Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

• Odpowiedzi 19
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano

206 coupe ? ;]

no troszke ci nie wyszlo ... a skoro mowisz ze sporo sie nauczyles to cel osiagniety ...

niestety 206 przypomina tylko ze swiateł ...

Napisano

hehe a mi tylko znaczek na masce mowi ze to mialbyc peugeot :)

Napisano

Wiesz nie znam się na tym za bardzo bo jestem początkujący. Ale dla mnie to coś nie tak w tym modelu ;). Dziwna maska z przodu, strasznie zachodzi na szybę, no raczej karoseria to taka kilka razy klepana była i to w nocy, podczas rajdu ;). Według mnie nie potrzebnie te krawędzie tak na czarno robiłeś, nadają takiej kanciastości temu wszystkiemu. Ale tak poza tym to nie jest źle, skoro się uczysz to się nie poddawać. I czekam na nowy model!. :)

Napisano

Wiem że bryła tego samochodu jest trochę kanciasta (może dlatego że na blueprincie nie miałem widoku z góry) ale nie dało się juz tego poprawić nie psując wszystkiego do końca. Następny model będzie napewno lepszy...

A jak się wam podoba lakier i wogóle render?

Napisano

No tło z tyłu samochodu jest bardzo fajne, droga też w miarę, ale wydaje mi się że ta tekstura to liście, i a droga wydaję się zbyt płaska, powinieneś ją zrobić taką bardziej… jak to na bezdrożach, czyli kamyszki i takie tam. Ogólnie ta perspektywa i to światło mi pasuje. Kolor lakieru jest dobry, tylko za bardzo błyszczy, dodał byś gdzie niegdzie brudu trochę, bo ta auto wygląda jak z salonu. Ale ogólnie render, jest jak na początkującego dosyć dobry.

Napisano

strasznie obly ten samochod.

powinienes to potraktowac jako trening a nie jako skonczona prace do oceny, bo bledow tu masa.

ale ucz sie, nastepny na pewno bedzie lepszy.

a render i lakier mysle,ze spoko :]

pozdro

Napisano
Wiem że bryła tego samochodu jest trochę kanciasta /.../

A jak się wam podoba lakier i wogóle render?