Skocz do zawartości

Scena3D: Peugeot206GT


Chindoos

Rekomendowane odpowiedzi

  • Odpowiedzi 19
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Wiesz nie znam się na tym za bardzo bo jestem początkujący. Ale dla mnie to coś nie tak w tym modelu ;). Dziwna maska z przodu, strasznie zachodzi na szybę, no raczej karoseria to taka kilka razy klepana była i to w nocy, podczas rajdu ;). Według mnie nie potrzebnie te krawędzie tak na czarno robiłeś, nadają takiej kanciastości temu wszystkiemu. Ale tak poza tym to nie jest źle, skoro się uczysz to się nie poddawać. I czekam na nowy model!. :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wiem że bryła tego samochodu jest trochę kanciasta (może dlatego że na blueprincie nie miałem widoku z góry) ale nie dało się juz tego poprawić nie psując wszystkiego do końca. Następny model będzie napewno lepszy...

A jak się wam podoba lakier i wogóle render?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No tło z tyłu samochodu jest bardzo fajne, droga też w miarę, ale wydaje mi się że ta tekstura to liście, i a droga wydaję się zbyt płaska, powinieneś ją zrobić taką bardziej… jak to na bezdrożach, czyli kamyszki i takie tam. Ogólnie ta perspektywa i to światło mi pasuje. Kolor lakieru jest dobry, tylko za bardzo błyszczy, dodał byś gdzie niegdzie brudu trochę, bo ta auto wygląda jak z salonu. Ale ogólnie render, jest jak na początkującego dosyć dobry.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wiem że bryła tego samochodu jest trochę kanciasta /.../

A jak się wam podoba lakier i wogóle render?

 

Odnioslem nieco odmienne wrazenie :P raczej bryla jest obla...sugeruje skorzystac z magicznego narzedzia jakim jest chamfer :] dzieki temu bryla nie bedzie sie rozlewac...poproboj moze na jakims kjubie najpierw :]