Jump to content
kykos

zapomniane miejsca :"Forgotten cove"

Recommended Posts

This is my first "3d batle"and at the beginning i couldn't decide what I will do.

After some though i decided for "Forgotten cove"

That cove was abandonet long time ago.

So you can see there : rusty cutters, some damaged houses\store houses,

an old bridge...and even abandonet light house in the background.

All models were made in "3D STUDIO MAX"(Only mountains were made in "Vue d'Esprit")

The entire scene was made on my desing. I didn't follow the example of somebody.

 

I hope so It isn't so bad scene at all.

Thank's for reading.:)

Ps.(I apologize for all mistakes in the text.)

 

zatoczka%20zapomniana15.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

witam w Bitwie, życzę powodzenia :)

uzupełnij jednak pierwszy post o troszkę bardziej szczegółowy opis tego co robisz, może coś wspomnieć o technice ?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mały update :)

 

Planuje uzupełnić zatoczke i dodać do projektu pare dodatków mianowićie :

Wrak statku, most wiszący, narazie to tyle.

Share this post


Link to post
Share on other sites

witam praca zapowiada sie fajnie lecz textury gor sa kiepskie, wygladaja jak textury z Bryce`a.

I oczywiscie zycze powodzenia !

Share this post


Link to post
Share on other sites

To nie Bryce, to Vue D'Espirit. Niebo Rainy Alaska, materiał na górach 10_grass_and_rock.mat z biblioteki standardowej... Od otwarcie programu do końca renderu jakieś... 10 minut, zakładając że góry były ręcznie modelowane.

Share this post


Link to post
Share on other sites

malutki update :)

 

dodałem do projektu zniszczony most łączący dwie skały (model wykonany w 3dstudio max)

i łódke (łódka to model z programu vue d'esprit) lódz ta zostanie w przyszłośći zastąpiona

moim własnym modelem wykonanym w 3dstudio max.

Share this post


Link to post
Share on other sites
To nie Bryce, to Vue D'Espirit. Niebo Rainy Alaska, materiał na górach 10_grass_and_rock.mat z biblioteki standardowej... Od otwarcie programu do końca renderu jakieś... 10 minut, zakładając że góry były ręcznie modelowane.

 

I co z tego że 10 minut, liczy się efekt, skorzystałem z tego programu bo niewidziałem

sensu męczenia się z modelowaniem gór w 3dmax, w Vue D'Espirt robi się to szybko

a efekty są zadowalające (Trzeba sobie ułatwiać życie;) ) a poza tym tekstury standardowe są chwilowe i zamierzam je w przyszłości zmienić.

 

Pozdrawiam.

Share this post


Link to post
Share on other sites

szkoda, że poszedłeś na łatwiznę bo góry wyglądają szablonowo (ich tekstura).

Kadr też możnaby wydłużyć w poziomie. Pokazać więcej przestrzeni z prawej i troszkę z lewej.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Zgadzm się z Slayerem. Proporcje są zwalone. Zresztą nie wiadomo po co ten most jest wogóle.

Share this post


Link to post
Share on other sites
...Zresztą nie wiadomo po co ten most jest wogóle.

 

Teraz już wiadomo:) prowadzi on do opuszczonej latarni morskiej.

(Proporcie mostka zostały poprawione i ujęcie nieco inne)

 

Wszystkim dziękuje za uwagi i porady.

 

Pozdrawiam.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Tak na poczatek to prosilbym cie zebys dawal troche wieksze renderki, bo na tych malo widac :(. Mostek idzie w linii prostej na druga wyspe, moglby byc troche zakrzywiony do dolu (rzecz jasne) :)). Tak ogolnie napewno jak skonczysz to fajna pracka :) Sciagnij sobie wiesz co ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

mały update :)

 

Mostek został "zakrzywiony do dołu":)

A renderek jest teraz nieco większy.

Share this post


Link to post
Share on other sites

oj z tym mostem to troszke przegiecie, nigdy nie widzialem takiego mostu w lini prostej, on musi zwisac !

pozdro ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Witam materiał skał dosc toporny i kazda skała ma taki sam.

Most ma jakies tam zakrzywienie, jednak ma zakonczenie widoczne i to nie pasuje moze postaw jakis pal .

powodzenia

Share this post


Link to post
Share on other sites

mały update :)

 

zmieniłem teksturki niektórych skał

(wydaje mi się że już nie są takie toporne) ,

niestety są to nadal tekstury standardowe:(.

Prubowałem sam zrobić jakieś teksturki, ale nic z tego :(.

Jeżeli ktoś zna jakieś tutoriale co do teksturowania ( zwłaszcza skał), to bardzo prosze o namiary.

 

Pozdrawiam.

Share this post


Link to post
Share on other sites

coś tu ostatnio spokojnie, żadnych nowych postów:(

 

Trudno... oto kolejny update.

Dodałem wrak statku a mianowicie jakiegoś tam kutra;)

(Renderek jest teraz lepszej jakości i w większej rozdzielczości).

 

Może teraz ktoś to skomentuje:)

Pozdrawiam.

zapomniana zatoczka.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

Kuter fajny tylko moze by go tak troche bardziej rozwalic :). Fajna ma texture.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Kuter fajny tylko moze by go tak troche bardziej rozwalic ...

Sie pomyśli ;)

 

A na razie nieco go zmodyfikowałem i dorobiłem pare rzeczy do wraku kutra (nazwałem go "kuter pościgowy burza":)

 

Dzięki za posty.

Pozdrawiam.

zapomniana%20zatoczka2.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

witam,

wydaje mi sie ze lepiej by to wygladalo gdyby statek rozbil sie o jakas skale i bylo by to widoczne.

Share this post


Link to post
Share on other sites

nie chce zniechecac,,,, ale,,,,...troche to wszytko nei tszyma sie kupy

Share this post


Link to post
Share on other sites

mały update:)

 

Zmieniłem nieco widok.

Może teraz lepiej to wygląda.

Co jest w tym kutrze takiego dziwnego?

To po prostu kuter rybacki przerobiony na kuter opancerzony:D

Co do mostka to, liny zostaną pogrubione

zapomniana%20zatoczka5.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

No zmiana perspektywy było strzałem w 10 !

ale kuter powinienes zmienic np: na drewniany okret

albo chociaz zmienic jego texturki :P

Share this post


Link to post
Share on other sites

×
×
  • Create New...

Important Information

We are using cookies. Read about our Privacy Policy