Napisano 9 Listopad 200420 l Pewnie juz wszyscy tam byli ale ja zapodam tu linki do wysmienitych tutoriali o malowaniu texturek, ktore znalazlem kiedy uczylem sie malowac texturke do Greeba. http://www.planetquake.com/polycount/cottages/qbranch/ http://www.planetquake.com/polycount/ http://cgtalk.com/showthread.php?t=61068 http://www.bobotheseal.com/ http://www.planetquake.com/skindom/features/cloth/index.shtml http://www.cgchat.com/forum/showthread.php?threadid=18643 http://www.seizure57.pwp.blueyonder.co.uk/tuts/cb.htm http://www.psionic3d.co.uk/ chcial bym zebyscie sie pochwalili co wy zmnalezliscie
Napisano 9 Listopad 200420 l super sprawa i super inicjatywa :) jak cos znajde u siebie w zbiorach to wrzucam odrazu.
Napisano 9 Listopad 200420 l Autor aha tu mam jescze tutka ktorego Soda gdziesz wyszperal na necie b fajny
Napisano 9 Listopad 200420 l Metoda jest naprawdę Cool!! Maluje się w PS na czarno biało i na to w overlayu warstwę z kolorem się narzuca:] Do tej pory jestem pod wrażeniem prostoty tej metody:]
Napisano 10 Listopad 200420 l ... z moich zbiorów ... ps. nie dawać tabletu ftorkowi, miał wacoma i popsuł :)
Napisano 17 Listopad 200420 l włoski by Ben Mathis: http://www.poopinmymouth.com/process/hair_tutorial/hair_01.htm
Napisano 27 Listopad 200420 l http://www.planetquake.com/polycount/cottages/b1ll/step_head_champ.jpg Nie będę załączać po pliczek duży jest, ale warto pooglądać.
Napisano 28 Listopad 200420 l Autor Kurde empeck jak widze kolejne tutki do dochodze do wniosku ze brak mi zdolnosci i talentu :(
Napisano 14 Grudzień 200420 l Hatred -> skąd ja to znam ;) http://www.planetunreal.com/identitycrisis/tutorials/skinning.shtml
Napisano 18 Marzec 200519 l Jak ktoś będzie malować samoloty to może mu się przyda: http://www.skinnersheaven.com/ kilka tutków do malowania textur do serii Il2
Napisano 18 Marzec 200519 l Dzięki Panowie za temat i linki :) w miare możliwości postaram się odwdzięczyć
Napisano 15 Kwiecień 200519 l Autor na takie cos ostatnio sie natknelem na CGtalk, workflow podobny do tego z gory
Napisano 15 Kwiecień 200519 l Moze dasz linka od razu do cgtalk'a i polycounta, sadze ze to wystarczy, tylko trzeba by przetrzepac cale forum. http://www.cgtalk.com http://www.polycount.com powinno styknac
Napisano 17 Kwiecień 200519 l Znalazłem na cgtalku, może się przyda, tutoriale stowrzone przez tucho z http://www.glest.org:
Napisano 13 Maj 200519 l ello. Bardzo fajne tutki. Mój problem polega na tym, iż chcę nauczyć się tworzyć teksturki do postaci i otoczenia w stylizacji cartoon. Chodzi o teksturki do gry. Najbardziej interesuje mnie uzyskanie efektu podobnego do tekstur gier w styly Rayman'a (2 i 3 część), Beyond Good & Evil ,Worms3d, i innego typy dobrych gier platformowych 3d. Nigdzie (jak narazie) nie mogę znajść żadnych tutek albo choćby jakichś wytycznych. Jeśli ktoś może mi pomoc to z góry thx.
Napisano 29 Maj 200519 l Autor troche to nie na czasie, ale skoro nikt sie nie wypowiedzial lepszy odemnie to moze ja cos zasugeruje: namaluj texturke kilkoma kolorami, potem pobaw sie burnem i dodgem samym, powinno wyjsc kreskowkowo
Napisano 16 Czerwiec 200519 l Jest gdzieś na necie może jakiś video tut do mapowania? Kurcze ja pomimo, ze czytam te tutki to dalej mapować nie potrafie :/
Napisano 17 Czerwiec 200519 l Autor mapowania znaczy sie rozkladania UVW? czy mapowaniu malowaniu texturek? bo wsumie ten topic byl tylko o malowaniu texturek ale jakis pankracy zmienil opis topiku
Napisano 17 Czerwiec 200519 l Gacu: http://www.max3d.pl/forum/showthread.php?t=4376 nie wiem czy widziałeś, według mnie jest bardzo fajny... Fakt, że to absolutne podstawy. Jakby ktoś miał inne to dołączam się do prośby o udostępnienie linków :D pozdrawiam :)
Napisano 17 Czerwiec 200519 l na http://www.3d-palace.com jest dobry (wedlug mnie) video tutek sam sie z niego uczylem:) pozdro
Napisano 17 Czerwiec 200519 l Autor czyli unwrapowanie :P macie to: http://www.ran3d.com/tutorials/k-bar/k-bar01.asp http://www.3dtotal.com/ffa/tutorials/max/joanofarc/joanmenu.asp ja sie z tego uczylem
Napisano 17 Czerwiec 200519 l Autor nom pop ma dobre tutki, ostatnio je sciaglem all :) polecam naprawde, a czego nie polecam to jakis automatycznych cudek ktore same unwrapuja recznie moze schodzi dluzej ale wszytko jest tam gdzie tego chcecie, wszytko tak jak chcecie i pelna kontrola, czyli to co w low poly najwazniejsze :D w glowie znasz na pamiec gdzie kazdy vortex dales :D
Napisano 17 Czerwiec 200519 l Aaaaa teraz to mnie przytłoczyliście ilością tutków ^^. Dzięki wielkie, tak chodziło o unwrap. Samą teksturke to jeszcze pół biedy bo już rysowałem to i owo, ale do mapowania cierpliwości nie nabrałem jeszcze :D, możliwe, że dzięki wam nabiorę ;).
Napisano 18 Czerwiec 200519 l tylko qrr czemu zadne .avi z tej strony nie dziala !! albo jest blad , albo slychac sam dzwiek ;/
Napisano 18 Czerwiec 200519 l Hatred - automatyczne cudo z Wings3d + późniejszy tweak ręczny jednak daje radę ;)
Napisano 18 Czerwiec 200519 l Autor kruca widzialem to kiedys w akcji ale jestem tak leniwy ze tego nei sprobowalem, sam niweim dlaczego :) sztuczka z reactorem tez jest niezla, chodz nigdy sie do neij nie przekonalem
Napisano 11 Sierpień 200519 l hej, wspominaliście kiedyś o pół automatycznym mapowaniu... Jakie znacie narzędzia do robienia czegoś takiego? Spróbowałem na razie texportera i musze przyznać że to bardzo przydatny plugin, ale nie ma większego zastosowania przy bardziej skomlikowanych bryłach - za dużo trzeba edytować. Jakie są jeszcze sposoby? pozdrawiam :)
Napisano 11 Sierpień 200519 l Sprawdziłem też automatyczne mapowanie w Wingsie (tutek Klicka :D) i również działa dobrze ale na bryłach takich jak np. twarz, natomiast z postacią miałby już problemy. Kakrotto - mógłbyś mi to przybliżyć? z tego co się zorientowałem to co podałeś to zupełnie oddzielne, płatne programy.
Napisano 12 Sierpień 200519 l automatyczne mapowanie w Wingsie sprawdza sie elgancko przy głowach jak i przy całych postaciach, nie ma zadnego problemu, jedyne co trza zrobić to zaznaczyc krawędzie w odpowiednich miejscach : ) co w sumie nie jest takie trudne kilka prób i troche logicznego myslenia, nic więcej nie potrzeba
Napisano 13 Sierpień 200519 l Faktycznie, zainteresowałem się bliżej tą metodą :) Wszystko jest bardzo ładnie pokazane w innym videotutku Klicka, do ściągnięcia tutaj - http://www.max3d.pl/forum/showthread.php?t=18013 thx :)
Napisano 31 Sierpień 200519 l Koniecznie obczajcie ten wątek na CG Talk http://forums.cgsociety.org/showthread.php?t=118130 Dużo genialnych tutków, z teksturowania, ale też z modelingu i normalmap... Dużo z nich znałem, ale kilka było dla mnie odkryciem ;) Miłej lektury :)
Napisano 26 Październik 200519 l tekstur? chodzi ci o ten napisy na sportowych etc? jeśli tak, sprawdź totaltextures v8
Napisano 26 Październik 200519 l niezabardzo, znam tą stronkę. Chodzi mi o coś takiego tylko że ja chciałbym sam zrobiś texturkę i to do Hondy Integry ale nie wiem jak
Napisano 26 Październik 200519 l Ja bym głosował na Photoshopa + niewielka ilość fotek. Bardzo ładnie taką texturkę można zrobić narządziami do selekcji + gradienty, albo po prostu namalować pędzlami. Najlepsze narzędzia to są dłonie i tablet.
Napisano 26 Październik 200519 l i jeszcze maskowanie plus efekty (outer glow na ten przyklad) i jeszcze sciezki sie przydaja do tych wszystkich rowkow :D pozdror i jeszcze - dlonie marki homosapiens a tablet wacoma :D hyhy narx - i jak cos ci sie urodzi w ten desen to daj znac :D
Napisano 10 Grudzień 200519 l http://www.photoshopgraphics.co.uk/decorlacebrushespage001.shtml rozne przydatne alphy, tzn. mozna tak to wykorzystac a tu http://www.8nero.net/brushes/index.htm "free and orginal p.szop brushes"
Napisano 31 Grudzień 200519 l http://www.planetquake.com/polycount/cottages/rorshach/index2.shtml ****** good textures > nie wiem jak wy ale ja masowo sciagam dobre , ba najlepsze textury\concepty a potem sie z nich ucze , wzoruje sie na nic. moze ktos powiedziec,ze sciagam ale to nie pravda, 1 nie robie tego 2 jak z 15 ograzkow polaczy sie pevne elementy, doda wlasna invencje i dotego nie wszystko wyjdzie jak powinno to nie wyjdzie cos nowego :o ps. nie ma jak pisac posty o 2:25
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto