Skocz do zawartości

Featured Replies

Napisano
  • Odpowiedzi 65
  • Wyświetleń 15,6k
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano
  • Autor

aha tu mam jescze tutka ktorego Soda gdziesz wyszperal na necie b fajny

Napisano

Metoda jest naprawdę Cool!!

Maluje się w PS na czarno biało i na to w overlayu warstwę z kolorem się narzuca:]

Do tej pory jestem pod wrażeniem prostoty tej metody:]

Napisano

... z moich zbiorów ...

 

ps. nie dawać tabletu ftorkowi, miał wacoma i popsuł :)

Napisano
  • Autor

Kurde empeck jak widze kolejne tutki do dochodze do wniosku ze brak mi zdolnosci i talentu :(

Napisano

Dzięki Panowie za temat i linki :) w miare możliwości postaram się odwdzięczyć

Napisano
  • Autor

na takie cos ostatnio sie natknelem na CGtalk, workflow podobny do tego z gory

Napisano

ello.

 

Bardzo fajne tutki.

Mój problem polega na tym, iż chcę nauczyć się tworzyć teksturki do postaci i otoczenia w stylizacji cartoon. Chodzi o teksturki do gry. Najbardziej interesuje mnie uzyskanie efektu podobnego do tekstur gier w styly Rayman'a (2 i 3 część), Beyond Good & Evil ,Worms3d, i innego typy dobrych gier platformowych 3d. Nigdzie (jak narazie) nie mogę znajść żadnych tutek albo choćby jakichś wytycznych. Jeśli ktoś może mi pomoc to z góry thx.

Napisano
  • Autor

troche to nie na czasie, ale skoro nikt sie nie wypowiedzial lepszy odemnie to moze ja cos zasugeruje: namaluj texturke kilkoma kolorami, potem pobaw sie burnem i dodgem samym, powinno wyjsc kreskowkowo

Napisano

Jest gdzieś na necie może jakiś video tut do mapowania? Kurcze ja pomimo, ze czytam te tutki to dalej mapować nie potrafie :/

Napisano
  • Autor

mapowania znaczy sie rozkladania UVW? czy mapowaniu malowaniu texturek? bo wsumie ten topic byl tylko o malowaniu texturek ale jakis pankracy zmienil opis topiku

Napisano
  • Autor

nom pop ma dobre tutki, ostatnio je sciaglem all :) polecam naprawde, a czego nie polecam to jakis automatycznych cudek ktore same unwrapuja recznie moze schodzi dluzej ale wszytko jest tam gdzie tego chcecie, wszytko tak jak chcecie i pelna kontrola, czyli to co w low poly najwazniejsze :D w glowie znasz na pamiec gdzie kazdy vortex dales :D

Napisano

Aaaaa teraz to mnie przytłoczyliście ilością tutków ^^. Dzięki wielkie, tak chodziło o unwrap. Samą teksturke to jeszcze pół biedy bo już rysowałem to i owo, ale do mapowania cierpliwości nie nabrałem jeszcze :D, możliwe, że dzięki wam nabiorę ;).

Napisano

Hatred - automatyczne cudo z Wings3d + późniejszy tweak ręczny jednak daje radę ;)

Napisano
  • Autor

kruca widzialem to kiedys w akcji ale jestem tak leniwy ze tego nei sprobowalem, sam niweim dlaczego :) sztuczka z reactorem tez jest niezla, chodz nigdy sie do neij nie przekonalem

Napisano

hej, wspominaliście kiedyś o pół automatycznym mapowaniu... Jakie znacie narzędzia do robienia czegoś takiego?

Spróbowałem na razie texportera i musze przyznać że to bardzo przydatny plugin, ale nie ma większego zastosowania przy bardziej skomlikowanych bryłach - za dużo trzeba edytować.

Jakie są jeszcze sposoby?

pozdrawiam :)

Napisano

Sprawdziłem też automatyczne mapowanie w Wingsie (tutek Klicka :D) i również działa dobrze ale na bryłach takich jak np. twarz, natomiast z postacią miałby już problemy.

 

Kakrotto - mógłbyś mi to przybliżyć? z tego co się zorientowałem to co podałeś to zupełnie oddzielne, płatne programy.

Napisano

automatyczne mapowanie w Wingsie sprawdza sie elgancko przy głowach jak i przy całych postaciach, nie ma zadnego problemu, jedyne co trza zrobić to zaznaczyc krawędzie w odpowiednich miejscach : ) co w sumie nie jest takie trudne kilka prób i troche logicznego myslenia, nic więcej nie potrzeba

Napisano

Witam!!

czy jest może jakiś tutorial o robieniu textur samochodu?

Napisano

tekstur? chodzi ci o ten napisy na sportowych etc?

jeśli tak, sprawdź totaltextures v8

Napisano

niezabardzo, znam tą stronkę. Chodzi mi o coś takiego

Galaxie.jpg

tylko że ja chciałbym sam zrobiś texturkę i to do Hondy Integry ale nie wiem jak

icon_sad.gif

Napisano

Ja bym głosował na Photoshopa + niewielka ilość fotek. Bardzo ładnie taką texturkę można zrobić narządziami do selekcji + gradienty, albo po prostu namalować pędzlami.

 

Najlepsze narzędzia to są dłonie i tablet.

Napisano

i jeszcze maskowanie plus efekty (outer glow na ten przyklad) i jeszcze sciezki sie przydaja do tych wszystkich rowkow :D

 

pozdror i jeszcze - dlonie marki homosapiens a tablet wacoma :D hyhy

 

narx - i jak cos ci sie urodzi w ten desen to daj znac :D

Napisano

http://www.planetquake.com/polycount/cottages/rorshach/index2.shtml ****** good textures > nie wiem jak wy ale ja masowo sciagam dobre , ba najlepsze textury\concepty a potem sie z nich ucze , wzoruje sie na nic. moze ktos powiedziec,ze sciagam ale to nie pravda, 1 nie robie tego 2 jak z 15 ograzkow polaczy sie pevne elementy, doda wlasna invencje i dotego nie wszystko wyjdzie jak powinno to nie wyjdzie cos nowego :o

ps. nie ma jak pisac posty o 2:25

Napisano

od żółtych ;), może sie komuś przyda

 

2093046mq.jpg

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności