Skocz do zawartości

Postać 3D:ona


Rekomendowane odpowiedzi

Witam. Zamieszczam tu moją pracę. W sumie jest to moja pierwsza kobitka jaką zrobiłem. Miałem nie dawć jej na forum, bo postać ma schrzanione proporcje. Jak ja modelowałem wszystko wydawało się w porzo ale po ustawieniu w scenie i oświetleniu wyszedł mały karakan, jakieś krotkie ręce i duża głowa. Ręce troche schowałem ale itak widać. W sumie to w tej pracce próbowałem poznać Mental ray'a, bo dotychczas na Scanlinie. Jakość obrazka jest słaba bo musiałem skonwertować go do jak najmniejszych rozmiarów, ale i tak coś widać.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Odpowiedzi 22
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Witam

Gratulacje Pierwszej Kobitki - Renderek Bardzo Fajny

Niestetyb Nie UdaŁo Ci Sie UniknĄĆ Paru BugÓw - Widocznych Przwerwaznie Na 2 Pracy - Strasznie Gruba Szyja - Niewymiarowa W Stosunku Do Reszty CiaŁa.

Wydaje Sie Ze GŁowa Tez Jest Za DuŻa - Albo WŁosy SprawiajĄ Takie WraŻenie. nO I TWARZ NA RAZIE WYDAJE SIE ZE TO PEŁOWYMIAROWA LALKA.

 

Mimo To To KawaŁ Dobrej Roboty JeŚli Chodzi O Renderek. BRAWO ZA ŚWIATŁO.

 

Pozdr

Giorgione

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Rnederek piękny gratulacje, postaraj się coś wrzucić z lepszą kompresją. Nie pasuje mi tyklo kadrowanie, paskudnie ucięte stopy i trochę ciasny kadr, głównie drzwi też przycięte nieładnie.

 

Oświetlenie jak najbardziej się udało i dodaje pracy kilmat.

 

Pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

jak na pierwszą kobitkę, to świetnie, w dodatku te met-artowe klimaty :> kocham to. Mimo słabego modellingu, dużej kompresji, małego rozmiaru obrazka i niedopracowanego oświetlenia wygląda jakimś cudem dobrze.

gratuluję.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

mimo wszystko niezle.

jak ty to komprymowales? zapisuj render z maksa jako .bmp, i komprymuj do .jpg w photoshopie albo corelu, nie w samym maksie, bedzie lepiej. (np. w corelu masz mozliwosc zobaczyc wielkosc i jakosc obrazka w zaleznosci od ilosci kompresji zanim zkompresujesz).

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

wszydko dobrze poza brzuchem i warzą która odsłoniła w tej pozie swoją kanciastość. Brzuch w tej pozycji zachowuje się troszkę inaczej, ale raczej nie uda ci się tego osiągnąć przy tej siatce :/

ale jest i tak dużo lepiej, chociaż ucieszyłbym się z większej rozdzielczośći i mniejszej kompresji ;] zamieść np. na imageshack.us i wstaw jako IMG.

pozdro

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

bardzo mi się podoba, choć daje się zauważyć parę BUG'ów, jej prawa stopa jest jakaś kańciacta, również jej prawe ramię w okolicy bicepsa jakieś nie takie jak powinno być, pępek chyba trochę za wysoko, poza tym w siatce masz liczne 5-ciokąty, na przykład w okolicy wyżej wspomnianego pępka, postaraj się używać tylko 4-rokątów, poza tym siatka jakoś tak się zniekształciła i wygląda to z tej perspektywy którą zaprezentowałeś, jakby miała nirówne piersi:):):)

to na tyle, ale ogólnie jest git

 

pozdro

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

obrócenie twarzy byłoby bardzo dobrym pomysłem, na siatce wyglada całkiem nieźle, niestety na renderze już nie, teksturki na drzwiach i podłodze sie porozciagane i nieciekawe. Udało ci sie za to uzyskać ciekawy klimat i chwała ci za to, bo to klucz do robienia prac, które ludzie beda chciali ogladac.

pozdro

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość raminez

fajny pomysl ...wykonanie mim zdaniem zaduzo noise ..a model no coz ..wyglada przyzwoicie ..jest to twoja pierwsza "Pani Model"...a zarzuty wobec tej panii sa wiec nienamiejscu ...:) pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach




×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności