Chindoos Napisano 12 Kwiecień 2005 Napisano 12 Kwiecień 2005 Oto mój drugi samochód zrobiony w Maxie... Nie jest doskonały ale sporo się nauczyłem modelując go. http://www.chindoos.republika.pl/photogallery/206.jpg
Marcin Napisano 12 Kwiecień 2005 Napisano 12 Kwiecień 2005 206 coupe ? ;] no troszke ci nie wyszlo ... a skoro mowisz ze sporo sie nauczyles to cel osiagniety ... niestety 206 przypomina tylko ze swiateł ...
Gość eax Napisano 12 Kwiecień 2005 Napisano 12 Kwiecień 2005 hehe a mi tylko znaczek na masce mowi ze to mialbyc peugeot :)
kozioo Napisano 12 Kwiecień 2005 Napisano 12 Kwiecień 2005 Tak szczerze to nie wiem, czego sie mozna było nauczyć z takiego modelu :/
Knysha Napisano 12 Kwiecień 2005 Napisano 12 Kwiecień 2005 Ekhm kurde zatkalo mnie :/. Dla mnie wyglada to jak namalowane w PS'ie... Poprzerabiaj (od A do Z) pare tutkow, a napewno pomoga! Np. http://poisoncg.com/tutorials/tutorials.html Reszte sobie poszukaj. :P Pzdr
hcpiter Napisano 12 Kwiecień 2005 Napisano 12 Kwiecień 2005 Dziwny cos ten peugot ci wyszedł moze wersja sport tjuning ;p no i ten odbłysk tez mi nie pasuje. "Ucz się ucz nauka to do potęgi klucz" ;)
HEKTOR Napisano 12 Kwiecień 2005 Napisano 12 Kwiecień 2005 Wiesz nie znam się na tym za bardzo bo jestem początkujący. Ale dla mnie to coś nie tak w tym modelu ;). Dziwna maska z przodu, strasznie zachodzi na szybę, no raczej karoseria to taka kilka razy klepana była i to w nocy, podczas rajdu ;). Według mnie nie potrzebnie te krawędzie tak na czarno robiłeś, nadają takiej kanciastości temu wszystkiemu. Ale tak poza tym to nie jest źle, skoro się uczysz to się nie poddawać. I czekam na nowy model!. :)
Chindoos Napisano 12 Kwiecień 2005 Autor Napisano 12 Kwiecień 2005 Wiem że bryła tego samochodu jest trochę kanciasta (może dlatego że na blueprincie nie miałem widoku z góry) ale nie dało się juz tego poprawić nie psując wszystkiego do końca. Następny model będzie napewno lepszy... A jak się wam podoba lakier i wogóle render?
HEKTOR Napisano 12 Kwiecień 2005 Napisano 12 Kwiecień 2005 No tło z tyłu samochodu jest bardzo fajne, droga też w miarę, ale wydaje mi się że ta tekstura to liście, i a droga wydaję się zbyt płaska, powinieneś ją zrobić taką bardziej… jak to na bezdrożach, czyli kamyszki i takie tam. Ogólnie ta perspektywa i to światło mi pasuje. Kolor lakieru jest dobry, tylko za bardzo błyszczy, dodał byś gdzie niegdzie brudu trochę, bo ta auto wygląda jak z salonu. Ale ogólnie render, jest jak na początkującego dosyć dobry.
curka Napisano 12 Kwiecień 2005 Napisano 12 Kwiecień 2005 strasznie obly ten samochod. powinienes to potraktowac jako trening a nie jako skonczona prace do oceny, bo bledow tu masa. ale ucz sie, nastepny na pewno bedzie lepszy. a render i lakier mysle,ze spoko :] pozdro
kap00ch Napisano 12 Kwiecień 2005 Napisano 12 Kwiecień 2005 Wiem że bryła tego samochodu jest trochę kanciasta /.../ A jak się wam podoba lakier i wogóle render? Odnioslem nieco odmienne wrazenie :P raczej bryla jest obla...sugeruje skorzystac z magicznego narzedzia jakim jest chamfer :] dzieki temu bryla nie bedzie sie rozlewac...poproboj moze na jakims kjubie najpierw :] co do renderu to...hmm...pomysl z planem jako podlozem + textura jak sam widzisz chyba nie wypalil do konca :], lepij gdybuys psrobowal znalesc zdjecie po pierwsze lepszej jakosci ,a po drugie ustawic plane'a jako shadow/matte material i zrobil ladny wirtualny cien, poza tym wtedy nie bylo by problemow z przejsciem w background wartoby rowniez popracowac nad swiatlem, nieco moze bardziej miekke krawedzie, sproboj zrobic obrecz ze spotlightow o malym intesivity dookola bryki i do tego ladny target direct light, dobrze skierowany tak jak swiatlo na zdjeciu, od razu bedzie milej... co jeszcze...materialy wygladaja nieco...toonkowo:] widac ze jako lakier dales reflecta + envirmap, niezbyt sie spisalo bo jako enviroment dales swoj background przez co mamy dosyc smieszne refleksy, jako lakier sproboj na poczatek pobawic sie multilayerem, lub materialami mieszanymi, a najlepiej to poszukaj tutkow:] to tyle, prace zostaw moze tak jak jest, co wyniosles wykorzystaj w nastepnych :]
polka dot Napisano 12 Kwiecień 2005 Napisano 12 Kwiecień 2005 nie miales printa od gory? hm mnie to wyglada bardziej na brak printa od boku.. :> pokaz te swoje printy a render dziwny taki troche jakby polaczenie illustrate z kiepskim lakierem :>
JohnZi Napisano 13 Kwiecień 2005 Napisano 13 Kwiecień 2005 to chyba jakis custom car z pogieta maska, ale pracój dalej i powodzenie. Mam nadzieje ze nastepna praca bedzie lepsza.
javor Napisano 13 Kwiecień 2005 Napisano 13 Kwiecień 2005 yyyy.... nie no rozumiem że gdzieś mogło ci wyjść troche krzywo czy coś ....... ale weź ty mi powiedz czego np. maska wygląda tak jak wygląda :( chodzi mi głównie o linie maska-szyba która jest krzywa jak !@#$%^& :] przecierz wystarczyło by troche vertexy poprzesuwać :|
flesz_gordon Napisano 14 Kwiecień 2005 Napisano 14 Kwiecień 2005 masakra... dostales taka z$#be, pozostaje liczyc na to ze wezmiesz sobie do serca te powyzsze wypowiedzi i nastepna furka bedzie ...mozna bedzie nazwac samochodem :) nie spiesz sie, poswiec na to troche czasu- na tym forum niektorzy robili bryki pol roku ;) zrob sobie plan dzialania, przemysl siatke, nawet narysuj to i owo
Ka21k Napisano 19 Kwiecień 2005 Napisano 19 Kwiecień 2005 Troche tekstur mu brakuje (kola, klamki, listwy, lusterko). Uzywales SYMMETRY? Ja chyba jeszcze BARDZO dlugo nic nie wystawie do Galerii, bo cienki bolek jestem, a juz na pewno nic takiego.
Rekomendowane odpowiedzi