekomendowane odpowiedzi