Skocz do zawartości

Scena3D: Peugeot206GT


Chindoos

Rekomendowane odpowiedzi

  • Odpowiedzi 19
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Wiesz nie znam się na tym za bardzo bo jestem początkujący. Ale dla mnie to coś nie tak w tym modelu ;). Dziwna maska z przodu, strasznie zachodzi na szybę, no raczej karoseria to taka kilka razy klepana była i to w nocy, podczas rajdu ;). Według mnie nie potrzebnie te krawędzie tak na czarno robiłeś, nadają takiej kanciastości temu wszystkiemu. Ale tak poza tym to nie jest źle, skoro się uczysz to się nie poddawać. I czekam na nowy model!. :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wiem że bryła tego samochodu jest trochę kanciasta (może dlatego że na blueprincie nie miałem widoku z góry) ale nie dało się juz tego poprawić nie psując wszystkiego do końca. Następny model będzie napewno lepszy...

A jak się wam podoba lakier i wogóle render?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No tło z tyłu samochodu jest bardzo fajne, droga też w miarę, ale wydaje mi się że ta tekstura to liście, i a droga wydaję się zbyt płaska, powinieneś ją zrobić taką bardziej… jak to na bezdrożach, czyli kamyszki i takie tam. Ogólnie ta perspektywa i to światło mi pasuje. Kolor lakieru jest dobry, tylko za bardzo błyszczy, dodał byś gdzie niegdzie brudu trochę, bo ta auto wygląda jak z salonu. Ale ogólnie render, jest jak na początkującego dosyć dobry.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wiem że bryła tego samochodu jest trochę kanciasta /.../

A jak się wam podoba lakier i wogóle render?

 

Odnioslem nieco odmienne wrazenie :P raczej bryla jest obla...sugeruje skorzystac z magicznego narzedzia jakim jest chamfer :] dzieki temu bryla nie bedzie sie rozlewac...poproboj moze na jakims kjubie najpierw :]

co do renderu to...hmm...pomysl z planem jako podlozem + textura jak sam widzisz chyba nie wypalil do konca :], lepij gdybuys psrobowal znalesc zdjecie po pierwsze lepszej jakosci ,a po drugie ustawic plane'a jako shadow/matte material i zrobil ladny wirtualny cien, poza tym wtedy nie bylo by problemow z przejsciem w background

wartoby rowniez popracowac nad swiatlem, nieco moze bardziej miekke krawedzie, sproboj zrobic obrecz ze spotlightow o malym intesivity dookola bryki i do tego ladny target direct light, dobrze skierowany tak jak swiatlo na zdjeciu, od razu bedzie milej...

co jeszcze...materialy wygladaja nieco...toonkowo:] widac ze jako lakier dales reflecta + envirmap, niezbyt sie spisalo bo jako enviroment dales swoj background przez co mamy dosyc smieszne refleksy, jako lakier sproboj na poczatek pobawic sie multilayerem, lub materialami mieszanymi, a najlepiej to poszukaj tutkow:]

to tyle, prace zostaw moze tak jak jest, co wyniosles wykorzystaj w nastepnych :]

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

yyyy.... nie no rozumiem że gdzieś mogło ci wyjść troche krzywo czy coś ....... ale weź ty mi powiedz czego np. maska wygląda tak jak wygląda :( chodzi mi głównie o linie maska-szyba która jest krzywa jak !@#$%^& :] przecierz wystarczyło by troche vertexy poprzesuwać :|

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

masakra...

dostales taka z$#be, pozostaje liczyc na to ze wezmiesz sobie do serca te powyzsze wypowiedzi i nastepna furka bedzie ...mozna bedzie nazwac samochodem :)

 

nie spiesz sie, poswiec na to troche czasu- na tym forum niektorzy robili bryki pol roku ;)

zrob sobie plan dzialania, przemysl siatke, nawet narysuj to i owo

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach




×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności