kykos Napisano 21 Marzec 2005 Napisano 21 Marzec 2005 This is my first "3d batle"and at the beginning i couldn't decide what I will do. After some though i decided for "Forgotten cove" That cove was abandonet long time ago. So you can see there : rusty cutters, some damaged houses\store houses, an old bridge...and even abandonet light house in the background. All models were made in "3D STUDIO MAX"(Only mountains were made in "Vue d'Esprit") The entire scene was made on my desing. I didn't follow the example of somebody. I hope so It isn't so bad scene at all. Thank's for reading.:) Ps.(I apologize for all mistakes in the text.)
Leru Napisano 21 Marzec 2005 Napisano 21 Marzec 2005 witam w Bitwie, życzę powodzenia :) uzupełnij jednak pierwszy post o troszkę bardziej szczegółowy opis tego co robisz, może coś wspomnieć o technice ?
kykos Napisano 22 Marzec 2005 Autor Napisano 22 Marzec 2005 Mały update :) Planuje uzupełnić zatoczke i dodać do projektu pare dodatków mianowićie : Wrak statku, most wiszący, narazie to tyle.
JunioR Napisano 26 Marzec 2005 Napisano 26 Marzec 2005 witam praca zapowiada sie fajnie lecz textury gor sa kiepskie, wygladaja jak textury z Bryce`a. I oczywiscie zycze powodzenia !
RK Napisano 26 Marzec 2005 Napisano 26 Marzec 2005 To nie Bryce, to Vue D'Espirit. Niebo Rainy Alaska, materiał na górach 10_grass_and_rock.mat z biblioteki standardowej... Od otwarcie programu do końca renderu jakieś... 10 minut, zakładając że góry były ręcznie modelowane.
kykos Napisano 26 Marzec 2005 Autor Napisano 26 Marzec 2005 malutki update :) dodałem do projektu zniszczony most łączący dwie skały (model wykonany w 3dstudio max) i łódke (łódka to model z programu vue d'esprit) lódz ta zostanie w przyszłośći zastąpiona moim własnym modelem wykonanym w 3dstudio max.
kykos Napisano 26 Marzec 2005 Autor Napisano 26 Marzec 2005 To nie Bryce, to Vue D'Espirit. Niebo Rainy Alaska, materiał na górach 10_grass_and_rock.mat z biblioteki standardowej... Od otwarcie programu do końca renderu jakieś... 10 minut, zakładając że góry były ręcznie modelowane. I co z tego że 10 minut, liczy się efekt, skorzystałem z tego programu bo niewidziałem sensu męczenia się z modelowaniem gór w 3dmax, w Vue D'Espirt robi się to szybko a efekty są zadowalające (Trzeba sobie ułatwiać życie;) ) a poza tym tekstury standardowe są chwilowe i zamierzam je w przyszłości zmienić. Pozdrawiam.
slayer2004 Napisano 26 Marzec 2005 Napisano 26 Marzec 2005 Ten mostek chyba jest troche za duży, albo góry za małe.
Leru Napisano 27 Marzec 2005 Napisano 27 Marzec 2005 szkoda, że poszedłeś na łatwiznę bo góry wyglądają szablonowo (ich tekstura). Kadr też możnaby wydłużyć w poziomie. Pokazać więcej przestrzeni z prawej i troszkę z lewej.
Tores Napisano 27 Marzec 2005 Napisano 27 Marzec 2005 Zgadzm się z Slayerem. Proporcje są zwalone. Zresztą nie wiadomo po co ten most jest wogóle.
kykos Napisano 27 Marzec 2005 Autor Napisano 27 Marzec 2005 ...Zresztą nie wiadomo po co ten most jest wogóle. Teraz już wiadomo:) prowadzi on do opuszczonej latarni morskiej. (Proporcie mostka zostały poprawione i ujęcie nieco inne) Wszystkim dziękuje za uwagi i porady. Pozdrawiam.
Altus Napisano 27 Marzec 2005 Napisano 27 Marzec 2005 Tak na poczatek to prosilbym cie zebys dawal troche wieksze renderki, bo na tych malo widac :(. Mostek idzie w linii prostej na druga wyspe, moglby byc troche zakrzywiony do dolu (rzecz jasne) :)). Tak ogolnie napewno jak skonczysz to fajna pracka :) Sciagnij sobie wiesz co ;)
kykos Napisano 27 Marzec 2005 Autor Napisano 27 Marzec 2005 mały update :) Mostek został "zakrzywiony do dołu":) A renderek jest teraz nieco większy.
JunioR Napisano 27 Marzec 2005 Napisano 27 Marzec 2005 oj z tym mostem to troszke przegiecie, nigdy nie widzialem takiego mostu w lini prostej, on musi zwisac ! pozdro ;)
hcpiter Napisano 27 Marzec 2005 Napisano 27 Marzec 2005 Witam materiał skał dosc toporny i kazda skała ma taki sam. Most ma jakies tam zakrzywienie, jednak ma zakonczenie widoczne i to nie pasuje moze postaw jakis pal . powodzenia
kykos Napisano 27 Marzec 2005 Autor Napisano 27 Marzec 2005 mały update :) zmieniłem teksturki niektórych skał (wydaje mi się że już nie są takie toporne) , niestety są to nadal tekstury standardowe:(. Prubowałem sam zrobić jakieś teksturki, ale nic z tego :(. Jeżeli ktoś zna jakieś tutoriale co do teksturowania ( zwłaszcza skał), to bardzo prosze o namiary. Pozdrawiam.
kykos Napisano 28 Marzec 2005 Autor Napisano 28 Marzec 2005 coś tu ostatnio spokojnie, żadnych nowych postów:( Trudno... oto kolejny update. Dodałem wrak statku a mianowicie jakiegoś tam kutra;) (Renderek jest teraz lepszej jakości i w większej rozdzielczości). Może teraz ktoś to skomentuje:) Pozdrawiam.
slayer2004 Napisano 28 Marzec 2005 Napisano 28 Marzec 2005 ten kuter dziwny jakiś taki.... Pracuj dalej. Jeszcze sporo roboty Cię czeka. Pozdro
Altus Napisano 29 Marzec 2005 Napisano 29 Marzec 2005 Kuter fajny tylko moze by go tak troche bardziej rozwalic :). Fajna ma texture.
kykos Napisano 29 Marzec 2005 Autor Napisano 29 Marzec 2005 Kuter fajny tylko moze by go tak troche bardziej rozwalic ... Sie pomyśli ;) A na razie nieco go zmodyfikowałem i dorobiłem pare rzeczy do wraku kutra (nazwałem go "kuter pościgowy burza":) Dzięki za posty. Pozdrawiam.
JunioR Napisano 29 Marzec 2005 Napisano 29 Marzec 2005 witam, wydaje mi sie ze lepiej by to wygladalo gdyby statek rozbil sie o jakas skale i bylo by to widoczne.
Badyl Napisano 29 Marzec 2005 Napisano 29 Marzec 2005 conajmniej dziwny ten 'kuter', a najdziwniejszy jest dzwon...
KoMic Napisano 29 Marzec 2005 Napisano 29 Marzec 2005 nie chce zniechecac,,,, ale,,,,...troche to wszytko nei tszyma sie kupy
kykos Napisano 30 Marzec 2005 Autor Napisano 30 Marzec 2005 mały update:) Zmieniłem nieco widok. Może teraz lepiej to wygląda. Co jest w tym kutrze takiego dziwnego? To po prostu kuter rybacki przerobiony na kuter opancerzony:D Co do mostka to, liny zostaną pogrubione
hcpiter Napisano 30 Marzec 2005 Napisano 30 Marzec 2005 No zmiana perspektywy było strzałem w 10 ! ale kuter powinienes zmienic np: na drewniany okret albo chociaz zmienic jego texturki :P
Altus Napisano 30 Marzec 2005 Napisano 30 Marzec 2005 No teraz to jest wypasiaste, coraz lepiej ci idzie:) Tylko kuter jeszcze bardziej rozwalic, wymienic texturki gor i bedzie elegancko. hmmmmmm a moze by zmazac ten drugi mostek w oddali i dac cos innego ? Nie zapomnij wiesz czego :)
Badyl Napisano 31 Marzec 2005 Napisano 31 Marzec 2005 smiesznie by wygladalo, jakbys zamiast kutra, w tym samym miejscu zrobil wystajacy troszke nad wode kiosk łodzi podwodnej :). a czemu kuter dziwny? no po prostu nie wyglada specjalnie na kuter, moze to wina zbyt wysokiej nadbudowki...
kykos Napisano 1 Kwiecień 2005 Autor Napisano 1 Kwiecień 2005 Mały update:) Kolejny renderek. Co o nim sądzicie ? Czekam na wasze opinie:)
JunioR Napisano 1 Kwiecień 2005 Napisano 1 Kwiecień 2005 O coraz przyjemniej oby tak dalej ! tylko tamten bruch "wieloryba" tam nie pasuje.( chodzi mi o statek czy cos odwrocone do gory dnem )
Ania Napisano 1 Kwiecień 2005 Napisano 1 Kwiecień 2005 z kazdym updejtem atmosfera lepsza. tylko pewne detale irytuja. pniaki i skaly powinny miec inny kolor tam gdzie sie stykaja z woda, i ewentualnie jakies porosty. na mostku (tym na linach) deska czwarta od lewej trzyma sie tylko jednym bokiem, powinna zwisac. nie jestem pewna czy te deski na linach to mostek. kuter chyba powinien miec szybe w przedniej sciance budki, zeby kapitan widzial dokad jedzie.
kykos Napisano 1 Kwiecień 2005 Autor Napisano 1 Kwiecień 2005 ... pniaki i skaly powinny miec inny kolor tam gdzie sie stykaja z woda, i ewentualnie jakies porosty. Niestety teksturki to na razie moja pięta achillesowa:( Za bardzo nie wiem jak to zrobić. na mostku (tym na linach) deska czwarta od lewej trzyma sie tylko jednym bokiem, powinna zwisac. nie jestem pewna czy te deski na linach to mostek. Mostek zostanie w najbliższym czasie całkowicie zmieniony:) kuter chyba powinien miec szybe w przedniej sciance budki, zeby kapitan widzial dokad jedzie. Kuter ma szybe tyle tylko że nie jest ona za bardzo widoczna. Dzięki za wszystkie posty. Pozdrawiam.
Ania Napisano 2 Kwiecień 2005 Napisano 2 Kwiecień 2005 co do teksturek: zrob blend material (klikasz na przycisk standard i zmieniasz), i jako maske daj jakis gradient ramp (czarny przy wodzie i bialy wyzej), i zrob dwa odzielne materialy na gorna i dolna czesc skaly.
kykos Napisano 2 Kwiecień 2005 Autor Napisano 2 Kwiecień 2005 Kolejny Render:) z paroma nowościami. Czekam na komentarze. (Nad teksturkami się jeszcze pobawie;) )
Altus Napisano 3 Kwiecień 2005 Napisano 3 Kwiecień 2005 No coraz lepiej. Tylko proponowal bym to lepiej oswietlic. Te drewno jest, takie jakby troche "zbyt haotyczne".
slayer2004 Napisano 3 Kwiecień 2005 Napisano 3 Kwiecień 2005 Lepiej. Liny na moście na pierwszym planie chyba trochę za grube.
DarCon Napisano 3 Kwiecień 2005 Napisano 3 Kwiecień 2005 Za wiele elementów wygląda masywnie,pomosty są zbyt gęsto rozbudowane palami,zredukuj ilość pali.Deski między palami nie mają racji bytu chyba że montaż ich bedzie wytłumaczalny przez konstruktora ;)
kykos Napisano 5 Kwiecień 2005 Autor Napisano 5 Kwiecień 2005 kolejny tym razem malutki update:) Zmieniłem nieco oświetlenie mojej sceny. Co wy na to? Jest lepiej czy gorzej? Czekam na wasze opinie. Pozdrawiam.(ps nie wyrenderowałem do końca ponieważ "wyskoczyło" mi z programu:(
streaker Napisano 5 Kwiecień 2005 Napisano 5 Kwiecień 2005 Jest lepiej, co nie znaczy, że jest dobrze, texturki ciągle leżą, nieprzyjemnie mi sie wogóle na to patrzy, materiał chatki np. strasznie zaszumionu, deski na moście. Jakiś leciutki (ale bardzo leciutki dof). Znaczy sie nie chodzi mi dokładnie o dofa, a raczej o atmosfere, czyli żeby to co daleko nie tylko lekko rozmyte, ale tez wyblakłe.
Master Kiełbaster Napisano 7 Kwiecień 2005 Napisano 7 Kwiecień 2005 deski nie powinny rdzewieć ;p te deski z których jest domek są chyba za szerokie
KoMic Napisano 7 Kwiecień 2005 Napisano 7 Kwiecień 2005 Jak dla mnie postep prac jest bardzo zadowalajacy,,, z pracki beznadziejnej zrobiles calkiem interesujaca scenke, fakt ze jesczze jej brakuje tu i tam, proporcje gora reszta sa zwalone, ale juz przyjemnie sie na to patszy,,, gratulacje i dzialaj dalej, zycze 2 etapu,,,cu
RA Napisano 7 Kwiecień 2005 Napisano 7 Kwiecień 2005 Byloby calkiem fajnie, ale ta ziarnistosc calej sceny jest drazniaca... pozdrawiam
Ania Napisano 7 Kwiecień 2005 Napisano 7 Kwiecień 2005 swiatlo jest teraz lepsze. dodaj ciut wiecej fog. skala posrodku ma kwadratowa podstawe, skaly z planu przedniego zreszta chyba tez, ksztalt podstawy powinien byc ziemniakowaty.
kykos Napisano 8 Kwiecień 2005 Autor Napisano 8 Kwiecień 2005 kolejny update:) Zmieniłem pare rzeczy. Jak myślicie, teraz jest lepiej? Czekam na wasze opinie. Pozdrawiam ps.skałe poprawie w najbliższym czasie.;)
kykos Napisano 9 Kwiecień 2005 Autor Napisano 9 Kwiecień 2005 Kolejny update:) Co o tym myślicie? Czekam na wasze uwagi. Pozdrawiam.
kykos Napisano 12 Kwiecień 2005 Autor Napisano 12 Kwiecień 2005 Coś tu ostatnio cicho... nie ma nowych postów... na pewno macie jakieś uwagi, porady, pomysły. (Bo mnie się wyczerpały;) ) Pozdrawiam.
mort Napisano 12 Kwiecień 2005 Napisano 12 Kwiecień 2005 górna chatka wicąż wisi w powierzu...i zrób cosz tym noisem bo to psuje odbiór całej sceny, oczy szybko się męczą i człowiekowi odechciewa sie patrzeć na to :) ale scenka taka przyjemna, ja bym zrobił jawczesym rankiem, z jakimśsłabym światłem i mgłą albo wieczorkiem bardzo późnym :) pozdrawiam i życzę powodzenia :) >Morti
Polik Napisano 12 Kwiecień 2005 Napisano 12 Kwiecień 2005 Skoro nikt ci nie chce nic napisac to zebys sie nie obrazil to ja ci cos napisze :) Rzeczy ktore mi sie nie podobaja: kutry jak dla mnie wisza jakos tak dziwnie w powietrzu, jak juz wspomniala Ania C o chatce, moze u ciebie w programie jest zawieszona na tej skale ale na obrazku wyglada zupelnie inaczej no i te skaly w plenerze sa niebardzo naturalne. Rzeczy ktore mi sie podobaja: przede wszystkim woda (fajna taka rownikowa :)), skaly ktore sa blizej nas a szczegolnie ta wystajaca po lewej kolo chatki jest good, i ten mostek z pali tez jest spoko. Moje propozycje: Fajnie jakbys dodal cos na tych blizszych skalach pod wiszacym mostem np. jakies zarosla, krzaki albo chociaz trawke. Tak samo z mostem - przeciez moze byc porosniety jakimis tam pnaczami :) No i jakbys sprobowal unaturlanic te skaly w tle to by juz bylo bardzo dobrze. No to pracuj, pracuj i pokaz nam jak sie wygrywa bitwe!!! ;)
Vegavin Napisano 13 Kwiecień 2005 Napisano 13 Kwiecień 2005 Wydaje mi sie, ze pracka nie ma glownego tematu. Wzrok biega po wszystkich obiektach i nie ma sie gdzie zarzymac. Zmienilbym polozenie kamery tak, zeby ujac jakis jeden glowny element, na ktorym moznaby sie skupic.
Rekomendowane odpowiedzi