Jump to content

zapomniane miejsca :"Forgotten cove"


Recommended Posts

This is my first "3d batle"and at the beginning i couldn't decide what I will do.

After some though i decided for "Forgotten cove"

That cove was abandonet long time ago.

So you can see there : rusty cutters, some damaged houses\store houses,

an old bridge...and even abandonet light house in the background.

All models were made in "3D STUDIO MAX"(Only mountains were made in "Vue d'Esprit")

The entire scene was made on my desing. I didn't follow the example of somebody.

 

I hope so It isn't so bad scene at all.

Thank's for reading.:)

Ps.(I apologize for all mistakes in the text.)

 

zatoczka%20zapomniana15.jpg

Link to comment
Share on other sites

To nie Bryce, to Vue D'Espirit. Niebo Rainy Alaska, materiał na górach 10_grass_and_rock.mat z biblioteki standardowej... Od otwarcie programu do końca renderu jakieś... 10 minut, zakładając że góry były ręcznie modelowane.

Link to comment
Share on other sites

malutki update :)

 

dodałem do projektu zniszczony most łączący dwie skały (model wykonany w 3dstudio max)

i łódke (łódka to model z programu vue d'esprit) lódz ta zostanie w przyszłośći zastąpiona

moim własnym modelem wykonanym w 3dstudio max.

Link to comment
Share on other sites

To nie Bryce, to Vue D'Espirit. Niebo Rainy Alaska, materiał na górach 10_grass_and_rock.mat z biblioteki standardowej... Od otwarcie programu do końca renderu jakieś... 10 minut, zakładając że góry były ręcznie modelowane.

 

I co z tego że 10 minut, liczy się efekt, skorzystałem z tego programu bo niewidziałem

sensu męczenia się z modelowaniem gór w 3dmax, w Vue D'Espirt robi się to szybko

a efekty są zadowalające (Trzeba sobie ułatwiać życie;) ) a poza tym tekstury standardowe są chwilowe i zamierzam je w przyszłości zmienić.

 

Pozdrawiam.

Link to comment
Share on other sites

...Zresztą nie wiadomo po co ten most jest wogóle.

 

Teraz już wiadomo:) prowadzi on do opuszczonej latarni morskiej.

(Proporcie mostka zostały poprawione i ujęcie nieco inne)

 

Wszystkim dziękuje za uwagi i porady.

 

Pozdrawiam.

Link to comment
Share on other sites

Tak na poczatek to prosilbym cie zebys dawal troche wieksze renderki, bo na tych malo widac :(. Mostek idzie w linii prostej na druga wyspe, moglby byc troche zakrzywiony do dolu (rzecz jasne) :)). Tak ogolnie napewno jak skonczysz to fajna pracka :) Sciagnij sobie wiesz co ;)

Link to comment
Share on other sites

mały update :)

 

zmieniłem teksturki niektórych skał

(wydaje mi się że już nie są takie toporne) ,

niestety są to nadal tekstury standardowe:(.

Prubowałem sam zrobić jakieś teksturki, ale nic z tego :(.

Jeżeli ktoś zna jakieś tutoriale co do teksturowania ( zwłaszcza skał), to bardzo prosze o namiary.

 

Pozdrawiam.

Link to comment
Share on other sites

coś tu ostatnio spokojnie, żadnych nowych postów:(

 

Trudno... oto kolejny update.

Dodałem wrak statku a mianowicie jakiegoś tam kutra;)

(Renderek jest teraz lepszej jakości i w większej rozdzielczości).

 

Może teraz ktoś to skomentuje:)

Pozdrawiam.

zapomniana zatoczka.jpg

Link to comment
Share on other sites

Kuter fajny tylko moze by go tak troche bardziej rozwalic ...

Sie pomyśli ;)

 

A na razie nieco go zmodyfikowałem i dorobiłem pare rzeczy do wraku kutra (nazwałem go "kuter pościgowy burza":)

 

Dzięki za posty.

Pozdrawiam.

zapomniana%20zatoczka2.jpg

Link to comment
Share on other sites

mały update:)

 

Zmieniłem nieco widok.

Może teraz lepiej to wygląda.

Co jest w tym kutrze takiego dziwnego?

To po prostu kuter rybacki przerobiony na kuter opancerzony:D

Co do mostka to, liny zostaną pogrubione

zapomniana%20zatoczka5.jpg

Link to comment
Share on other sites

No teraz to jest wypasiaste, coraz lepiej ci idzie:) Tylko kuter jeszcze bardziej rozwalic, wymienic texturki gor i bedzie elegancko. hmmmmmm a moze by zmazac ten drugi mostek w oddali i dac cos innego ?

Nie zapomnij wiesz czego :)

Link to comment
Share on other sites

smiesznie by wygladalo, jakbys zamiast kutra, w tym samym miejscu zrobil wystajacy troszke nad wode kiosk łodzi podwodnej :).

a czemu kuter dziwny? no po prostu nie wyglada specjalnie na kuter, moze to wina zbyt wysokiej nadbudowki...

Link to comment
Share on other sites

z kazdym updejtem atmosfera lepsza. tylko pewne detale irytuja.

 

pniaki i skaly powinny miec inny kolor tam gdzie sie stykaja z woda, i ewentualnie jakies porosty.

 

na mostku (tym na linach) deska czwarta od lewej trzyma sie tylko jednym bokiem, powinna zwisac.

nie jestem pewna czy te deski na linach to mostek.

 

kuter chyba powinien miec szybe w przedniej sciance budki, zeby kapitan widzial dokad jedzie.

Link to comment
Share on other sites

... pniaki i skaly powinny miec inny kolor tam gdzie sie stykaja z woda, i ewentualnie jakies porosty.

Niestety teksturki to na razie moja pięta achillesowa:(

Za bardzo nie wiem jak to zrobić.

 

 

na mostku (tym na linach) deska czwarta od lewej trzyma sie tylko jednym bokiem, powinna zwisac.

nie jestem pewna czy te deski na linach to mostek.

 

Mostek zostanie w najbliższym czasie całkowicie zmieniony:)

 

kuter chyba powinien miec szybe w przedniej sciance budki, zeby kapitan widzial dokad jedzie.

 

Kuter ma szybe tyle tylko że nie jest ona za bardzo widoczna.

 

Dzięki za wszystkie posty.

Pozdrawiam.

Link to comment
Share on other sites

co do teksturek: zrob blend material (klikasz na przycisk standard i zmieniasz), i jako maske daj jakis gradient ramp (czarny przy wodzie i bialy wyzej), i zrob dwa odzielne materialy na gorna i dolna czesc skaly.

Link to comment
Share on other sites

Za wiele elementów wygląda masywnie,pomosty są zbyt gęsto rozbudowane palami,zredukuj ilość pali.Deski między palami nie mają racji bytu chyba że montaż ich bedzie wytłumaczalny przez konstruktora ;)

Link to comment
Share on other sites

kolejny tym razem malutki update:)

 

Zmieniłem nieco oświetlenie mojej sceny.

Co wy na to?

Jest lepiej czy gorzej?

Czekam na wasze opinie.

Pozdrawiam.(ps nie wyrenderowałem do końca ponieważ "wyskoczyło" mi z programu:(

zatoczka zapomniana8.jpg

Link to comment
Share on other sites

Jest lepiej, co nie znaczy, że jest dobrze, texturki ciągle leżą, nieprzyjemnie mi sie wogóle na to patrzy, materiał chatki np. strasznie zaszumionu, deski na moście.

Jakiś leciutki (ale bardzo leciutki dof). Znaczy sie nie chodzi mi dokładnie o dofa, a raczej o atmosfere, czyli żeby to co daleko nie tylko lekko rozmyte, ale tez wyblakłe.

Link to comment
Share on other sites

Jak dla mnie postep prac jest bardzo zadowalajacy,,, z pracki beznadziejnej zrobiles calkiem interesujaca scenke, fakt ze jesczze jej brakuje tu i tam, proporcje gora reszta sa zwalone, ale juz przyjemnie sie na to patszy,,, gratulacje i dzialaj dalej, zycze 2 etapu,,,cu

Link to comment
Share on other sites

górna chatka wicąż wisi w powierzu...i zrób cosz tym noisem bo to psuje odbiór całej sceny, oczy szybko się męczą i człowiekowi odechciewa sie patrzeć na to :)

ale scenka taka przyjemna, ja bym zrobił jawczesym rankiem, z jakimśsłabym światłem i mgłą albo wieczorkiem bardzo późnym :)

pozdrawiam i życzę powodzenia :)

>Morti

Link to comment
Share on other sites

Skoro nikt ci nie chce nic napisac to zebys sie nie obrazil to ja ci cos napisze :)

 

Rzeczy ktore mi sie nie podobaja: kutry jak dla mnie wisza jakos tak dziwnie w powietrzu, jak juz wspomniala Ania C o chatce, moze u ciebie w programie jest zawieszona na tej skale ale na obrazku wyglada zupelnie inaczej no i te skaly w plenerze sa niebardzo naturalne.

 

Rzeczy ktore mi sie podobaja: przede wszystkim woda (fajna taka rownikowa :)), skaly ktore sa blizej nas a szczegolnie ta wystajaca po lewej kolo chatki jest good, i ten mostek z pali tez jest spoko.

 

Moje propozycje: Fajnie jakbys dodal cos na tych blizszych skalach pod wiszacym mostem np. jakies zarosla, krzaki albo chociaz trawke. Tak samo z mostem - przeciez moze byc porosniety jakimis tam pnaczami :) No i jakbys sprobowal unaturlanic te skaly w tle to by juz bylo bardzo dobrze.

 

No to pracuj, pracuj i pokaz nam jak sie wygrywa bitwe!!! ;)

Link to comment
Share on other sites

 Share

×
×
  • Create New...

Important Information

We are using cookies. Read about our Privacy Policy